باند سارقان مسلح منزل در زابل منهدم شد

  • کد خبر : 32414
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
باند سارقان مسلح منزل در زابل منهدم شد

گندم پرس :سرهنگ “غلامرضا نجابت” فرمانده انتظامی شهرستان زابل  : روز گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه و به عنف منزلی در یکی از خیابان های سطح شهر ،بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲زابل در محل حاضر و بررسی موضوع را آغاز کردند. سرهنگ نجابت با اشاره […]

گندم پرس :سرهنگ “غلامرضا نجابت” فرمانده انتظامی شهرستان زابل  : روز گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه و به عنف منزلی در یکی از خیابان های سطح شهر ،بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲زابل در محل حاضر و بررسی موضوع را آغاز کردند.

سرهنگ نجابت با اشاره به اینکه پس از وقوع جرم ، ماموران با انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، چهار عضو این باند را که با استفاده از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از خیابان های شهر در حال تردد بودند شناسایی کردند افزود: سارقان به محض مشاهده ماموران با تیر اندازی به سمت پلیس از محل متواری شدند.

به گفته وی، ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به دستگیری هر چهار عضو این باند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به کشف دو قبضه کلت کمری و طلای مسروقه از اعضای این باند ،گفت:متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به سرقت از منازل  با سر و صورت بسته و سرقت طلا و جواهرات سر و گردن ساکنان منزل با تهدید به وسیله کلت کمری و ضرب و شتم مال باختگان اعتراف کردند.

نجابت با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند از همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و گفت:شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک و داشتن اطلاعات و اخبار در خصوص وقوع جرایم ،مراتب را می توانند از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. /پایگاه خبری پلیس

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=32414
  • دیدگاه‌ها برای باند سارقان مسلح منزل در زابل منهدم شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.