تشکیل پرونده تخلف ۱۸ میلیارد ریالی جهت متصدی جایگاه سوخت در شهرستان زابل

  • کد خبر : 47900
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
تشکیل پرونده تخلف ۱۸ میلیارد ریالی جهت متصدی جایگاه سوخت در شهرستان زابل
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل گفت: پیرو گزارشات مردمی پرونده تخلف ۱۸ میلیاردی برای متصدی جایگاه سوخت در زابل تشکیل شد.

به گزارش گندم خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان؛ رضاشهری زاد رییس اداره صمت شهرستان زابل اعلام داشت: در  پی دریافت گزارش های مردمی از فروش خارج از شبکه نفت گاز در یکی از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی (پمپ بنزین) در شهرستان زابل بلافاصله اکیپ نظارتی با حضور بازرسان اداره صمت،شرکت نفت،کالای قاچاق و اداره تعزیرات حکومتی تشکیل و در قالب گشت مشترک نظارتی ،جایگاه عرضه سوخت مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی جایگاه سوخت،تخلف متصدی جایگاه تحت  عنوان قاچاق و عرضه خارج از شبکه به میزان ۶۹ هزار و ۸۳۱ لیتر سوخت ،محرز و پرونده ای به ارزش ۱۸ میلیارد و ۲۸۲ میلیون و ۲۴۴ هزار ریال تشکیل گردید.

شهری زاد ادامه داد: پرونده ی تخلف ،جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان شریف شهرستان زابل درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و‌اقتصادی از جمله کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت بر کالاها و …. مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز پاسخگویی اداره صمت به شماره ۱۲۴ گزارش نمایند.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=47900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. لطفا به جایگاه سوخت آ قای … فلکه پیامبر اعظم رسیدگی کنید خارج از شبکه وبه سوخت کشها داره بنزین میده

  2. سامانه ۱۲۴ فقط تبلیغات داره .من خودم زنگ زدم یارو فقط میگه باشه حتی آدرس دقیق محل تخلف ونپرسید .