شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به عملکرد ضعیف خود پاسخ بدهد+فیلم

  • کد خبر : 50090
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به عملکرد ضعیف خود پاسخ بدهد+فیلم
در هفته های اخیر با اوج گرفتن گرما، مردم به عملکرد ضعیف شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان و ادارات تابعه این مجموعه در شهرستان ها در مدیریت زمان بندی قطع برق اظهار گلایه دارند.

در هفته های اخیر با اوج گرفتن گرما، مردم به عملکرد ضعیف شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان و ادارات تابعه این مجموعه در شهرستان ها در مدیریت زمان بندی قطع برق اظهار گلایه دارند.

گندم خبر، قطعی های برق به گونه ای انجام می شود که هم زندگی و هم‌ کار و کاسبی مردم را مختل کرده اند.

در شهرستان زابل با توجه به تاکید سرپرست فرمانداری مبنی بر اطلاع رسانی به موقع ، اداره برق بی توجه بوده و باز هم در حال طی کردن روند گذشته می باشد و تغییری در این وضعیت ایجاد نشده است.

روابط عمومی ها که نقش پررنگی در توسعه و ارتباط یک ارگان اداری دارند از سوی مدیران نادیده گرفته می شود و متاسفانه در استان سیستان وبلوچستان به ضعیف ترین واحد اداری در برخی ادارات تبدیل شده اند.

از این رو می توان به عملکرد روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق در زمان مدیرعامل قبلی بعنوان یک واحد پویا و فعال اشاره نمود که امروز روندی برعکس به خود گرفته است.

لازم و ضروریست استاندار سیستان و بلوچستان به این مسئله ورود کنند و علت قطع بدون برنامه و طولانی مدت برق را بررسی و کمی از مشکلات ایجاد شده برای مردم بکاهند.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=50090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۵
  1. با سلام.قطع و وصل شدن بی اطلاع وبی مقدمه باعث نواسانات شدید شده وکلی خسارات سنگین ب مردم زابل زده از جمله تعداد زیادی کولر گازی و یخچال موتور سوخته که خرجش حدود بیست میلیون تومانه ،که بواقعیت خیلی ها رو سراغ دارم توان درست کردنشو ندارن و یارو اسپیلت سوخته رو به ۳میلیون گذاشته و نیاورده.خوب مقصر معلومه ک اداره برقه پس باید جوابگو باشن

  2. هر روز برق میره یا ضعیف میشه،دیشب برق ضعیف شد،اینجوری وسایل برقیمون میسوزه،اداره برق زابل اصلا به فکر مردم نیست،برق خیابون حافظ شمالی نزدیک ۷تا تیر برق قطع،هر چه رفتیم،اداره برق .هیچ فایده ای نداشته

  3. سلام با قطع برق در شهر زابل علاوه بر اینکه مردم تحمل گرما را ندارند باعث آسیب رسیدن به وسایل برقی منازل و فروشگاهها شده است چه کسی جوابگوی ضرر مردم توی این اوضاع اقتصادی میشود

  4. چند روز تو شهر مشهد مسافر بودیم ک بخدا بیشترین هتل ها در مشهد هر هتل نزدیک سی تا پنل اسپیلت همزمان برای اتاق ها روشن داشت بعد اون همه هتل شما نگا کن چقد مصرف برق زیاد میشه ولی با اون حال حرامه اگه ده دقیقه برق خانگی قطع میشد ولی حالا تو خراب شده ی ما با این همه توربین ک در منطقه ما گذاشتن و برق تولید میکنند ببین چه بلایی سر مردم ما دارن میارن بس که بی … شده اینجا

  5. باسللم اداره برق زابل ضعیف ترین عملکرد رو داشته از دیروز تا الان ۴_۵ بار برق ضعیف شده و از نیم ساعت گرفته تا۲ساعت قطع شده این چه وضعیه؟تمام وسایل برقی ما در معرض خسارت هستند،امام خمینی جنوبی یاافت ولتاژ و‌برق ضعیف داریم یا قطعی برق باتوجه به تعطیلی ادارات و کاهش ساعت کاری،لااقل برنامه ریزی کنند هفته ای یک روز قطع بشه برق اونم بااطلاع رسانی قبلی دیگه نه که هر روز و هرلحظه چخبره والا تابستون هست هوا هم یا گرم هست یا طوفانی.