اولین همایش مردمی رستم زادگان با محوریت تجلیل از کبدی کاران عضو تیم ملی

  • کد خبر : 16978
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
اولین همایش مردمی رستم زادگان با محوریت تجلیل از کبدی کاران عضو تیم ملی

شهرگندمــــ : در تمامی استانهای کشور که قهرمانان ورزشی آنها از رقابتهای آسیایی بازگشتند با استقبال گرم مردم و مسئولین مواجه شدند و علاوه برهدایای کلی که از سوی کمیته ملی المپیک به آنها تعلق گرفت ,هدایایی نیز از سوی استانداران , فرمانداران و دیگر مقامات استانی و محلی به آنها اهداء گردید. متاسفانه در […]

شهرگندمــــ : در تمامی استانهای کشور که قهرمانان ورزشی آنها از رقابتهای آسیایی بازگشتند با استقبال گرم مردم و مسئولین مواجه شدند و علاوه برهدایای کلی که از سوی کمیته ملی المپیک به آنها تعلق گرفت ,هدایایی نیز از سوی استانداران , فرمانداران و دیگر مقامات استانی و محلی به آنها اهداء گردید.

متاسفانه در استان ما که تنها سه مدال آور دراین رقابتها داشتیم از این عزیزان هیچگونه تجلیلی بعمل نیامد و درنهایت جمعی از جوانان ورزش دوست سیستانی خود دست بکار شدند و تحت عنوان اولین همایش رستم زادگان مراسم تجلیلی از این سه ورزشکار کبدی کشور برگزار کردند.

 

PicsArt_1413696547941

برگزاری این همایش تجربه جدیدی در سیستان در انجام کار فرهنگی و حمایت از نخبگان و قهرمانان بود که با استقبال کم نظیر مردم  نیز مواجه شد , این مراسم که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه زابل برگزار شد جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند ( معاون فرماندار زابل , اعضای شورای شهر زابل , ریاست دانشگاه آزاد زابل , شهردار و  اعضای شورای شهر زهک , رئیس تربیت بدنی زهک و زابل ) از حیث نوع برگزاری و اجرای برنامه یک کار جدید و نو بحساب می آمد که رضایت تمامی حاضرین در مراسم را نیز جلب کرد.

PicsArt_1413696626882   PicsArt_1413696853275

مهمان ویژه و سخنران این همایش مردمی حضرت حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه معزز و ورزش دوست زابل بود : وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم , به هریک از این سه ورزشکار سفر به کربلای معلی را جایزه دادند.

 

PicsArt_1413696595008

دراین مراسم علاوه بر پخش کلیپهای متنوع , ترانه سیستان نیز با صدای مهرداد شهرکی خواننده جوان و با آتیه سیستانی اجراء شد که بسیار مورد توجه حضار قرارگرفت .

PicsArt_1413696829598

درپایان نیز هدایایی مردم به این سه ورزشکار اهداء گردید.

PicsArt_1413692003948

 

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=16978
  • دیدگاه‌ها برای اولین همایش مردمی رستم زادگان با محوریت تجلیل از کبدی کاران عضو تیم ملی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.