گلایه ای از مسئولین استانی و کشوری در خصوص بلاتکلیفی آژانس هـای تاکسی تلفنی و وانت بارهای استان

  • کد خبر : 29552
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
گلایه ای از مسئولین استانی و کشوری در خصوص بلاتکلیفی آژانس هـای تاکسی تلفنی و وانت بارهای استان

گندمــــ پرس : سیـدحـمیـد مهـدوی ، بازرس اتحـادیه آژانس هـای تاکسی تلفنی و وانت بارهـای زابل وحـومه با ارسال نامه ای به گندمـــ پرس از مسئولین استانی و کشوری در خصوص بلاتکلیفی آژانس هـای تاکسی تلفنی و وانت بارهای استان گلایه کـــرد.    به گـــزارش گندمـــــ پرس ، متن نامـه به شـرح ذیل می باشد […]

گندمــــ پرس : سیـدحـمیـد مهـدوی ، بازرس اتحـادیه آژانس هـای تاکسی تلفنی و وانت بارهـای زابل وحـومه با ارسال نامه ای به گندمـــ پرس از مسئولین استانی و کشوری در خصوص بلاتکلیفی آژانس هـای تاکسی تلفنی و وانت بارهای استان گلایه کـــرد.

 

 به گـــزارش گندمـــــ پرس ، متن نامـه به شـرح ذیل می باشد :

 

با سلام و عـرض ادب

 

اینجانب نماینده و صـدای قشر ضعیفی ازجـامعـه سیستان در استان کـه سرمـا و گـرما به هیچ وجه آنها را از کـار وتلاش باز نمیدارد ،هستم و گـلایه ها زیاد است و گلایه ای از مسئولین استانی و کشوری دارم .

 

باگذشت تقریبا ۱۶۰ روز از مصوبه دولت درخصوص تک نرخی شدن بنزین، همچنان قشر راننده چشم انتظار فرجی هستند که شاید باعث امید و دلگـرمی شود و زندگی آنها و خانواده هایشان رنگ و بوی تازه ای به خود گـیرد .

 

همانطـور کـه مطلـع هستید در این استان هیـچ سوختـی اعـم از CNG و… جـز بنزین وجــود ندارد و بنزین هم هزینه گزافی برای راننده دارد که فقط به وجود خودرو میرود و کفـاف مخارج بالای زندگـی را نمیکند .

 

آقای مسئول محترم که بقول خود حضرتعالی که فرمودید تا بچه گریه نکند مادر به او شیر نمیدهد.

 

بنده بعنـوان نماینده کل رانندگان و آژانس داران استان باید عـرض کنم که دیگر کارمون از گریه گذشته و از مـادرمان که همان دولت تدبیر و امید است خیـری (شیری) ندیدیم و واقعیت امر اینکه اشکهایمان هم رو به تمامی است و نا امیدانه سؤالاتی را از شما داریم کـه انشالله به سؤالات این قشر ضعیف از جامعه باتأمل وتفکر جواب قانع کننده ای خـواهید داد:

 

۱ـ آیا برنامه ای بعدازاین مدت گریه وزاری و در نهایت سکوت برای رانندگـان آژانسهای استان در نظرگرفته اید؟

 

۲ـ آیا شما هیچ مسئولیتی در قبال هزینه ها ومشکلات زندگی سه هزار خانواده سیستانی و بیست هزارخانواده استانی ندارید؟

 

۳ـ به نظر شما صحیح است ما که درد هم استانی های خود را با این وضعیت نابسامان استان علی الخصوص سیستان میدانیم،بیاییم و هزینه های بی برنامگی دولت که بردوش قشر راننده افتاده را با دریافت مبالغ بالای کرایه از مسافران وهمشهریان خودمان جبران کنیم؟

 

۴ـ اگر از این دولت که دولت تدبیر و امید نام گـرفته کـاری برنمی آید و نا امید هستید تکلیف قشر راننده را روشن کنید تا همانطور کـه رهبری نگـاه ویژه ای به این استان دارند دست به دامـان ایشان شویم بلکه دربی به تخته بخورد وفرجی شود؟

 

بنـده هیچ واهـمه ای از عدم ذکــر نام خــود نــدارم چون من هم همدرد و همصدای همین مردم و قـشر ضعیف هستم و فقط کسب تکلیف ازشما برای این قشر از جامعه که همشهریان وهم استانیهای من هستند را دارم ؛ زیرا این معضل در آینده به مشکلی بزرگتر تبدیل خواهدشد که تبعاتش گریبانگیر خود شماست .

 

لذا از شما مسئولین و دولتمردان تقاضا دارم راه گـریزی ازاین بلاتکلیفـی و سردرگـمی این قشر زحمتکش با تـدبیر و چرخش قلم خــودتان رقـمی خیـر بزنیــد .

 

سیـدحـمیـد مهـدوی

بازرس اتحـادیه آژانس های تاکسی تلفنی و وانت بارهـای زابل وحـومه

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=29552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. احسنت.ولی کسی گوش نمیکنه.خیالت راحتباشه.تا سال بعد

  2. سلام
    افراد با کمترین شایستگی در پست های مهمی مانند دبیر ……….استان هستند که با تصمیمات غلط باعث مشکلات برای هم استانی های شدند و یا معاونت ….. استاندار که راس میباشند لطفا با این اقای حبیب راشدی یه مصاحبه کنید و دلیل این کار عجیب دولت تدبیر وامید از ایشان بپرسید البته اگر جواب منطقی داشته باشند

  3. دروود….

    احسنت بر حمید مهدی عزیز اما داداش فریادرسی نیست…یاحق

  4. چرا خودتو خسته میکنی?

  5. بیش لز نیمی از کارتها به بی راهه رفته بود واز انها سوءاستفاده می شد

  6. البته حق بعضی از این تاکسی دارها هستش اکثر افرادی که من میشناسم سهمیه بنزین خود را میفرختن حالا که نمیتونن بفروشن حسرت میخورند. این همه مسافر کش شخصی هستن که مدت ها است که با بنزین آزاد کار میکنند هیچ گلایه هم ندارند.

  7. گندم جان چرا سانسور میکنی چیزی ک گفتم یاداوری برای اصلاح مطلب بود؟؟؟؟
    توهین نبود ک نزاشتیش اما مطلبو اصلاح کردی چرا اگ من گفتم پس نظرمو نزاشتی و مطلبو اصلاح کردی؟؟؟؟؟

    نکن نکن ک مخاطبایی ک داری از دس میدی
    الان همینم نمیزاری

    بدرود گندم جان ما دیگ سر نمیزنیم بهت..

    قدیمیا بامعرفتر بودن خدایی….