آیا آب در زاهدان جیره بندی شده است?مردم با زبان روزه با قطعی چند ساعته آب مواجه اند

  • کد خبر : 46810
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
آیا آب در زاهدان جیره بندی شده است?مردم با زبان روزه با قطعی چند ساعته آب مواجه اند
مردم از قطعی آب در برخی مناطق شهرستان زاهدان بدون اطلاع قبلی خبر می دهند و با زبان روزه با قطع و وصل شدن آب و قطعی چندین ساعته در .....

مردم از قطعی آب در برخی مناطق شهرستان زاهدان بدون اطلاع قبلی خبر می دهند و با زبان روزه با قطع و وصل شدن آب و قطعی چندین ساعته در هفته های اخیر اظهار گلایه دارند.

 

به گزارش گندم خبر, یکی از شهروندان ساکن دانشجوی ۴۰ اظهار داشت: در هفته اخیر بارها آب این منطقه قطع و هر چه زنگ هم میزنیم افت فشار را اعلام می کنیم بی فایده است.

 

رهدار افزود: تکلیف مردم چی است؟ اگه افت فشاری دارن چرا اعلام نمی کنند تا مردم اقدام به ذخیره سازی کنند.

 

وی تاکید کرد: چرا ایستگاه پمپاژ دانشجو را روشن نمی کنند. تا مشکل مناطق مجتمع نشین ها حل شود.

 

یکی دیگر از شهروندان با ارسال پیامی از ترکیدگی چند باره آب در زیباشهر گلایه داشت و گفت: از دیشب که آب قطع و اتفاقات هم می گوید بمدت دو ساعت آب قطع خواهد بود.

 

گندم خبر: امید است شرکت آب و فاضلاب استان و آب شهری زاهدان کمی اوضاع را مدیریت کنند تا مردم در ماه مبارک رمضان با زبان روزه بیش از این رنج نبرند و اگر قرار بر جیره بندی است اطلاع رسانی بموقع از طریق رسانه ها صورت بپذیرد.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=46810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. گندم به یک وبلاگ تنزل پیدا کرده
    چیکار کردی‌سید

  2. هنوز مشکل اب داریم چرا هیچ کس پاسخگو نیست اگر جیره بندی شده چرا فقط دانشجو مشکل داره اگر نشده پس دلیل قطعی حدود یک هفته اخیر چیست ؟ یعنی این همه مردم ارزش یک مصاحبه را ندارند که اطلاع رسانی شود ؟

  3. آخر مردم سیستان چه گناه کردنند آب ندارند