پاسخ مردم به جوابیه اداره برق شهرستان زابل+فیلم

  • کد خبر : 46612
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
پاسخ مردم به جوابیه اداره برق شهرستان زابل+فیلم
یکی از شهروندان ساکن در روستای اکبرآباد پیران واقع در بخش مرکزی شهرستان نیمروز گلایه ای مبنی بر عدم هماهنگی با دهیار و شورا در نصب تیرهای فشار قوی که در ....

یکی از شهروندان ساکن در روستای اکبرآباد پیران واقع در بخش مرکزی شهرستان نیمروز گلایه ای مبنی بر عدم هماهنگی با دهیار و شورا در نصب تیرهای فشار قوی که در وسط زمین های کشاورزی مردم این منطقه برایمان ارسال کرده بود.

 

به گزارش گندم خبر, براساس پیگیری های خبرنگار ما , مدیر اداره برق شهرستان زابل در پاسخ به این گلایه اظهار داشت: خط فشار متوسط مورد اشاره در بهمن ماه ۹۶ به منظور تامین برق چاه های کشاورزی روستائیان عزیز و تامین برق ایستگاههای پمپاژ طرح انتقال آب به اراضی (۴۶ هزار هکتاری ) دشت سیستان منطقه نیمروز با اختصاص اعتبار از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان با هدف رونق کشاورزی و مساعدت به کشاورزان و روستائیان عزیز با رعایت تمامی جوانب در حاشیه زمینهای کشاورزی با همکاری خوب مردم همانطور که در تصویر مشاهده می شود, کشیده شده است.

 

پاسخ مردم به جوابیه و پیگیری رسانه گندم خبر

 

اما باز هم مردم این منطقه از جواب ریاست اداره برق قانع نشده و کلیپ تصویری را تهیه و ارسال نموده اند.

 

فرد ارسال کننده این گلایه و کلیپ میگوید: کلیپ از روستای اکبرآباد پیران تهیه کردم در رابطه با اینکه مدیریت شرکت برق گفته است من با رضایت مردم تیربرق کار گذاشتم اگر واقعا چنین مدرک دال براینکه رضایت مردم را جلب کرده است داره بیاد داخل روستا همراه با مدارک کتبی توضیحات ارائه کند.

 

حال این کلیپ را در سایت بگذارید تا به گوش مسئولین برسد.

 

اون عکس هم که من گرفتم در رابطه با جلوگیری از کارشان بوده است نه همکاری….

 

چرا آقای عوض زاده اون حرف را زده است?

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=46612
  • دیدگاه‌ها برای پاسخ مردم به جوابیه اداره برق شهرستان زابل+فیلم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.