سالروز صدور فرمان حکومتی امام خمینی در امر تشکیل گزینش + زنده باد یاد و خاطره شهید محمد اسلامی

  • کد خبر : 19037
  • ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
سالروز صدور فرمان حکومتی امام خمینی در امر تشکیل گزینش + زنده باد یاد و خاطره شهید محمد اسلامی

شهرگندمـــ : 15  دیماه سالروز صدور فرمان حکومتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه) در امر تشکیل نهاد گزینش کشور گرامیباد. ” دولت بدون گزینش اشخاص متعهد و متخصص در رشته های مختلف موفق نخواهد شد و دولتمردان در گزینش همکاران به کاردانی و تعهد آنان و […]

شهرگندمـــ : 15  دیماه سالروز صدور فرمان حکومتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه) در امر تشکیل نهاد گزینش کشور گرامیباد.

” دولت بدون گزینش اشخاص متعهد و متخصص در رشته های مختلف موفق نخواهد شد و دولتمردان در گزینش همکاران به کاردانی و تعهد آنان و بهتر خدمت کردن آنها به کشور و در مناقع ملت بودن آنان تکیه کنند تا در پیش حق تعالی و ملت رو سفید باشند و در امور موفق باشند.” امام خمینی(ره)

IMG-20150109-WA0017

بسم رب الشهداء والصدیقین

*یاد یاران شهیدمان همواره جاودانه باد*

(1)

نام : محمد

نام خانوادگی : اسلامی

تاریخ تولد : ۱۳۵۸

تاریخ شهادت : 3/8/1391

محل شهادت : درمسیر عزیمت به محل کار

سمت : کارشناس تحقیق هسته گزینش

شهید محمد اسلامی در هشتم فروردین ماه سال پنجاه و هشت در روستای حیدر آباد از توابع شهرستان گرگان استان گلستان و در خانواده ای مذهبی و انقلابی دیده به جهان گشود .

دوران تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در روستای مذکور پشت سر گذاشت و از همان نوجوانی در امر کمک به معیشت خانواده به کار زراعت و کشاورزی همت نمود .

ایشان در سال هفتاد و هفت دوره متوسطه تحصیلی را به پایان رساند و در سال هشتاد و یکموفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گردید و سپس بمدت دو سال با درجه ستوان دومی ، تکلیف مقدس سربازی خود را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان گرگان به انجام رسانید .

شهید اسلامی ، فردی با ایمان و مهربان ، متواضع و با اخلاق حسنه و دارای حس وظیفه شناسی و روحیه انقلابی و از افراد فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بود و به دلیل علاقه شدیدی که به تعلیم و تربیت نونهالان میهن اسلامی داشت ، از سال هشتاد و سه بعنوان دبیر حق التدریس در آموزش و پرورش شروع به خدمت نمود و درسال هزار و سیصد و نود به استخدام رسمی در آمد .

ایشان نسبت به خدمت رسانی مخلصانه در سنگر تعلیم و تربیت و بویژه پاسداشت ارزش های نظام اسلامی حساسیت قابل توجهی داشت لذا از سال هزار و سیصد و نود همکاری خود را در گزینش آموزش و پرورش شهرستان سرباز آغاز نمود و در طول سالیان خدمت صادقانه خود ، همواره بعنوان یک بسیجی فعال در عرصه دفاع از آرمانهای ارزشمند انقلاب اسلامی تلاش نموده و همکاری شایسته خود را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رده های مقاومت بسیج (دانش آموزی و فرهنگیان )تا آخرین روزهای حیاتش ادامه داد.

دشمنان اسلام و انقلاب که تاب تحمل دیدن رشادت جوانان انقلابی و غیرتمند این آب و خاک را ندارند ، در اقدامی ناجوانمردانه وبا توصل به حربه ترور ، این انسان خدوم و شایسته را در صبحگاه روز سوم آبانماه هزار و سیصد و نود و یک ، هنگام عزیمت به محل کارش به فیض شهادت رساندند .

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=19037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باسلام ، روحش شاد ویادش گرامی باد ، وقتی به عکس های مراسم خاکسپاری این شهید عزیز نگاه می کنم هیچوقت کودک هفت ماهه این شهید رافراموش نمی کنم، واین سئوال همیشه مطرح است از مزدوران وهابی که به چه جرمی یتم شدند دو فرزند خرد سال این شهید؟

  2. باسلام: ممنونم از مدیرمحترم گندم پرس بابت نشر این خبر در سایت بسیار خوبشان،باور کنید این شهید بزرگوارمظلومانه به شهادت رسید،هیچ وقت یادم نمی ره که برای خرید نان به نانوایی ایشان عزیمت نمود و بعد از خرید نان جهت دریافت پول از خود پرداز در مقابل بانک توسط یکسری از افراد ناشناس و از خدا بی خبر ترور شد و شربت شهادت را نوشید و چشمان منتظر فرزندانش به جمال پدر هنوز منتظر،که پدر رفته برای صبحانه نان بخرد،هیچ وقت یاد و نام این شهید و شهدای فرهنگی منطقه بلوچستان فراموش نخواهد شد،بکشید ملت ما را مردم بلوچستان بیشتر هوشیارتر خواهند شدودوست و دشمن را بهتر خواهند شناخت