ممنوعیت ورود خودروهای ترانزیت حمل مواد سوختی از اول تا ششم فروردین

  • کد خبر : 32411
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
ممنوعیت ورود خودروهای ترانزیت حمل مواد سوختی از اول تا ششم فروردین

گندم پرس :پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه های کشور، با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز ۹۵ و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی محدودیت ها و ممنوعیت هایی عبور و مرور تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۵ اعمال می شود. […]

گندم پرس :پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه های کشور، با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز ۹۵ و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی محدودیت ها و ممنوعیت هایی عبور و مرور تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۵ اعمال می شود.

بر اساس این گزارش عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در همه آزادراه ها و بزرگراه ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند، ممنوع خواهد بود.

در همه محورهای برون شهری که ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون به استثنای تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا، ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳فروردین ماه در همه محورهای برون شهری کشور ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۸ تا ۲۲ روز ششم فروردین در محور زابل – زاهدان و بالعکس ممنوع است.

جابجایی محموله های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند در همه راه های اصلی برون شهری از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای اول تا هفتم فروردین سال ۹۵ و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای ۱۱ تا ۱۴ فروردین ماه ممنوع است.

برای روزهای ۸، ۹ و ۱۰ فروردین صرفاً برای محموله های ترافیکی اضطراری دارای ضرورت ملی حسب تشخیص مراجع صادر کننده مجوز عبور محموله صادر می شود.

ورود همه خودروهای ترانزیت حمل مواد سوختی به داخل کشور از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای اول تا ششم فروردین ۹۵ و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روز های ۱۲ تا ۱۴ فروردین ممنوع است.

مضافا به اینکه این خودروهای در سایر ایام محدوده زمانی نوروز سال ۱۳۹۵ صرفا در ساعات روز، مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی خواهند بود و وسایل مذکور از مقررات مندرج در ردیف ۲ بند الف – کلیات (درصفحه یک) مستثنی است.

همچنین در صورت نیاز به اعمال محدودیت های پیش بینی نشده در محورهای تحت پوشش استان ها به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه روسای قرارگاههای پلیس راه استان با هماهنگی پلیس راه ناجا و بصورت مقطعی و منطقه ای تصمیمات مقتضی اتخاذ می کند.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=32411
  • دیدگاه‌ها برای ممنوعیت ورود خودروهای ترانزیت حمل مواد سوختی از اول تا ششم فروردین بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.