سوال نماینده ارومیه از وزیر نیرو درخصوص کم کاری دولت جهت احیای تالابها و دریاچه های کشور

  • کد خبر : 26423
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۵۰
سوال نماینده ارومیه از وزیر نیرو درخصوص کم کاری دولت جهت احیای تالابها و دریاچه های کشور

  پس از تصویب 1900 میلیارد تومان بودجه جهت احیای دریاچه ارومیه و اعلام دولت مبنی بر بیش از 80 برنامه جهت نجات این دریاجه بسیاری فکر می کردند , قاضی پور نماینده همیشه معترض و مطالبه گر این شهرستان کمی آرام گیرد و از انتقادات خود نسبت به دولتمردان کم کند , که نه […]

20140111_164659334931  پس از تصویب 1900 میلیارد تومان بودجه جهت احیای دریاچه ارومیه و اعلام دولت مبنی بر بیش از 80 برنامه جهت نجات این دریاجه بسیاری فکر می کردند , قاضی پور نماینده همیشه معترض و مطالبه گر این شهرستان کمی آرام گیرد و از انتقادات خود نسبت به دولتمردان کم کند , که نه تنها اینچنین نشد , بلکه قاضی پور با طرح سوالی از وزیر نیرو وی را به مجلس آورد.

به گزارش گندمــ پرس به نقل از خانه ملت , نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا نسبت به احیاء و نجات تالاب ها و دریاچه های کشور اقدام عملیاتی انجام نمی شود و آب های مرزی را مهار نمی کنند؟ گفت: برای حفظ آب های سطحی و زیر زمینی باید تالاب ها و دریاچه های کشور از جمله دریاچه ارومیه احیاء شوند چرا وزارت نیرو نسبت به احیاء و نجات تالاب ها و دریاچه های کشور اقدام عملیاتی انجام نمی دهند؟ و آب های مرزی را رها نمی کند؟

نکته قابل توجه که نشان از زیرکی قاضی پور دارد اینکه : وی با گنجاندن عبارت تالاب ها و دریاچه های کشور در این سوال , آنرا به یک سوال ملی تبدیل , حساسیت نمایندگان سایر نقاط کشور را نیز برانگیخت و در کنار آن بخوبی بحث دریاچه ارومیه را مطرح و سرانجام به نتیجه مطلوبی که مدنظر بود رسید و یکبار دیگر نشان داد که دولت هرآنچه هم به منطقه و حوزه انتخابیه وی توجه داشته باشد , وی بازهم به امتیاز گرفتن بیشتر ادامه خواهد داد و خواسته های بیشتری را مطالبه می کند.

 

جوان نکته سنج

 

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=26423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. گلی به جمال نماینده های فعال و همیشه در صحنه ی سیستان…!!!

  2. نمیشه اقای قاضی پور را برای سیستان اجاره کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولی نه ………….. صد تا مثل قاضی پور است اگه مردم سیستان همراهش باشند. حاج یونس سانسور نکن لطفا

  3. دست مریزاد باید عرض کنیم خدمت اقای قاضی پور و عرض خسته نباشید خدمت نمایندگان محترم سیستان ، البته این نماینده ارومیه هر کاری بکند به رکورد نماینده های ما بابت تذکراتشان نمیرسند.

  4. نمایندگان ما چشمتون را وا کنید ! یک کم یاد بگیریدو حداقل عرق سیستانی داشته باشید ! ولی چه فایده ! نمایندگان ما که فقط تو فکر علی آباد کتول هستند

  5. از طرف مردم اذربایجان از ایشون تشکر می کنم, همین که با جدیت پیگیری می کنند تا دریاچه ارومیه هامون نشود جای تشکر دارد, از ما عبرت گرفته اند. از ایشون بخواهید به فکر هامون هم باشند. بنده صحبت های ایشون و پاسخ وزیر نیرو رو از رادیوو شنیدم , به مردم ارومیه تبریک عرض می کنم

  6. یکی از تفاوت های عمده مسئولین استان و شهر زابل با نقاط دیگر ایران این است که آنها علاوه بر اینکه به منافع شهر خود وآبادانی آن می اندیشند دوست دارند نقاط دیگر ایران هم بی بهره نمانند و همراه آنان پیشرفت کنند(فکر بزرگ و برنامه توسعه ملی را در سر دارند)در واقع فرا منطقه ایی می اندیشند. اما مسئولین ما نه تنها سیستان بلکه هیچ نقطه ای را نمیبینند و این نشانگر عدم آینده نگری و……………….. آنهاست..علاوه بر آقای قاضی پور که در سر اندیش های بلندی در دفاع از هامون دارد.همچنین آقای “علیرضا رشیدیان”استاندار خراسان رضوی نیز بارها در سخنانش میگوید:من نه تنها به مشهد بلکه به پیشرفت و توسعه دیگر استان های همجوار(سیستان و بلوچستان) نیز می اندیشم..چقدر تفاوت…تا وقتی …………….. در سیستان برمسند قدرت باشند انتظاری بیش از این نیست..مسئولین ما باید مدیریت و خدمت را از اینان بیاموزند.
    بقول دکتر شریعتی«آری این چنین است برادر»

  7. آقای قاضی پور در حیطه وظایف شغلی خود ،خیلی تلاش می کند. ای کاش نمایندگان سیستانی حاضر در مجلس نیز با ایشان همراه می شدند واین سوال ملی را همانگونه ملی ادامه می دادند و نام هامون مظلوم را نیز به یاد دولتمردان می آوردند.یا لااقل مانند تنبل شاه عباس به اقای قاضی پور سفارش می کردندکه از قول آنها هم بگوید.

  8. سلام
    حالا که صدای مظلومیت سیستان به پایتخت و صحن مجلس نمی رسد زبان لطیف و موثر هنر می تواند کارگشا باشد
    خوب است در سیستان مسابقه فیلم کوتاه با عنوان احیا و نجات هامون برگزار شود
    برپایی گالری های و نمایشگاه های عکس و نقاشی هم با موضوعات مبتلابه سیستان باعث رسانه ای شدن و دیده شدن سیستان خواهد شد.

  9. از روزی که نمایندگان زحمت کش سیستان در کشیدن خط لوله دوم ابرسانی به زاهدان تعجیل کنند و مردم زابل را بدبخت زابل روی خوش به خود نخواهد دید چون دور اندیشند اگر بر خود هیچند اما بر بقیه مفید و افسوس که هیچ کس نیست بپرسد اقایون نخبه مهندسین عزیز که سیستانی که خوش اب خوردن ندارد چرا خط لوله اب دوم به زاهدان می کشیم و زابل را نابود می کنیم انشا الله که در انتخابات امسال به کسی رای بدهیم که بتواند این شیر فلکه نابود کن سیستان را ببندد به امید خدا شاید ان موقع کسانی پیدا شوند و به فکر زابل باشند و درصدی از پول ابی که از مردم زاهدان گرفته میشود در سیستان هزینه شود.

  10. حتماحکمتی است فکر10سال بعدراکردندکه اگرآب افغانستان دچارکمبودشد،اب دریای عمان راازطریق همین لوله هاصادرکنندزیادبدبین نباشیم

  11. مردم زابل برای ضده دانش بودن ترغیب می شوند اگر نگاه اجمالی به روسای ادارات بیاندازیم براحتی این موضوع مشخص میشه تا وقتی یاد نگیریم که حسن تقی ونقی فایده ندارن واین نخبه های هر شهروکشوری هستن که سرنوشت اون رو تعیین میکنن وضع همینه که هست بدترم میشه واقعا برای خیلی از این آقایون که در راس کارها هستن باید بخودمون تسلیت بگیم!!وبه دشمنان تبریک!!