نـامـه ی سرگشاده ی یک جـوان سیستانی به رئیس شورای شهر زابل

  • کد خبر : 19553
  • ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
نـامـه ی سرگشاده ی یک جـوان سیستانی به رئیس شورای شهر زابل

شهرگندمـــ ـ: علیرضا بارانی از جوانان دلسوز و نخبه سیستان با انتشار نامه ای خطاب به رئیس شورای شهر زابل گلایه های را درخصوص عملکرد شورای شهر و شهرداری بیان داشت . متن نامه ارسالی بدین شرح می باشد : با سلام خدمت سرور عزیزم جناب آقای بــزی سرتـان را به درد نمی آورم چون […]

شهرگندمـــ ـ: علیرضا بارانی از جوانان دلسوز و نخبه سیستان با انتشار نامه ای خطاب به رئیس شورای شهر زابل گلایه های را درخصوص عملکرد شورای شهر و شهرداری بیان داشت .

متن نامه ارسالی بدین شرح می باشد :

با سلام خدمت سرور عزیزم جناب آقای بــزی

سرتـان را به درد نمی آورم چون خودم سر درد کشیده ام و میدانم چه درد بدی اسـت ، ولی دردهایی هست که از سـردرد ما و شـما سخت تر است ، و آن چیزی نیست جز درد بی توجهی !!

415263

چندی قبل در سـایـت وزین شـهر گـندم مطلبی خواندم که گویا بیان فرمودید درب شورا به روی همه همشهریان و نخبگان سیستانی باز است و از طرح و ایده  ها استقبال می کنید !!

حرف شـما کاملا صحیح و متین ،  ولی جناب بــزی بزرگوار،شـما در کجای این کـره ی خـاکـی دیده اید که نخبگـان دنبال مسـئولین بدوند و التماس کنند که از طرح ها و ایده های من استفاده کنید؟

کجای این کره ی خاکی مسئولین بر روی صندلی های گرم نشسته اند و منتظر صدای تق تق درب اتاقشان هستند که شاید نخبه ای پشت در باشد؟؟

برادر عزیز هیچ کجا این کار را انجام نمی دهند ، چرا که اگر فردی واژه ی نخبه را بر روی دوش خود احساس می کند واقعا نخبه است و ویژگی هایی دارد که او را از دیگران متمایز می کند واینگونه نیست که فقط نقش یدک کش را ایفا کنند و این واژه را به یدک بکشند .

بزرگوار توقع ما از شما این است که مجموعه تان به دنبال نخبگان باشند و با بهـا دادن به جوانان و فعال کردن مشاوران جوان و بهره گیری جـدی از نظرات جوانان و عمل کردن به آنها این گفته خود را اثبات کنید .

 

به امید سیستانی آباد ـ علیرضـا بــارانی

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=19553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. سلام تمامی اعضای شورا نخبه هستند

  2. برادر عزیز تا بوده همین بوده در سیستان
    به جونا بها نمی دن

  3. اگر فرض را بر این بگیریم که اعضای شورای شهر هم نخبه باشند ، آنوقت باید چکار کرد؟!

  4. بهاء دادن به نخبگان جوان فرمولی تجربی وکشف شده دارد!
    فراخوان ایده پردازی وپیشنهادات و انتقادات سازنده!!!
    تاکنون ندیده ام کسی در سیستان و بلوچستان صاحب نان و منزلت از ایده پردازی شده باشد اما دلال کفتار صفت زیاد دیده ام که صاحب این دو عنصرند. جملات زیبا برخی شبیه جملات دلالان است دلال مسئولیت اجتماعی نمی داند چیست. شمارا به فضای خیالی و غیرواقعی و بد می کشاند که به آن سراب می گویند و نخبه را از مدیر دور می کند. استاد پروازی داشتیم بازی علمی یاد می داد که چگونه یک دلال کارخانه صنعتی را نابود می کندو آنچه در سیستان می کشیم از عملکرد این دلالان کفتارصفت برای دور کردن نخبگان ایده پرداز و مجری از مدیران است.
    پیشنهاداتی به شورا و شهردار محترم در آن فراخوان بین المللی (شوخی) داده شد حداقل اگر اجرا نمی شود می توان نگاشت (بررسی شد پیشنهادرا ردش کردیم رفت) تا بدانیم سرکاری نبوده این فراخوان ها
    برای بررسی عملکرد شهردار عزیز و شورای محترم بررسی علمی و کارشناسی نه عوام پسند را هر چند ماه یکبار گفتگو با کارشناسان فنی و مطلع داشته باشیم. پیشنهاد می شود برای بهره گیری از هوش و خرد نخبگان، طرح و نقشه ای برای مهار دلالان بدبین کننده و خرابکار داشته باشیم .

  5. با تشکر از جوان عزیز جناب بارانی
    بسیار بجا و درست اما کجا گوش شنوا ؟؟؟

  6. سلام.
    بسیار زیبا سخن گفتید آقای علیرضا یارانی، مشکلات ما در استان از همینجا شروع میشه که کسی دنبال نخبگان و پژوهشگران جوان نیستند، و گاهی باعث می شوند که جوانان نخبه و با استعداد سیستانی در شهرهای دیگر فعالیت کنند و این هست که باعث شده استان ما همیشه در محرومیت باقی بمونه!

  7. باسلام جناب بارانی ضمن تشکر از ارسال نامه و تشکر از آقای دهمرده بخاطر خبر و انتشار نامه. باید یک مطلبی را یادآور بشوم که این شورا علیرغم دعوت نکردن ازنخبگان ازپذیرش افراد سالم و اهل کار وعاری از هرگونه زدوبند و مشرف برمسائل شهرداری وشهر و ارتباط قوی با مدیران استانی و مرکز جلوگیری حتی نامشان را از داخل لیست انتخابی شورا در شب رای گیری حذف و هیچگنه فردی را در مقابل فرد تعیین شده قرار ندادن .در صورتی که خودمن یکی از این افراد را بخوبی میشناسم که آمدنش تحول خوبی در شهرداری وشهر ایجاد می کرد این فرد مهندس عادلی می باشد که اعضای شورا و پرسنل شهرداری این فرد را به سلامت و فعال میشناسند اما دریغ از بررسی درخواست وی در شورا علت در چیست؟؟؟!!!!!!

  8. والا فعلاً خود شورا با وجود 11 نفر بودن این قدر شلوغ هست و نظرات متعدد وجود داره که به نظر نمیرسه به کس دیگه ای چه نخبه چه غیر نخبه وقت حرف زدن برسه

  9. جناب بزی
    اگه واقعا از نخبه حمایت می کنید…
    چرا شهردار قبلی که نخبه تمام عیار بود رو عزل کردید و الان پشت سرش هزارتا حرف می زنید.

  10. نخبه؟!!!!!!وزین؟!!!!!تروخداواسه هم نون تیکه پاره نکنین،نخبه که افتاده است ،ازخودش تعریف نمیکنه ،حداقل بگوتوچی نخبه ای ،تابگم دنبالت بدون ،نخبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. با سلام
    نظر آقای بارانی کاملاصحیح است ولی دوست عزیز یازده یار شورا همه نخبه اند همه هم باهم موافق هیچ اختلاف سلبقه و نظری بینشان نیست که باعث پویایی شهر و شهرداری بشه ،اینو بفال نیک بگیریم تا شهرمان آبادتر از این بشه همه برای نوری ، نوری برای همه مردم

  12. آقای بارانی عزیز یک نخبه و یک جوان باید به اعتمادی که به او می شود به درستی پاسخ بدهد. جواب مناسب به اعتماد بسیار مهم است ما باید وجدان کاری داشته باشیم.خوب حرف زدن کافی نیست.
    مسئولان توجه نمی کنن درست اما اون تک وتوک مسئولی که توجه و اعتمادکردند آیا جواب خوبی از اعتماد خود گرفتند؟

  13. سلام. جناب آقای بارانی شما درست گفتید. باید سالها تلاش میشد تا مردم اعضای شورا را خوب بشناسند و بدانند که ……………………………………………………. اما با دعوت نکردن از افراد نخبه و دلسوز و انتخاب یک نفر بعنوان شهردار;بدون زحمت من و شما مردم آنها را شناختن .این بهترین فرصت برای من تو است که شورا را خوب بشناسیم

  14. نخبه پیش کش, برنامه مدون شورا براى یک سال بعد چیه ؟ چند درصدش عملى خواهد شد ؟ همین رو بگن تا ما قضاوت کنیم.

  15. درود.
    فرض بعدی این است که یک نخبه خود را به درب شورا می رساند بجای توجه ، چرا رانده میشود!