طرح سوالاتی از سوی یکی از اعضای شورای شهر جهت شفاف سازی اذهان عمومی نسبت به اقدامات انجام شده توسط شورا و شهرداری زابل

گــنـــدم خــبـــر : احمد میر عضو و رئیس کمیسیون حقوقی و اداری شورای اسلامی شهر زابل طی سه نامه جهت شفاف سازی اذهان عمومی نسبت به اقدامات انجام شده توسط شورا و شهرداری زابل سوالاتی را مطرح کرد.
سوالات مطرح شده در نامه مورخ ۱۳\۹\۹۵ :
۱_ موضوع نقل و انتقال و ثبت اسناد اراضی آقای صدرالحسینی به طرفیت شهرداری زابل
۲_ موضوع نقل و انتقال و ثبت اسناد اراضی جابجا شده فی مابین دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرداری زابل
۳_موضوع صدور پروانه ساختمانی خانه معلم آموزش و پرورش زابل و اداره تربیت بدنی و ورزش جوانان زابل
۴_ آخرین اقدامات انجام شده در خصوص صدور رای دادگاه در مورد پرونده اسید پاشی درخت های خیابان شهید باقری با توجه به مهلت تجدید نظرخواهی و داشتن حق اعتراض در موعد مقرر
۵_ آخرین اقدامات انجام شده در خصوص ادعای مالکیت و انجام کارشناسی تعیین نرخ اراضی مورد ادعای آقایان معین افشار و داور وظیفه خواه
۶_ آخرین اقدامات انجام شده در خصوص خرید ماشین آلات سبک با توجه به مصوبه شورای محترم
۷_ علت تعلل و تاخیر در مصوبه شورای شهر مبنی بر جابه جایی مدیرمالی
سوالات مطرح شده در نامه مورخ ۱۶\۹\۹۵
۱_ با توجه به تجربیات سنوات قبل و فرا رسیدن فصل زمستان و بارشهای احتمالی به جهت پیشگیری از آبگرفتگی های احتمالی چه تمهیدات و تجهیزاتی از قبیل ماشین آلات مکنده _ موتور پمپ و سایر وسایل مورد نیاز اتخاذ و تهیه کرده است ضمنا با توجه به اظهارات شهردار محترم قول و قرارهای مدیران محترم استانی نیز در این خصوص قابل تامل است.
۲_ با توجه به گزارش کاری شهردار محترم در خصوص تقسیط و پرداخت طلب خودرو دیزل و ایجاد تفاهم و توافقات لازم علت طرح شکایت و ارائه دادخواست حقوقی به خواسته مطالبع طلب از سوی خودرو دیزل چه می باشد.
۳_ آخرین اقدامات انجام شده در خصوص خودروهای سنگین منتقل شده به خارج از استان جهت تعمیر و بازسازی و تغییر کاربری آنها، لذا با توجه به گذشت مدت زمان طولانی و ادعای مسئول کارگاه مورد نظر مبنی بر طلبکاری از شهرداری زابل به صورت جامع و کامل ارائه مستندات موجود شفاف سازی فرمایید(خودرو بنز حمل زباله _ و ماشین شستشوی خیابانها و جداول)
۴_ با توجه به گذشت مدت قابل توجهی از راه اندازی پارکینگ خودروئی آتش نشانی میزان درآمد وصولی و نحوه هزینه کرد و محل هزینه کرد آنها را با ارائه اسناد مالی معتبر رسمی اعلام و ارسال نمایند.
۵_ آخرین اقدامات لازم را با توجه به تذکرات و جلسات متعدد در خصوص مجهز کردن خودروهای آتش نشانی به سیستم های جدید از قبیل نصب نردبان و بالابرهای اتوماتیک و نیز پمپ ها و شلنگ های مقاوم با متراژ قابل قبول و نصب تجهیزات نور پردازی و نیز تهیه و تحویل تجهیزات انفرادی به آتش نشانان گرامی را با ذکر نوع کالا و محل نصب آنها اعلام نمایند.
سوالات مطرح شده در نامه مورخ ۲۰\۹\۹۵
۱_ سرانجام امور قراردادهای شهرداری با بانک انصار و صدور کارت شهروندی به کجا رسیده است . آیا مفاد آن از قبل پرداخت وام به کارکنان گرامی انجام شده است یا خیر، نتیجه را مستند اعلام نمایند.
۲_ با توجه به مصوبه این شورا در خصوص راه اندازی و بکارگیری اتوماسیون اداری و انتخاب مشاور مربوط علت تاخیر در راه اندازی و فعال نمودن این پروژه جهت تسریع در انجام خدمات و پاسخگویی به مراجعین محترم چه می باشد.
۳_ با توجه به مصوبه این شورا آخرین اقدامات انجام شده در خصوص راه اندازی بایگانی نوین را اعلام نمایند.
۴_ نتیجه اقدامات انجام شده در خصوص ایجاد مراکز و گلخانه های تحقیقاتی و ایجاد فضاهای سبز متناسب با اقلیم منطقه
۵_ با توجه به صدور حکم قطعی دادگاه محترم در خصوص پارک بهار سیاهمرد از سوی شهرداری چه تدابیری انخاذ شده است.
۶_ تصاویر خوانا و مناسب از احکام ماموریت شهردار محترم به ذکر موضوع ماموریت و نتیجه ماموریت را مستند شفاف ارسال و اعلام نمایند.
۷_ با توجه به اهمیت هسته مرکزی شهر علت تعلل و تاخیر در حوزه عمران و شهرسازی و فصای سبز این محلات چه می باشد.
۸_ تصاویر از اسناد و حوالجات خرید قیر از جهت مقدار و پرداخت و انتقال وجه به مرکز فروش قیر در سال جاری را اعلام نمایند.
۹_ آخرین اقدامات انجام شده در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی را اعلام نمایند.
۱۰_ آخرین پرداخت های اضافه کار پرسنل را مستند اعلام نمایند.
لازم به ذکر در پایان هر سه نامه تاکید شده است هیچ پاسخی بدون سند معتبر قابل قبول نیست!!!