پرسش و پاسخ نامزدهای دهمین دوره مجلس در دانشگاه زابل برگزار می شود

  • کد خبر : 31868
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
پرسش و پاسخ نامزدهای دهمین دوره مجلس در دانشگاه زابل برگزار می شود

گندم پرس :  بسیج دانشجویی دانشگاه زابل روز چهارشنبه با ارسال نسخه ای از این بیانیه به ایرنا لیست جلسات پرسش و پاسخ نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زابل با دانشجویان را اعلام کرد: به هر نامزد انتخاباتی یک ساعت مفید اختصاص داده می شود که به شرح زیر است. ۵دقیقه معرفی […]

گندم پرس :  بسیج دانشجویی دانشگاه زابل روز چهارشنبه با ارسال نسخه ای از این بیانیه به ایرنا لیست جلسات پرسش و پاسخ نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زابل با دانشجویان را اعلام کرد:

به هر نامزد انتخاباتی یک ساعت مفید اختصاص داده می شود که به شرح زیر است.
۵دقیقه معرفی و بیان دیدگاه های انتخاباتی، ۱۵دقیقه پاسخ به سوالات فرهنگی، ۱۵دقیقه پاسخ به سولات اقتصادی، ۱۵ دقیقه پاسخ به سوالات سیاسی، ۱۰ دقیقه پاسخ به سوالات دانشجویان که از بین سخنان نامزدها در حین جلسه مطرح می شود.
با توجه به قرعه کشی صورت گرفته با حضور نمایندگان نامزدهای انتخاباتی نوبت برنامه های نامزدها به شرح زیر اعلام می شود.
پنجشنبه ۲۹/۱۱/۹۴ ساعت ۸:۰۰ ‘شیر علی کوهکن، سیده نرجس حسینی طباطبایی، هادی میرشکار’
پنجشنبه ۲۹/۱۱/۹۴ ساعت۱۹:۰۰ ‘ حسن سراوانی سنجری، میثم میری، غلامرضا ضیایی، خانم زهرا محبی’
جمعه ۳۰/۱۱/۹۴ ساعت ۸:۰۰ ‘محمد صیادی، مهناز سارانی، سید باقر حسینی’
جمعه ۳۰/۱۱/۹۴ ساعت۱۹:۰۰ ‘فرهاد شهرکی، محمد رضا پودینه، احمد نهتانی’
سه شنبه۴/۱۱/۹۴ ساعت ۱۹:۰۰ ‘حسین زاهدی، احمد قنبری، غلامعلی خمر’
چهارشنبه۵/۱۲/۹۴ ساعت ۱۹:۰۰ ‘احمد علی کیخا، غلامرضا خمرانی، حبیب الله دهمرده’

لازم به ذکر است که سرکار خانم ها سیده نرجس حسینی طباطبایی و حلیمه عالی و آقایان علی جهانتیغ و هادی میرشکاراز حضور در دانشگاه خودداری کردند.

منطقه سیستان واقع در شمال سیستان و بلوچستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی در اختیار دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان در هفتم اسفند ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان در حوزه انتخابیه زابل ۲۱ نامزد برای بدست آوردن دو کرسی این حوزه در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند./ایرنا

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=31868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. احسنت بر شیر زن سادات دوخت برحق شهید حسینی انشاءالله باارای بالای خود جواب دندان شکن به مخالفان حریم ولایت خواهد داد

  2. منتظر مردم شریف سیستان هستیم، حتما تشریف بیارید.

  3. سلام
    ادرس؟ قدیم یا جدید؟

  4. با سلام، من دانشجوی دوره ارشد در دانشگاه زابل هستم. فقط یک مورد جالب در خبر شما وجود دارد. معرفی دیدگاهها و معرفی ۵ دقیقه!!! پاسخ سوالات ۵۵ دقیقه. بهتر بود ۳۰ معرفی و طرح دیدگاه +۳۰ دقیقه پاسخ. در ضمن عدالت هم رعایت نشده. بهتر میبود که این کار در عرض ۴ روز متوالی انجام میشد نه اینکه بین دو گروه نامزدها سه روز اختلاف وجود داشته باشد. قرعه کشی خوب بوده اما نه اینطوری. رقابت یک نامزد با معرفی یک هفته قبلتر تا معرفی بک نامزد درست یک روز تا رای گیری. امیدوارم بسیج دانشجویی در این گونه موارد شائبه طرفداری را بر خود هموار ننماید