گندمــ پرس : وقت گیر بودن و مشکلات دریافت و یا انتقال کالا برگ نفت سفید خانوارها در شرکت نفت گلایه های را از سوی شهروندان بوجود آورده است , یکی از شهروندان سیستانی با ارسال نامه ای خواستار رسیدگی به این مساله شده است.
ضمن سلام
استدعا میشود نسبت به تهیه گزارش از واحدکمیته سوخت (قسمت رسیدگی به امور نقل انتقال /جابجایی/افزایش و کاهش /کالابرگ نفت مزدوجین وخانوارهای سیستانی) اقدام فرمایید.
مگر مردم نجیب شهری و روستایی ماچه کرده اند که از یک سو در بدترین شرایط زیستی بسر می برند و از سوی دیگر تازیانه عدم برنامه ریزی صحیح ادارات را برگرده خویش تحمل می کنند.
آیا سزاوار است خانواری از نقاط صفر مرزی زهک و هیرمند و نیمروز و هامون برای اصلاح یا انتقال و سایر امورات مرتبط با کالا برگ نفت سفید که بدلیل سیال بودن امار خانوارها به امری فراگیر و دائمی تبدیل شده , چندین و چند بار مراجعه و گاه بدلیل حجم انبوه مدارک درخواستی , ده ها کیلومتر رفت و آمدنمایند؟
حال که تمامی امورات الکترونیکی انجام می پذیرد زمان آن فرا نرسیده که شرکت پخش فراورده های ناحیه زابل با تجهیز یک دفتر کار و رایانه حداقل در مرکز هر شهرستان حداقل ارزش را به مردم روا دارد و فرمانداران محترم گوشه چشمی به این مشکل مبتلا به عمومی داشته باشند و در کنار هیاهوهای غیرضروری و پرطمطراق مبادلات مرزی به این مشکل هم بیندیشند.
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم / مرحمت فرموده ما را مس کنید.
باسپس عبدالصمد صفرزایی