نمایندگان درمانده از احقاق حقوق موکلین خویش / مناطقی که نفت مصرف می کنند به چشم دولت نمی آید!

  • کد خبر : 49426
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
نمایندگان درمانده از احقاق حقوق موکلین خویش / مناطقی که نفت مصرف می کنند به چشم دولت نمی آید!
شركت ملی نفت ایران همزمان با آغاز موج جدید سرما دست به اقدام بزرگی زد و گرمای بیشتر را روانه مصرف کنندگان گاز کرد و از طرفی دیگر سهمیه نفت را روز به روز در مناطق مصرف کننده نفت کاهش می دهد.

شرکت ملی نفت ایران همزمان با آغاز موج جدید سرما دست به اقدام بزرگی زد و گرمای بیشتر را روانه مصرف کنندگان گاز کرد و از طرفی دیگر سهمیه نفت را روز به روز در مناطق مصرف کننده نفت کاهش می دهد.

گندم خبر، در خبرها خواندیم که افزایش تولید روزانه بیش از ۱۲ میلیون متر مکعب گاز محقق و به بهره برداری رسید و شبکه گازرسانی در ۶ استان‌ خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران و سمنان به پایداری رسید.

انتظار می رفت عدالت در دولت مردمی برقرار شود اما عدالت وقتی به ورودی های استان سیستان و بلوچستان که می رسد مسیرش عوض می شود چرا که دیدگاه مسئولان درون استانی و پایتخت نشین داری مشکل است.

ابتدا کاهش سهمیه نفت و بعد هم کاهش سهمیه بنزین آزاد، کاهش بنزین باعث گردیده تا بیشترین سختی بر پیکره ی مردم مرز نشین که جایگاه های سوخت در آنجا کارت آزاد برای ارائه سوخت ندارد وارد گردد و بنزین را باقیمت هر لیتر تا ۲۰ هزار تومان تهیه و کاهش سهمیه نفت نیز باعث می شود مردم برای گرمای خانه از لوازم برقی بیشتری استفاده کنند که نتیجه آن افزایش تساعدی کارکرد کنتور و هزینه نجومی برق خواهد شد.

انتظار میرفت نمایندگان با یکدلی و همراهی تلاش و جدیت بیشتری از خود برای این حق ضایع شده ی موکلین خود ارائه می کردند.

اما فقط در حد چند تذکر و نطق که آن هم چون ایام انتخابات نزدیک است برای عوام فریبی از خود بروز دادند و تمام.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=49426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. پس لطفا این همه از نمایندگان درمانده ولنگار تمجید نکنید.اینها عامل بدبختی های مردمند

  2. کی به فکر مردم این استان هست خونشون گرم همه چیز براشون آماده این ما هستیم که برای همه چی تو صف هستیم بنزین ۱۵۰لیتر برای رفت امد از روستا تا شهر تا سر ماه نمیرسوند الان پنجاه تا هم کم کردن کی به فکر ما هست نفت کم میکنن بنزین کم میکنن نماینده ها هم به فکر خودشون هستن مثل بقیه مسؤلین

  3. چرانمایندگان این همه بی خیال هستند واز حق مردم دفاع نمیکنند چند وقت دیگه که انتخابات میشه انتظار هم دارند مردم به اونا رای هم بدن… تا کی در حق مردم سیستان. این همه ظلم

  4. بابا بقران من حداقل روزی ۱۰۰ کیلومتر میرمو میام تا برسم به سرکارم فکر مارو هم بکنین