مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زابل برگزار شد

  • کد خبر : 30917
  • ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زابل برگزار شد

گندمـــــ پرس: به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل، آیین تکریم مسئول پیشین و معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زابل  با حضور حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر بهولی سرپرست دانشگاه زابل و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه زابل برگزار […]

گندمـــــ پرس: به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل، آیین تکریم مسئول پیشین و معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زابل  با حضور حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر بهولی سرپرست دانشگاه زابل و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی دانشگاه زابل برگزار گردید.

در این مراسم دکتر موسی بهلولی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین قلندری در دوران تصدی مسئولیت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زابل و خیر مقدم به حجت الاسلام والمسلمین میری قلعه نو مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حضور ایشان در دانشگاه زابل را گرامی داشتند.

ta (30)

در ادامه بیان نمودند: دانشگاه یک مرکز علمی است منتهی از نگاه دینیِ ما،دانشگاه علاوه بر رسالت آموزشی وپژوهشی رسالت فرهنگی دارد. 

سرپرست دانشگاه زابل با اشاره به ایده دانشگاه نسل سوم  که مشکلات مردم را باید حل کند افزود که بخشی از مشکلات جامعه ما مشکلات فرهنگی است ،اگر این مشکلات فرهنگی را بتوانیم حل بنمایم بسیاری از پیشرفت های علمی ما هم راحتر صورت می گیرد و باید کاری کنیم که علم و ایمان را همزمان در خودمان تقویت نماییم چرا که همه پیشرفت های که پیدا کرده ایم و نقش که امروز در جهان داریم ناشی از علم وایمان توامان است.  

ایشان در ادامه روحانیت را نماد ایمان و علم است دانسته و افزودند  که روحانیت در دانشگاه نقش بسزای دارد و با توجه به اینکه همه انسان ها نیاز به تذکر دارند که در معارف دینی نیز همان امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار امیدواری کرد که دفتر نهاد نمایندگی رهبری دردانشگاه زابل در جهت تقویت ایمان برنامه ریزی نماید و همه به هم کمک کنیم تا ایمان ما قوی شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده استانی نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان سیستان وبلوچستان بیان داشت: آنچه که مجموعۀ حوزه و دانشگاه را کنار هم در دانشگاه ها جمع می کند؛ علم و تعلم علم است.

ایشان با یادآوری نکاتی از سخنان مقام معظم رهبری در مورد دانشگاه و کار فرهنگی به خصوص در دیدار مقام معظم رهبری با روسای دانشگاه ها پرداختند و گفتند: کار فرهنگی دانشگاه اینگونه است که افرادی تربیت کند مؤمن، متخلق به اخلاق اسلامی و انقلابی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قلندری مسئول سابق نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه زابل، از تمامی دانشجویان و مسئولین تشکر کردند و از همه مسئولین دانشگاه خواستند که نهایت همکاری کما فی سابق با مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه زابل داشته باشند و از زحمات همه مسئولان دانشگاه که نهایت همکاری با دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه داشته اند تقدیر وتشکر نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین میری قلعه نو، هفته وحدت را به همگی حضار تبریک گفت و مقارن شدن این معارفه را با میلاد حضرت رسول (ص) به فال نیک دانستند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه زابل افزود قبل از انقلاب روحانی، دانشگاهی را به چشم یک ملحد و از آن طرف هم دانشگاهی، روحانی را به چشم یک متحجر نگاه می کرد اما الحمد الله به برکت انقلاب وحدتی بین حوزه و دانشگاه صورت گرفت که این سوء تفاهم ها همه برداشته شده است نفس قدسی امام در این مملکت باعث شد این سوء تفاهم ها در مرحله اول برداشته بشودو مرحله بعدی، دوره جنگ تحمیلی بود که قشر روحانی و دانشجو پا به پای هم شهید دادند و اظهار امیدواری کرد که بتواند در این دانشگاه همچون حجت الاسلام والمسلمین قلندری باشد.

در پایان مراسم نیز حکم مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین میری قلعه نو تقدیم و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین قلندری قدردانی گردید.

m2)

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=30917
  • دیدگاه‌ها برای مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زابل برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.