وحدت تکیه گاه شیعه و سنی

  • کد خبر : 30863
  • ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
وحدت تکیه گاه شیعه و سنی

گندمـــــ پرس : هفته ی وحدت؛سرآغاز یکدلی مذهب های اسلامی است.نیرویی که این مذهب ها را گردهم آورده و به یک جامعه ی اسلامی شکوه و عظمت بخشیده است.فرقی نمی کند اهل چه مذهبی باشی آنگاه که انسانیت سرمشق زندگیت باشد. پیامبر مهربانی سرمنشا تمام یکدلی ها و وحدت امروز است همان کسی که بذر […]

گندمـــــ پرس : هفته ی وحدت؛سرآغاز یکدلی مذهب های اسلامی است.نیرویی که این مذهب ها را گردهم آورده و به یک جامعه ی اسلامی شکوه و عظمت بخشیده است.فرقی نمی کند اهل چه مذهبی باشی آنگاه که انسانیت سرمشق زندگیت باشد.

پیامبر مهربانی سرمنشا تمام یکدلی ها و وحدت امروز است همان کسی که بذر وحدت را در دلهای مسلمانان کاشت.

شکل گیری یک جامعه در سایه ی وحدت است که بحران های دشمن ستیز را یکی پس از دیگری رفع می کند.امروز دشمن در پی آن است که روابط نوع دوستانه مسلمانان را پژمرده و مخرب کند و یکپارچگی مسلمانان را نشانه بگیرد .حال اینکه فرهنگ و تمدن ما ریشه در وحدت کلمه دارد و هدایت و تشویق مردم به این امر؛چرخه ی زندگی را به سمت یک جامعه ی مطلوب می برد.

اعتماد به باور وحدت در بین مسلمان روابط صمیمانه را بیش از پیش می کند و تعصبات و آسیب های ناشی از روابط خصمانه را از بین می برد.
اینک در هفته ی وحدت،همه ی مسلمانان با کسب هویتی وفادار به ارزش ها وسنت های پسندیده ی اسلام پرچم وحدت را بر فراز آسمان رحمت به اهتزاز در می آورند.

مسلمانان با وحدت و یکپارچگی خود می توانند هر روز زنجیر همبستگی را محکم تر کنند و نگذارند خطایی یا رفتاری این زنجیر را پاره کند.اگر ریشه ی وحدت در بین مسلمانان سست شود دشمن به تدریج معیارهای جامعه اسلامی را هدف قرار می دهد .

بیایید یکدل شویم با وحدتی که نوش داروی یک جامعه ی اسلامی به حساب می آید .

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=30863
  • دیدگاه‌ها برای وحدت تکیه گاه شیعه و سنی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.