زابل برنده مسابقه دوستانه دو‌ قهرمان کشوری/ سرعت عشقی که هیچکس به آن توجه نمی کند

  • کد خبر : 50097
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۲۹
زابل برنده مسابقه دوستانه دو‌ قهرمان کشوری/ سرعت عشقی که هیچکس به آن توجه نمی کند
در روزهای گذشته تعدادی از ماشین سواران در زابل و زاهدان از یکدیگر برای تست و مسابقه دوستانه دعوت کردند و صبح امروز با حضور تعداد زیادی از مردم و طرفدارانشان در زاهدان این مسابقه بین دو قهرمان در کمال آرامش و حتی کوچکترین برهم زدگی آرامش برگزار شد.

گندم خبر، در روزهای گذشته تعدادی از ماشین سواران در زابل و زاهدان از یکدیگر برای تست و مسابقه دوستانه دعوت کردند و صبح امروز با حضور تعداد زیادی از مردم و طرفدارانشان در زاهدان این مسابقه بین دو قهرمان در کمال آرامش و حتی کوچکترین برهم زدگی آرامشی برگزار گردید.

در این مسابقه ماشین زابل معروف به سوزک زابل( حسن سیاهمردی) در مسابقه با ماشین زاهدان (فرهاد یکتا) برنده گردید.

نکته حائز اهمیت این مسابقه دوستانه برگزاری همراه با آرامش بود که جهت جلوگیری از اختلال در روند رفت و آمد و زندگی مردم در ساعتی مناسب توسط طرفین برنامه ریزی شده بود.

عشق سرعت در سیستان و بلوچستان سالهاست مسئولان متولی را جهت ساخت مکانی مناسب برای تمرین و مسابقه وادار نکرده است .

در تمام نقاط کشور پیست های استاندارد برای این رشته ورزشی در نظر می گیرند تا جوانان و مردم بتوانند در مکانی استاندارد و مناسب به رقابت بپردازند‌ اما در سیستان و بلوچستان که ماشین و ماشین سوارانی درجه یک دارد همیشه از داشتن چنین مکانی بی بهره بودند

امید است این رفتار شایسته تقدیر دو رقیب در مسابقه امروز که بدون هیچ‌مشکلی برگزار شد مسئولان را برای ساخت مکان های استاندارد برای ماشین سواران عاشق سرعت و درگ ترقیب کند تا بتوانند در این رشته ورزشی در کشور مثل گذشته پرچم داری کنند.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=50097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام تجمع دوستداران در خیابان محل تردد دو خودرو خطرناک هست.

  2. باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران عزیز؛ به نظر این بنده حقیر بهترین پیستی که می توان برای عاشقان سرعت های شوتی در شهرستان زابل انجام داد این است که در کنار همین دایک حفاظتی (سیل بند خاکی )نهرآب چه در شمال و چه در جنوب این دایک، با توجه به اینکه خود همین سیل بند حریمی دارد. می توان همین زمین حریم دایک، را شیب بندی مناسب داد و آسفالت کرد و از آن بعنوان یک پیست استفاده نمود که با وجود قرار گرفتن تماشا گران در بالای دایک دیگر شاهد حوادث انسانی در این باره نخواهم بود و رانندگان در این مکان خواهند توانست تخلیه انرژی نمایند.