هزینه های میلیاردی به جیب چه کسی رفت?جیب خالی کارگران پارک ملت

  • کد خبر : 46995
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۸:۰۱
هزینه های میلیاردی به جیب چه کسی رفت?جیب خالی کارگران پارک ملت
بهسازی پارک ملت همزمان با جیب پر پول شهرداری در اواخر سال ۹۶ آغاز گردید و کارگرانی که برای پیمانکاران در این پارک ...

گندم خبر, بهسازی پارک ملت همزمان با جیب پر پول شهرداری در اواخر سال ۹۶ آغاز گردید و کارگرانی که برای پیمانکاران در این پارک کار میکردند جیبشان از هزینه های میلیاردی خالی ماند.

 

یکی از کارگران مشغول به کار در پروژه بهسازی پارک ملت با ارسال پیامی اظهار داشت: چند ماهی است برای پارک ملت زابل کار کردم و پولم ندادن البته ما چندین نفریم. پیش شهردار و پیمانکار از اول برج ۳ که صد بار رفتیم و خودم شخصن واسه پولم رفتم جواب نمیدهند و ماندیم چکار باید بکنم.

وی گفت: عکس میفرستم از تجمع ما در شهرداری که آقای “ص” که پیمانکار است و شهردار هم که کارفرما بوده در پارک ملت زابل و بلوارهای که توشهر ماگل کاشتیم وقت پول دادن که شده کسی جواب ما را نمیدهد حالا یک ماه و خورده دنبال یک چک بود از شهردار آقای “ص” اونم گرفت و رفته دیگه پشت سرشم نگاه نکرد. بهش زنگ میزنیم جواب ما را نمیدهد و حالا هم تلفن را قطع کرده و شهردارم هم که جواب ما را نمیدهد.

وی عنوان کرد: من یکاریگر ساده ام حق من که ماه ۷۵۰ هزار بوده که وام, قصد دارم و برای خرج زن و بچه ام ماندم چکار کنم. در این وسط اینها ما را میکشونن دنبالشون و پول نمیدن نزدیک ۴۵ روز به بالا که واسه پولمون یک روز در میان در شهرداری رفتیم و کسی صدای ما رو نمیشنوه.

 

گندم خبر, در ابتدا لازم است نکته ای را به آقای شهردار یادآور شد شما که ادعا داشته اید نیرو مازاد در مجموعه شهرداری دارید به چه علت از توان خود مجموعه برای انجام کارها استفاده نکرده اید و کارها را به پیمانکاران می سپارید?

 

قطعا پاسخ شما را از سر رد کردن از گردن خویش شنیده ایم در خصوص مطلب بالا اما لازم نبود کمی تامل کنید و قبل از پاس کردن چک ها و پرداخت حق و حقوق اول از پیمانکار خواسته میشد حق و حقوق کارگران را پرداخت نماید بعد پول دریافت کند?

 

پس شما توان کمک به کارگرانی که مدتی زندگی خود را با این شخص وقف خدمت به منطقه کرده بودند را داشته اید و در این راه قطعا کوتاهی از خود برجای گذاشته اید که لازم است در این خصوص پاسخگو باشید.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=46995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. دعا کنیم خدا به همه مسئولین کشور انصاف داده تا حرمت خدا و قرآن و دین نگهدارند

  2. شهردار لیاقت ندارد .
    شهردار باید اخراج شود .
    شورای شهر باید جوابگو باشد.
    شورای شهر لیاقت ندارد