همایش بزرگداشت روز مهندس در زاهدان برگزار شد

  • کد خبر : 32321
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
همایش بزرگداشت روز مهندس در زاهدان برگزار شد

گندم پرس: دوازدهمین همایش بزرگداشت روز مهندس توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری نی زار در تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۴ برگزار شد. به گزارش گندم پرس به نقل از نی زار در این همایش که به پاس تجلیل از مقام مهندس در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار […]

گندم پرس: دوازدهمین همایش بزرگداشت روز مهندس توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان و با همکاری موسسه فرهنگی و هنری نی زار در تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۴ برگزار شد.

به گزارش گندم پرس به نقل از نی زار در این همایش که به پاس تجلیل از مقام مهندس در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، از پیشکسوتان سازمان نظام مهندسی استان تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای این مراسم که در دو سانس ۳ ساعته برگزار شد، دکتر خمر دبیر همایش ضمن اعلام خوشآمد به مدعوین این برنامه از تلاش های همکاران خود برای برپایی باشکوه این همایش تقدیر کرد و دلیل تاخیر در برگزاری این همایش سالانه را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و همچنین ایام فاطمیه بیان داشت و اظهار نمود که سعی بر این بوده است تداخلی از این باب صورت نگیرد.

 

IMG_20160318_111247

 

در ادامه این همایش دکتر نرماشیری ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک روز مهندس به جامعه مهندسین استان و کشور از اخلاق به عنوان شعار سال سازمان نام برد و یادآور شد اخلاق حرفه ای مهمترین رکن این سازمان می باشد.

 

IMG_20160318_111344

 

وی در سخنانی به شرح وظایف سازمان نظام مهندسی پرداخت و در پایان نیز از برگزارکنندگان این همایش خصوصا موسسه فرهنگی هنری نی زار تشکر نمود.

بخش دیگر این برنامه با شکوه به تجلیل از پیشکسوتان سازمان نظام مهندسی استان اختصاص یافت که این بخش از برنامه با حضور مهندس علیم یارمحمدی منتخب مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی به نحو شایسته ای برگزار شد.

 

IMG_20160318_111300

 

از دیگر بخش های این همایش بزرگ استانی ، اجرای رقص شمشیر سیستانی، اجرای زیبای امیراسحاقی خواننده خوش صدای سیستانی و همچنین گروه موسیقی بلوچی یارمحمد زهی و در نهایت نیز اجرای زیبا و فوق العاده گروه موسیقی مطرح سون می توان اشاره نمود.

 

IMG_20160318_111331

 

به گفته اکثریت حاضرین در این همایش، دوازدهمین همایش بزرگداشت روز مهندس در زاهدان که با همکاری سازمان نظام مهندسی استان و موسسه فرهنگی هنری نی زار انجام شد، با طراوات و برنامه ریزی استثنایی برگزار و مورد تحسین ویژه مدعوین قرار گرفت./نی زار

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=32321
  • دیدگاه‌ها برای همایش بزرگداشت روز مهندس در زاهدان برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.