پاک کردن عقبه تاریخی زابل توسط شهرداری

  • کد خبر : 45766
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۷:۴۴
پاک کردن عقبه تاریخی زابل توسط شهرداری
بناهای تاریخی و درخت های قدیمی موجود در خیابان ها بخشی از هویت هر شهری محسوب میشود .

گندم خبر؛ مدتی است که شهرداری زابل اقدام به زیباسازی شهر نموده است که جای بسی قدردانی دارد.

 

شهردار و اعضای شورا گویا به این نکته توجه ندارند که درخت های نخلی که در خیابان ها وجود دارد بخشی از هویت زابل است.

 

جدای از اینکه ممکن است برای هریک از شهروندان نقش دفتر خاطراتی داشته باشد، برای افرادی که از خارج از شهرستان و یا استان سفر می کنند سندی برای بیان قدمت این شهر است.

 

بزرگواران شهرداری بی توجه به این قضیه به بهانه زیباسازی اقدام به قطع درختان ودرواقع پاک کردن تاریخی چندین ساله می نمایند.

 

با کدام استدلال و منطقی؟؟؟

لطفا قبل از هر کاری تمام جوانب آنرا در نظر بگیرید و بعد اقدام به انجام نمایید.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=45766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام
    شهرداری زابل میتوانست حداقل از درختانی که با آب و هوای اقلیم منطقه (گرم وخشک)سازگاری دارد استفاده کندبه جای خرید و کاشت کاج و سرو که خاص این اقلیم نیست که با این اوضاع نقدینگی آن ، آیا بهتر بود قبل از کندن بلوارها و میادین که گویا نهضت احیاء ضرب العجلی آن هم کم کم به فراموشی سپرده میشود بهتر نبود که با تامل بیشتر وبرنامه ریزی عمل می شد و تنها پارک شهر که جایی برای ورزش مردم بود وبیش از یک ماه از حصارکشی آن می گذرد به حال خود رها نمی شد. آیا بهتر نبود حداقل لکه گیری معابر و خیابانها ادامه می یافت و هر روز شاهد دست اندازهای فراوان در خیابان های اصلی نمی بودیم(به عنوان مثال سام شرقی و غربی، بلوار مدرس و…) حتی آسفالت نشدن خیابان فردوسی شرقی هم دارد به سالگرد می رسد.
    متاسفانه اهالی شورا هم میثاقی که با مردم بسته اند فراموش کرده و چشم به روی این چنین عملکردهایی بسته اند حداقل میتوانند از مشاوره کارشناسان بومی در سطح دانشگاه و ادارات استفاده کنند این که هزینه ای برای ایشان ندارد. باید ارگانهای نظارتی بر این اعمال و حیف ومیل دقت نمایند این پول بیت المال است. ما همه در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و باید جوابگوی اعمال مان باشیم.