صفحه اصلی > پـیگـــیری مشــکلاتـــ و سایر خبرها : جوابیه سازمان تاکسیرانی شهـرداری زابل در خصـوص سازمان تاکسی رانــی

جوابیه سازمان تاکسیرانی شهـرداری زابل در خصـوص سازمان تاکسی رانــی

گندمــــ پرس : در پی درج خبری با عنوان « اناوضــاع نابسامان تاکسی رانــی شهرستان زابل »  سازمان تاکسیرانی شهرداری زابل جوابیه‌ای ارسال نمــود که وفق قانون مطبوعات عینا درج می‌گــردد.

 

 جــوابیه ارسـالی بدین شـرح مـی باشــد :

 

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری گندمـــــ پرس

سلام علیکم

پیرو درج عکسی درسایت گندمــــ پرس با عنوان اوضاع نابسامان تاکسیرانی شهرستان زابل به استحضار میرساند .

 

از انجا که یکی از وظایف ذاتی سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات حمل ونقل و جابجایی شهروندان محترم میباشد.واین سازمان در راستای تحقق این امر از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.

 

لذا با عنایت به اینکه درامد رانندگان زحمتکش تاکسی ارتباط مستقیم با جابجایی مسافر دارد قطعا در صورت وجود مسافردر ایستگاهها رانندگان تاکسی بیشتر از هر کسی از این موضوع استقبال می نمایند.وصرف نبودن تاکسی در یک مقطع زمانی دال بر نابسامانی اوضاع تاکسیرانی نمیتواند باشد.و رانندگان تاکسی با ایثار و از خود گذشتگی با وجود تمامی مشکلاتی که برایشان بوجود امده از جمله موضوع تک نرخی شدن بهای بنزین،بدون هیچ کم وکاستی در حال ارائه خدمات به شهروندان محترم می باشند.

 

الا ایحال سازمان تاکسیرانی امادگی خود را جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر در هر نقطه ای از شهر که نیاز به جابجایی مسافر باشد اعلام مینماید.ضمنا شهروندان محترم میتوانند در صورت داشتن هر گونه شکایت یا انتقاد با شماره تلفن 32220220 تماس حاصل نمایند.تادر اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود .

 

در پایان از دست در اندر کاران پایگاه خبری گندم پرس بخاطر پیگیری و انعکاس مشکلات شهروندان سیستانی تقدیر و تشکر مینمایم.

 

پودینه

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری زابل

مدیرمسئول

مقالات مرتبط