تلاش ایرلاین ها برای نابودی کامل سفر و گردشگری در سیستان و بلوچستان/قیمت سرسام آور پرواز

  • کد خبر : 50048
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
تلاش ایرلاین ها برای نابودی کامل سفر و گردشگری در سیستان و بلوچستان/قیمت سرسام آور پرواز
هزینه بالای پرواز ایرلاین ها در ماههای اخیر اعتراضات زیادی را بهمراه داشته است، اعتراضاتی که مسئولان مربوطه می شنوند اما روزه سکوت اختیار کرده اند‌.

به گزارش گندم خبر، بررسی ها در ماه‌‌های اخیر نشان می دهد قیمت بلیط هواپیما به دو‌ تا دو‌ و نیم برابر در مسیرهای منتهی به سیستان و بلوچستان و بالعکس افزایش داشته است و مسئولان و نمایندگان نیز از مظلومیت مردم سو استفاده و در برابر چنین ظلم آشکاری سکوت کامل اختیار کرده اند.

نمایندگان که بیشترین استفاده را از پرواز بصورت هفته ای دارند نمی دانیم به دلیل حقوق نجومی است که قیمت پرواز برایشان عدد قابلی حساب نمی شود و یا خودشان پرواز نمی گیرند که از افزایش قیمت ها مطلع شوند!

با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در شرق و‌ جنوب شرق کشور واقع و مسیر بن بستی محسوب‌ می شود اکثر گردشگران از پرواز برای سفر به این خطه از کشور استفاده می کنند و با این شرایط کمر همت بسته شده است تا گردشگری و سفر پروازی را به نابودی بکشانند‌.

از مدیرکل فرودگاههای استان انتظار می رود به این مسئله پاسخگو باشند و علت را برای مردم بصورت شفاف بازگو کنند و نمایندگان نیز برای مردم ارزش قائل و‌ مشکلاتشان را جدی تر از قبل پیگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=50048
  • دیدگاه‌ها برای تلاش ایرلاین ها برای نابودی کامل سفر و گردشگری در سیستان و بلوچستان/قیمت سرسام آور پرواز بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.