صفحه اصلی > اخبار زابل و اخبار عمومی : شکایت شهرداری زابل از وبسایت اوشیدا : تعامل را جایگزین شکایت از رسانه ها کنید

شکایت شهرداری زابل از وبسایت اوشیدا : تعامل را جایگزین شکایت از رسانه ها کنید

شهرگندمـــ : طبق اطلاع از دوستان رسانه ای گویا شهرداری و شورای شهر زابل به دلیل درج یک یادداشت در وبسایت اوشیدا از این وبسایت شکایت کرده اند و این شکایت در حال حاضر از دادگاه به پلیس فتای شهرستان زابل ارجاع شده است.

جدای از اینکه چه اتفاقی رخ داده و چه نوشته شده است , معتقدیم این مسائل هیچگونه کمکی به حل مشکل نخواهد کرد بلکه انرا حادتر خواهد نمود.

 

بنظر میرسد طرفین با خویشتن داری بیشتر در یک گفتگوی دوستانه این موضوع را حل و خاتمه دهند.

 

از سرپرست محترم شهرداری زابل که یکی از صفات بارز ایشان تعامل با دیگران میباشد نیز توصیه و درخواست میکنم , اگر موارد منتشر شده در وبسایت اوشیدا را نادرست میدانند , طی یک جوابیه آنچه درست و بجاست را اطلاع رسانی کنند , این وبسایت نیز طبق قانون موظف خواهد بود جوابیه را در همان محلی که نقد منتشر شده است , منتشر نماید.

و اگر موارد مطروحه را درست میدانید بهتر از در صدد رفع ان برآیید , بی شک از شکایت برعلیه این عزیزان مشکلی حل نخواهد شد که هیچ , بلکه همان صفت عالی که دارید نیز زیر سوال خواهد رفت .

شک نکنید که هدف اصلی همکاران عزیزمان از درج یادداشت مورد نظر خیرخواهی بوده که حال دراین نوشتارها گاها غیرعمد اشتباهاتی نیز درج میشود که گذشت و مردمداری شیوه ایست که بزرگان ما بر مدار آن حرکت میکرده و حال بر ما نیز واجب است برهمین مدار حرکت کنیم.

به عزیزان و همکاران محترمم در وبسایت وزین اوشیدا نیز توصیه میکنم , در طرح مسائل شهری کمی صبورتر باشند و نوک پیکان و مشکل اصلی را مورد  هدف قرار دهند , مدیری که تازه بر سرکار آمده است و تازه به سمتی منصوب میشود از وی نمیتوان انتظار معجزه داشته باشیم  و بهتر است کمی به وی فرصت داده  و مساله ای که اکنون پیش آمده را نیز با درخواست جوابیه از عزیزان شهرداری حل و فصل نمایند ,  ان شاالله

 

درنهایت هرراهی برویم و هر اندیشه ای داشته باشیم  , جهت فردایی بهتر باید درکنار هم باایستیم

 

69100_offshore

 

 

مدیرمسئول

مقالات مرتبط