زابل شهر دانش‌بنیـان مـی‎شـود

  • کد خبر : 29178
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
زابل شهر دانش‌بنیـان مـی‎شـود

گندمــــ پرس : فرماندار ویژه زابل گفت: انتخاب شهر زابل به عنوان یکی از شهرهای دانش بنیان، از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن عملیاتی شود.     به گزارش گندمــــ پرس به نقل از وب سایت فرمانداری شهرستان زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در جلسه گـردهمایی معتمدین منطقه […]

گندمــــ پرس : فرماندار ویژه زابل گفت: انتخاب شهر زابل به عنوان یکی از شهرهای دانش بنیان، از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن عملیاتی شود.

 

 

به گزارش گندمــــ پرس به نقل از وب سایت فرمانداری شهرستان زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در جلسه گـردهمایی معتمدین منطقه سیستان گفت: تبلیغات انتخاباتی پیش از موعد کاندیداهای احتمالی خلاف قانون است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با کاندیداهای احتمالی برخورد قـانونی خواهـد شد.

 

 

1444815393_1

 

 

فـرماندار ویژه زابل با اشاره به لزوم مشارکت مردم در صحنه‌های اجتماعی کشور افزود: برگزاری انتخابات بر عهده مسئولان وزارت کشور است و صحت و سلامت انتخابات از مهم‌ترین اهداف مسئولان مربوطه است.

 

 

این مسئول ادامه داد: سفر معاون اول رئیس‌جمهور دستاورد پرخیر و برکتی به همراه داشته که به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

وی بیان کرد: انتخابات شهر زابل به عنوان یکی از شهرهای دانش بنیان، از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که امیدواریم در سریعترین زمان ممکن عملیاتی شود.

 

1444815404_2

 

ناظری گفت: برای طرح شرکت‌های دانش‌بنیان در شهر زابل باید تعداد 60 شرکت راه‌اندازی شود که به هرکدام مبلغ 300 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و حداقل باید سه نفر اشتغالزایی در هر شرکت دانش بنیان انجام شود.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=29178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. salam. khabar khobie. chand ta sherkat dar hal hazer dar zabol sabt va taid shodand. shast sherkat ???

  2. مردم ،بیاییدباورکنیم.شایداین دفعه خورشید از مغرب طلوع کند

  3. جناب فرماندار سلام/لطفا گزارش کار سازمان فکور به کجا رسید/از پرورش کرم ابریشم در سیستان چه خبر؟ به جایی رسید

  4. تاحالاچه اقدامی برای آب سیستان انجام ونتیجه چه شده است