مسابقات مختلف ورزشی ویژه اهالی محله در زابل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

  • کد خبر : 47282
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۵۹
مسابقات مختلف ورزشی ویژه اهالی محله در زابل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
مسابقات مختلف ورزشی ویژه اهالی محله های سطح شهرستان زابل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به همت اداره تبلیغات اسلامی و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار می گردد.

گندم خبر, مسابقات مختلف ورزشی ویژه اهالی محله های سطح شهرستان زابل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به همت اداره تبلیغات اسلامی و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار میگردد.

 

هادی پیرکمالی رئیس کانون مساجد شهرستان زابل در گفتگو با هبرنگار ما با بیان این مطلب افزود: این مسابقات در رشته هایی از قبیل طناب کشی, طناب زنی, دارت, حلقه زنی, چوب کشی و بازیهای کودکانه ویژه سنین خردسال و نونهال انجام خواهد گرفت و به نفرات برتر جوایزی بهمراه حکم قهرمانی اهدا میشود.

 

وی گفت: این مسابقات در رده های مختلف سنی از جمله خردسالان, نونهالان, نوجوانان, جوانان و برای سنین بزرگسال برنامه هایی از جمله تنیس روی میز, دارت و دیگر برنامه ها توسط کاروان عمو نشاط در مساجد زابل برگزار میگردد.

 

وی اظهار داشت: مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان توسط کارشناسان و افراد متخصص صورت می پذیرد.

 

پیرکمالی در ادامه با بیان این مطلب که مسابقات و برنامه های فرهنگی در چهل مسجد سطح شهرستان زابل انجام می گیرد بیان کرد: در پایان این رقابتها بین نفرات برتر رشته های ورزشی هر مسجد مسابقاتی در حوزه شهرستان تحت عنوان مسابقات قهرمانی ویژه مساجد شهرستان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=47282
  • دیدگاه‌ها برای مسابقات مختلف ورزشی ویژه اهالی محله در زابل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.