فعال بودن ۱۰۰ درصد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ زابل

  • کد خبر : 49372
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
فعال بودن ۱۰۰ درصد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ زابل
در حال حاضر تمام پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل به صورت شبانه روزی فعال و در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مصدومان و بیماران می باشند.

در پاسخ به خبر منتشر شده در گندم خبر مبنی بر تعطیلی پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شمال استان سیستان و بلوچستان، محمد خلیلی سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت:با توجه به اینکه در هر پایگاه اورژانس ۲ نفر تکنسین بدون سرایدار مشغول به کار می‌باشند و در زمان انجام ماموریت هر دو نفر با آمبولانس اعزام می‌شوند و با هدف حفظ امنیت و حراست پایگاه، درب پایگاه را می‌بندند و پس از انجام ماموریت که برخی اوقات ممکن است چند ساعت به طول انجامد به پایگاه باز می‌گردند.

وی در ادامه افزود:در حال حاضر تمام پایگاه های اورژانس شهری و جاده ای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل به صورت شبانه روزی فعال و در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مصدومان و بیماران می باشند.

سرپرست اورژانس اضافه کرد : پل ارتباطی مددجویان با اورژانس پیش بیمارستانی شماره ۱۱۵ میباشد ،چنانچه در هر ساعت از شبانه روز که همشهریان عزیز جهت دریافت خدمات‌ اورژانسی به درب پایگاه مراجعه کردند و درب پایگاه باز نبود می‌توانند بلافاصله با شماره تلفن ۱۱۵ تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن از نزدیک ترین پایگاه اورژانس خدمات درمانی را دریافت نمایند .

گندم خبر، از مخاطبان محترم درخواست می گردد در صورت مشاهده تعطیلی و عدم ارائه خدمات توسط پایگاههای اورژانس،مراتب را به صورت مستند به این پایگاه خبری اطلاع رسانی نمایند.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=49372
  • دیدگاه‌ها برای فعال بودن ۱۰۰ درصد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ زابل بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.