اشتغالزایی با توجه به پتانسیل های صنایع روستایی در دستور کار است

  • کد خبر : 45602
  • ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
اشتغالزایی با توجه به پتانسیل های صنایع روستایی در دستور کار است
تولیت آستان قدس رضوی روز گذشته برای شرکت در یادواره شهدای دارالولایه با محوریت سرلشکر پاسدار شهید حاج قاسم میرحسینی وارد منطقه سیستان شد .

به گزارش گندم خبر, آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به دارالولایه سیستان ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجدید پیمان با آرمان های آنان در گلزار شهدای زابل حضور و در ادامه با فعالان و نخبگان فرهنگی منطقه دیدار و در بین آنان سخنرانی نمودند .

تولیت آستان قدس رضوی: مردم منطقه سیستان به عنوان مدافعان انقلاب شایسته خدمت هستند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در نشست با فعالان و نخبگان فرهنگی منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ولایتمداری مردم این منطقه در طول تاریخ به خوبی ثابت شده است و همچنان بر ولایتمداری خود پایداری می کنند، مردم منطقه سیستان به عنوان مدافعان انقلاب شایسته خدمت هستند .

وی افزود: با وجود تمام مشکلات این مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و مسئولان در سخن و عمل باید قدردان و خدمتگزار آنان باشند.

وی از ساخت مجموعه فرهنگی و خدماتی در منطقه سیستان از سوی آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: این مجموعه با هدف ارائه خدمت به مردم این منطقه به عنوان سرمایه های کشور و انقلاب ایجاد می شود.

 

در ادامه با حضور تولیت آستان قدس رضوی در شمال استان سیستان و بلوچستان, یادواره شهدای سیستان برگزار گردید .

آیت الله رئیسی در یادواره شهدای سیستان: مردم سیستان در وفاداری در انقلاب و ارزشها کم نگذاشته اند.

 

آیت الله رییسی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم یادواره شهدای سیستان گفت: آرمان خواهی رمز موفقیت انقلاب و ملت ایران است به طوری که با گذشت قریب به ۴۰ سال در عرصه های مختلف با صبر و مقاومت در راه رسیدن به اهداف تلاش کرده اند.

 

وی اظهار داشت: ملت ایران با اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت فقیه توانستند در تمامی اعصار دشمنان اسلام را مجبور به عقب نشینی کنند.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: مردم سیستان در عرصه های مختلف در آزمون های سیاسی موفق عمل کرده اند و در وفاداری در انقلاب و ارزشها کم نگذاشته اند.

 

وی افزود: تلاش نیروهای مسلح باعث امنیت و آرامش است و در این راستا راهبرد همه باید ایجاد وحدت باشد تا از طریق این وحدت توسعه و پیشرفت حاصل شود.

 

وی تاکید کرد: مسئولان باید با کار و تلاش برای گره گشایی و معیشت مردم این منطقه از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنند چرا که مردم این منطقه متدین و پرچم داران انقلاب هستند.

 

وی افزود: با توجه به زمینه های مستعد از قبیل صنایع روستایی در سیستان، اشتغالزایی در منطقه در دستور کار است.

در ادامه تولیت آستان قدس رضوی به دیدار خانواده سردار شهید حاج حبیب لکزایی رفتند و در پایان سفر به سیستان با تعدادی از روستانشینان دیدار و گفتگو کردند .

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=45602
  • دیدگاه‌ها برای اشتغالزایی با توجه به پتانسیل های صنایع روستایی در دستور کار است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.