نخ نما شدن عجز و ناتوانی شهرداری با اعمال فشار بر منتقدان خویش

  • کد خبر : 46923
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۷:۱۰
نخ نما شدن عجز و ناتوانی شهرداری با اعمال فشار بر منتقدان خویش
عجز و ناتوانی شهرداری با اعمال فشار بر منتقدان خویش در شهرستان زابل

گندم خبر:کمتر کسی است که ماجرا جنگ خندق و به درک واصل شدن عمرو بن عبدود به دست حضرت علی (ع) را نشنیده باشد.

 

زمانی که عمرو بن عبدود آب دهان به روی حضرت انداخت از سینه وی برخاست و در میدان دوری زد و بعد عمرو بن عبدود را کشت.

 

از علی بن ابی طالب(ع) علت این عملش را جویا شدند،ایشان فرمودند: در آن لحظه به دلیل کارش ( انداختن آب دهان به صورت حضرت ) خشمگین شدم، نخواستم که از روی کینه ی شخصی آنرا بکشم پس قدم زدم تا خشم خویش را کنترل نمایم.

 

همه نیک میدانند شهر زابل در شرایط بد فضای سبز و تفریحی قرار دارد، و پارک های ملت و یعقوب لیث تنها مکان های تفریحی این شهر می باشند.

 

اما چند ماهی ست که به بهانه بهسازی پارک ملت تعطیل و اطراف آن حصار کشی شده است.

 

حال چند روزیست با توجه به طولانی شدن روند این به قول دوستان شورا وشهرداری بهسازی (شما بخوانید تخریب و ویرانی) جمعی جوانان فعال در سمن های مردمی از روی دلسوزی و با رعایت قانون و ادب اقدام به حرکتی مدنی در راستای حقوق شهروندی خود نموده اند.

 

اما گویا بزرگواران شورای شهر و شهردار حرکت آنان را برنتابیده و #اخطاریه_ای برای یکی از اعضای فعال این جنبش ارسال نموده است.

 

با شهردار که دیگر حرفی باقی نمانده، اما روی سخنمان با آنانیست که با رای ما مردم به عنوان نماینده در شورای شهر انتخاب شدند.

 

اگر ذره ای وجدان در وجودتان مانده است کلاه های خویش را قاضی کنید، آیا این شیوه برخورد با شهروندانی است که حق خویش را میخواهند؟

 

به فرض محال که این اخطاریه کلا اهرم فشاری نیست برای منصرف کردن از نشست دوستانه ای که فردا قرار است در جلوی پارک برگزار شود.

 

اما چرا شهرداری یک روز قبل از این رویداد یاد امورات خویش افتاده و این نامه را به صورت کاملا اتفاقی برای کسی که از اعضای این حرکت است ارسال نموده؟

 

حکایت اول مطلب را بازگو نمودیم که به خاطر داشته باشید ما خویش را پیرو شخصی می نامیم که با دشمن اسلام چنان و ما با فردی که حق خود را میگوید چنین رفتارمیکنیم.

همه ی آن جوانان که منتقد مشکلات شهری هستند، خواهان انجام امور در سایه ی قانونند و این نامه شما نیز شاید قانونی باشد، اما چه خوب بود قدری به زمان و شرایط شناسی، آگاه بودید.

 

آقایان و بانوان به ظاهر نماینده مردم در شورای شهر اگر وجدان داشته باشید قطعا با استعفا خویش مردم را در خواسته هایشان همراهی خواهید نمود.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=46923
  • دیدگاه‌ها برای نخ نما شدن عجز و ناتوانی شهرداری با اعمال فشار بر منتقدان خویش بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.