ضرب الاجل ۱۰ روزه سرپرست فرمانداری ویژه زابل به نانوایی داران؛ تامین نان سالم و با کیفیت مردم خط قرمز است

  • کد خبر : 50054
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
ضرب الاجل ۱۰ روزه سرپرست فرمانداری ویژه زابل به نانوایی داران؛ تامین نان سالم و با کیفیت مردم خط قرمز است
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل طی اخطاری ۱۰ روزه به نانوایی داران فرصت حل مشکلات را داد و گفت: تامین نان سالم و با کیفیت مردم خط قرمز ما به شمار می‌رود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل طی اخطاری ۱۰ روزه به نانوایی داران فرصت حل مشکلات را داد و گفت: تامین نان سالم و با کیفیت مردم خط قرمز ما به شمار می‌رود.

علی ولایتی پور در جلسه متصدیان نانوایی‌ها و کارگروه آرد و نان شهرستان با بیان اینکه خروجی این جلسه باید منجر به حل مشکلات مردم شود، بیان کرد: نارضایتی‌هایی مبنی بر بی‌کیفیتی نان در این منطقه وجود دارد، قرار نیست تخلف یک نانوا موجب خدشه‌دار کردن کیان نانوایی‌های دیگر شود، باید سیستم‌های نظارتی و بازرسی موضوع را بررسی کنند و پس از آزمایش آرد و کیفیت دستگاه‌ها اگر گزارشات نشان از تخلف خبازان دهد طبق قانون برخورد قاطع انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید با خدمت به مردم و عملکرد خود رهرو راستین قیام کربلا باشیم، افزود: یکی از مایحتاج اصلی مردم نان بوده و متولیان در تلاش هستند تا این قوت غالب به نحو مطلوب به دست مردم برسد، در این زمینه رضایتمندی مردم شرط و جزو اولویت‌ها است.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل ادامه داد: نانوایی داران ۱۰ روز فرصت دارند بحث مشکلات و مسائلی که در پخت نان زابل وجود دارد مرتفع کنند ، اگر مشکلی در زمینه آرد یا هر موردی وجود دارد رفع شود، حتماً در راستای منافع مردم با خاطیان برخورد قاطع خواهیم کرد چرا که سلامت مردم خط قرمز ما بوده و یکی از جاهایی که مستند گزارشات به شمار می‌رود شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است.

وی اظهار کرد: بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و اگر واحدی از خبازی‌ها عملکرد مناسب داشت باید تشویق شود، اگر غیر از این بود قطعاً باید برخورد لازم صورت گیرد.

ولایتی پور با بیان اینکه ساماندهی تامین توزیع آرد و کیفیت بخشی پخت نان باید از اولویت‌های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان در جهت رضایتمندی شهروندان باشد، تاکید کرد: مبنای کار ما قانون و نظارت است در این زمینه تیم‌هایی متشکل از نمایندگان اداره صنعت معدن تجارت، علوم پزشکی، غله، نماینده نانوایی داران و فرمانداری این موضوع را بررسی خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در زمینه سامانه اگر موردی باشد که رده‌های نظارتی بالاتر بررسی کنند و مشکل افراد رفع شود تا بدانند باید کجا مراجعه کنند، همچنین در بحث قیمت گذاری نظرات را ارائه می‌دهیم تصمیم گیری با توجه به منافع ملی و سیاست‌های کاری در استان انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با بیان اینکه آرد جزو محصولات استراتژیک است، افزود: اگر افرادی بخواهند با خروج این محصول از چرخه مصرف و نانوایی‌ها، در روند توزیع این محصول استراتژیک مشکل بوجود بیاورند، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و عملکرد واحدهای اعضای ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان نیز در این خصوص رصد خواهد شد

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=50054
  • دیدگاه‌ها برای ضرب الاجل ۱۰ روزه سرپرست فرمانداری ویژه زابل به نانوایی داران؛ تامین نان سالم و با کیفیت مردم خط قرمز است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.