مردم ‌سیستان و بلوچستان ‌انتظارات خود را فریاد نمی‌زنند/باید به قابلیت‎های منطقه ‌اعتماد داشته باشیم

  • کد خبر : 27487
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
مردم ‌سیستان و بلوچستان ‌انتظارات خود را فریاد نمی‌زنند/باید به قابلیت‎های منطقه ‌اعتماد داشته باشیم

گندمـــــ پرس : زهرا اربابی در جلسه شورای اداری مهرستان ‌گفت: خدمت باید صادقانه باشد و با این نیت که پاداش آن را در جایی دریافت خواهیم کرد.   معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان  عنوان کرد:‌ یکی از دلایل عقب‌ماندگی استان ما این است که مردم ‌‌انتظارات خود را فریاد نمی‌زنند […]

گندمـــــ پرس : زهرا اربابی در جلسه شورای اداری مهرستان ‌گفت: خدمت باید صادقانه باشد و با این نیت که پاداش آن را در جایی دریافت خواهیم کرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان  عنوان کرد:‌ یکی از دلایل عقب‌ماندگی استان ما این است که مردم ‌‌انتظارات خود را فریاد نمی‌زنند و یکی از برکت‎های دولت تدبیر و امید ایجاد فضای هوشمندانه این بود که مردم با منطق خواسته‎های خود را فریاد و از مسئولان خواستار شوند.

 

وی گفت: ما مسئولان باید حضور پر رنگ‎تری با مردم داشته باشیم و در کنار مردم باشیم ‌و مشکلات را به طور مستقیم شناسایی و‌ رصد کنیم و راهکارهایی برای رفع این چالش‎ها وقت بگذاریم و با مردم رفتار صمیمی داشته باشیم.

 

پارسایی عنوان کرد: ما مسئولان اجرایی وظیفه داریم دستاوردهای ملی خود را برای مردم شفاف‌سازی کنیم.

 

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هیچ مدیری به تنهایی نمی‎تواند تصمیم بگیرد و ما باید از توان فکری دیگران استفاده کنیم.

 

اربابی افزود: برای باور کردن قابلیت‎های منطقه باید اعتماد داشته باشیم و ظرفیت‌های شهرستان مهرستان را برای رونق منطقه شناسایی کنیم.

وی همچنین بیان کرد: شهرستان مهرستان ظرفیت‎های خوبی برای صنعت گردشگری دارد و 150 آثار باستانی در این شهرستان وجود دارد که 32 اثر ان به ثبت ملی رسیده است.

 

منبع : خبرگزاری فارس

 

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=27487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. خانم اربابی مسول که شما هستید مگر وضعیت مردم سیستان را نمی بینید خوب باید مردم که از امراض و بیماریها گرفتار خودشان هستند و مسولین ما نظاره گر حضرت علی فرمودند اگه کسی فریاد مظلومی را بشنود و به کمک او نشتابد از امت من نیست دنیا می داند مشکل مردم سیستان را ولی سیستان دارد قربانی می شود به امید روزی که خانم اربابی افرادی همانند شما که از بطن مردم سیستان هستید صدای مظلومیت مردم سیستان را به گوش مسولین در تهران واستانداری برسانید.

  2. خانم دکتراربابی نفست ازجای گرمی میاد حق داری توکه به جای مردم نیستی ازطرفشون حرف میزنی .بروسطشون دوروززندگی کن بعدشعاربده

  3. با سلام سرکار خانم اربابی بفرما شش ماه است در خواست داده ایم.فریاد زده ایم.مگر شما و جناب استاندار محترم فریاد ما دانش آموزان سیستانی را نشنیده اید که ما دبیرستان بهیاری در زابل می خواهیم.چند بار به مدیر کل نخعی زنگ زدین.چند بار از دکتر نصیری سوال کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهر عزیزمان بفرمایید از ما در همین چند روز باقیمانده تا مهر دفاع کنید. سپاسگزار شما هم هستیم.

  4. خانم اربابی ……………… ما مردم سیستان که از دولت تدبیر و امید جز ناامیدی چیزی ندیدیم . زیر اسپیلت نشستید و حقوق و امکانات ان چنانی فکر کردی مردم هم مشکلی ندارند.اقا استاندار فقط بر سیستان شعار دادند و صورتجلسه نوشتند ولی هیچ کار عملی از ایشان ندیدیم . سیستان خط قرمز همه سیستانیهای سراسر کشور است اینجوری باشه ……………………………

  5. با سلام درود از نظرات …………… ..چند شبانه روز خانم اربابی در منطقه پدری خود سکنی نموده تاذره ای از درد مردم را درک کند

  6. خانم اربابی برای مردم در شن محبوس شده سیستان چه کردید؟ بعد شروع به کار شما به عنوان کسی که درد ما را می داند چه تغییر عملی در زندگی مردم سیستان ایجاد شد. اینجا حتی در روزهای توفانی اکسیژن نداریم. یعنی حق تنفس نداریم چون مجبوریم در آن روزها هم در سر کار حاضر شویم . می دانید چرا ؟ تدبیر شما چیست که امید ما به آن باشد ؟

  7. سرکار خانم اربابی وای به حال و روز ما…

  8. بی زحمت حکم کارگزینی خانم اربابی را بزارید روی سایت.