سپری کردن شبی گرم بعد از انتشار گلایه + جوابیه علوم پزشکی

  • کد خبر : 45756
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
سپری کردن شبی گرم بعد از انتشار گلایه + جوابیه علوم پزشکی
پس از درج خبر در رسانه مردم مدار گندم خبر جوابیه ای سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی برایمان ارسال گردید که در ادامه مشاهده خواهید نمود .

گندم خبر, پس از درج خبر تجربه دمای منفی ۲ درجه دربیمارستان امام خمینی(ره)/اعمال خاموشی شبانه به استناد کدام قانون؟ در رسانه مردم مدار گندم خبر جوابیه ای سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی برایمان ارسال گردید که در ادامه مشاهده خواهید نمود .

 

پس از درج خبر گندم پرس مبنی بر افت دما در بخش اطفال بیمارستان امام خمینی (ره) در شب نهم بهمن ماه جاری تکذیبیه زیر پس از بررسی از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل به شرح زیر جهت استحضار مردم قدرشناس سیستان صادر و انتظار می رود پایگاه خبری گندم پرس نسبت به درج تکذیبیه اقدام نماید.

هیچ گونه مشکلی از لحاظ دما در بخش اطفال بیمارستان امام خمینی (ره) در شب نهم بهمن ماه وجود نداشته است.

پس از انتشار خبری در گندم پرس مبنی بر اینکه دمای هوا در شب نهم بهمن ماه جاری در بخش اطفال بیمارستان امام خمینی (ره) زابل دچار افت شده و موجب بروز مشکلاتی برای کودکان بستری و همراهان شده است ، مورد مذکور توسط دکتر محمد علی دروهی رییس بیمارستان، مدیر داخلی و روابط عمومی دانشگاه، مورد بررسی قرار گرفت، بنا بر گفته همراهان بیماران این بخش ، سوپر وایزر و پرستاران، دمای هوا در شب مورد نظر هیچگونه افتی نداشته و وسایل گرمایی، دمای مطلوبی ایجاد کرده اند و مشکلی وجود نداشته است، لذا مطلب درج شده در گندم پرس تکذیب می شود، استناد به گفته کارکنان شیفت و همچنین همراهان بیمار در این بخش بهترین گواه می باشد.

قابل ذکر است چنانچه هر گونه مشکلی در بخش های بیمارستان در طی شبانه روز بروز کند به رییس بیمارستان و سایر مدیران دانشگاه علوم پزشکی اطلاع داده خواهد شد.

 

به گزارش گندم خبر: برای پیگیری مجدد موضوع از فردی که گلایه را ارسال نموده بود خبرنگار ما با وی تماس گرفته که اظهار داشت: بعد از انتشار خبر، شب گذشته گروهی از تاسیسات برای بازبینی سیستم گرمایش و سرمایش به بیمارستان آمدند.

این شهروند بیان کرد: شب گذشته شبی راحت برای ما و بیماران حاضر در بخش سپری شد .

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=45756
  • دیدگاه‌ها برای سپری کردن شبی گرم بعد از انتشار گلایه + جوابیه علوم پزشکی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.