بررسی علل کیفیت پایین نان دولتی در زابل+فیلم

  • کد خبر : 50051
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
بررسی علل کیفیت پایین نان دولتی در زابل+فیلم
پیرو شکایت نانوایی داران و برخی از روستاییان از کیفیت پایین آرد دولتی خبرنگار گندم خبر بهمراه رئیس اتحادیه نانوایی داران شهر زابل از برخی از نانوایی های سطح این شهر بازدید بعمل آوردند.

پیرو شکایت نانوایی داران و برخی از روستاییان از کیفیت پایین آرد دولتی خبرنگار گندم خبر بهمراه رئیس اتحادیه نانوایی داران شهر زابل از برخی از نانوایی های سطح این شهر بازدید بعمل آوردند.

گندم خبر، کیفیت پایین نان تولیدی در نانوایی های سطح شهر زابل و اعتراض برخی از روستاییان نسبت به کیفیت پایین آرد تحویلی و اعتراض به فروش نان به یک نفر به تعداد بالا باعث شد جهت بررسی موضوعات مطرح شده خبرنگار ما با تابان خواه رئیس اتحادیه نانوایی داران زابل همراه شود و از چند نانوایی سطح شهر زابل بازدید بعمل بیاورند.

در این بازدید اکثر نانوایی داران یکی از دلایل پایین امدن کیفیت نان در سه ماه گذشته را ، کیفیت پایین آرد سهمیه ای تحویلی به نانوایی ها اعلام نمودند و تاکید داشتند؛ علیرغم استفاده از مواد افزودنی مجاز جهت بالا بردن کیفیت نان متاسفانه کیفیت آرد تحویلی همچنان بسطح استاندارد و قابل رضایت مردم و خودشان نمی رسد.

در این رابطه یکی از نانوایی داران گفت: شرایط موجود آرد وضعیت خوشحال کننده ای را برای دلالان ایجاد کرده است.

در این بازدید ادعای یکی از شهروندان مبنی بر فروش نان به تعداد بالا به یک شخص بررسی که مشخص شد این مورد صحت ندارد و نانوایی ها مجاز هستند به هر نفر تنها تعداد پنج نان تحویل بدهند.

طی بررسی خبرنگار گندم‌خبر به همراه رئیس اتحادیه از صفوف نان مشخص شد هر شخص با تعدادی از اعضا خانواده جهت تهیه نان مراجعه و هر نفر تعداد پنج نان تحویل می‌گیرند و حضور در نانوایی های سطح شهر جهت تهیه نان به صورت خانوادگی به یک شغل کاذب برای آنها تبدیل شده است.

یکی از فروشنده های نان به خبرنگار ما گفت: اگر نان ندهیم عده ای به سمت ما حمله ور می شوند و دائم تهدید می شویم و چاره ای جز تحویل نان به تمام اعضا یک خانواده نداریم.

گندم خبر، بررسی های صورت گرفته نشان می دهد بی کیفیتی نان که در درصد کمی از نانوایی های سطح شهر وجود داشت اکنون در اکثر نانوایی ها مشاهده میشود که دلیل اصلی آن مواد اولیه با کیفیت پایین می باشد و تعداد اندکی از نانوایی ها نیز اگر آرد با کیفیت هم دریافت کنند بازهم دوست ندارند کیفیت نان را بالا ببرند.

از دستگاه قضایی تقاضا می شود بعنوان مدعی العموم به این مسئله ورود کنند و مشکلات نانوایی داران را مورد بررسی دقیق قرار داده و با عاملان این بی کیفیتی برخورد جدی نمایند.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=50051
  • دیدگاه‌ها برای بررسی علل کیفیت پایین نان دولتی در زابل+فیلم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.