۲ کشته و۱۱ زخمی در شاخ به شاخ دو خودرو سواری در محور زابل به زاهدان+تصویر

  • کد خبر : 50057
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
۲ کشته و۱۱ زخمی در شاخ به شاخ دو خودرو سواری در محور زابل به زاهدان+تصویر
بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پژو‌پارس در شهرستان هامون محور زابل به زاهدان قبل از پلیس راه ، بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

محمد خلیلی سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار داشت: طی تماس با مرکز پیام فوریتهای پزشکی زابل در ساعت ۴:۰۵ صبح پنجشنبه ۲۸ تیرماه جاری مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پژو‌پارس در شهرستان هامون محور زابل به زاهدان قبل از پلیس راه ، بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و اولین آمبولانس در مدت زمان کمتر از ۲ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر شدند.

وی افزود: تکنسین های اورژانس ۱۱۵ زابل بلافاصله اقدامات درمانی لازم را برای مصدمان حادثه انجام دادند و ۱۱ نفر از مصدومان این حادثه را پس از انجام مراقبت های اولیه درمانی، جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی علیه السلام زابل منتقل نمودند .

متاسفانه به دلیل شدت حادثه ۲ نفر قبل از رسیدن آمبولانس در محل حادثه فوت شدند.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=50057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام لطفا به داد مردم سیستان برسید این مردم حقشون این همه درد و رنج نیست فکری بیندیشید واقعا مسعولین به فکر بیکاری جوانان باشند اگر سهمیه بنزین را کم میکنید فکری برای شغل مردم و جوانان سیستان بکنید