یادواره معلم شهید شهرکی در سرباز برگزار شد

  • کد خبر : 19574
  • ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۴۷
یادواره معلم شهید شهرکی در سرباز برگزار شد

شهرگندمــــــ  : یادواره معلم شهید عیسی شهرکی اصیل در شهرستان سرباز برگزار گردید.     به گزارش شهرگندمـــ از سرباز  یکشنبه 28/10/93از ساعت 15لغایت 18 مراسم بزرگداشت معلم شهید عیسی شهرکی اصیل با حضور چشمگیر مردم منطقه ، جامعه فرهنگیان ، روسای ادارات سطح شهر و شهرستان ، روسای ادارات آموزش وپرورش 10شهرستان و مناطق، […]

شهرگندمــــــ  : یادواره معلم شهید عیسی شهرکی اصیل در شهرستان سرباز برگزار گردید.

 

IMG-20150120-WA0003

 

IMG-20150120-WA0004

به گزارش شهرگندمـــ از سرباز  یکشنبه 28/10/93از ساعت 15لغایت 18 مراسم بزرگداشت معلم شهید عیسی شهرکی اصیل با حضور چشمگیر مردم منطقه ، جامعه فرهنگیان ، روسای ادارات سطح شهر و شهرستان ، روسای ادارات آموزش وپرورش 10شهرستان و مناطق، فرماندار محترم ، بخشدار ، ریاست شورای بخش ، شهر و روستا ها، معتمدین و ریش سفیدان ، جانشین سپاه شهرستان، فرمانده مقاومت بسیج سرباز ، سران طوایف شهرستان ، معاونت محترم استاندار ، مدیر ان کل دفتر فنی ، بودجه استانداری ، راه و شهرسازی جنوب، بنیاد مسکن استان، قائم مقام آبفار ، نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و علمای معزز در محل مسجد امام حسین (ع) شهر سرباز برگزار گردید.

 

IMG-20150120-WA0006

 

IMG-20150120-WA0008

در این مراسم با شکوه ابتدا ریاست محترم اداره آموزش و پرورش سرباز ضمن خیر مقدم خدمت مدعوین از حضور تمامی مهمانان ارجمند تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه مهندس یوسفی فرماندار شهرستان سرباز ، محمد سعید اربابی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر کرد معاونت محترم استانداری ، مولانا عبدالاحد ملازهی امام جمعه محترم انزاء به سخنرانی پرداختند .

مهندس یوسفی فرماندار شهرستان : با بیان تسلیت به خانواده شهداء و جامعه فرهنگیان اذعان داشتند که مردم سرباز همواره این حرکات غیر انسانی را خنثی نموده و پیشرو در وحدت و امنیت بوده اند . دشمنان بدانند که با این حرکات زشت خود نه تنها مانع پیشرفت علم نخواهند شد بلکه مردم منطقه با عزمی راسخ تر به علم اندوزی و کسب دانش خواهند پرداخت تا جهل و نادانی که زمینه ساز این اعمال ننگین است را از بین ببرند.

محمد سعید اربابی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی : ضمن تقدیر و تشکر در برگزاری مراسم بزرگداشت و تسلیت به خانواده شهید فرهنگیان سرباز یاد آور شد که توسعه پایدار در گرو امنیت پایدار است ، بعضی فریب خورده ها دست به مسائلی می زنند که به زعم خودشان اتحاد ما را از بین ببرند .اما با این کار وحدت ما بیشتر خواهد شد.

مولانا عبدالاحد ملازهی امام جمعه انزاء : به جامعه فرهنگیان و به خانواده شهدا تسلیت عرض نمودند و همکاران را به هوشیاری در مقابل توطئه دشمنان و احساس مسئولیت دعوت کردند و اذعان داشتند امروز تمامی جامعه سرباز داغدار شهید هستیم و این اعمال ننگین دشمنان هیچگاه وحدت مردم را متزلزل نخواهد کرد بلکه با عزمی راسخ تر و بیش از پیش در کنار هم خواهند ماند. دکتر کرد معاونت عمرانی استاندار: ایشان از تشکیل این مراسم ضمن تقدیر و تشکر ، تاکید داشتند که جلسات و حدت بخش باید همواره شکل بگیرند و بیان نمودند که این حرکات دد منشانه دشمنان جلوی علم و پیشرفت را نخواهند گرفت و این افکار پلید مانع توسعه وحدت ملی نخواهد شد. حاضرین در این مراسم این حرکت تروریستی توسط کوردلان را با نقش امضاء در پلاکارد بیانیه به شدت محکوم نمودند . 

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=19574
  • دیدگاه‌ها برای یادواره معلم شهید شهرکی در سرباز برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.