فرماندار نیمروز بزودی تغییر میکند

  • کد خبر : 19670
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰
فرماندار نیمروز بزودی تغییر میکند

شهرگندمــــ : به گزارش شهرگندمـــ به نقل از منبع آگاه در استانداری تغییر فرماندار شهرستان نیمروز در دستور کار استانداری قرار دارد و برای این شهرستان فرد مورد نظر نیز به وزارت کشور معرفی شده است و جهت معرفی وی منتظر صدور از وزارت کشور هستند.   در حال حاضر نزدیک به دو سال است […]

شهرگندمــــ : به گزارش شهرگندمـــ به نقل از منبع آگاه در استانداری تغییر فرماندار شهرستان نیمروز در دستور کار استانداری قرار دارد و برای این شهرستان فرد مورد نظر نیز به وزارت کشور معرفی شده است و جهت معرفی وی منتظر صدور از وزارت کشور هستند.

n00003893-b

 

در حال حاضر نزدیک به دو سال است که  تقی طاهری فرمانداری نیمروز را برعهده دارد که پیش از این نیز بخشدار بخش پشت آب که حال به شهرستان نیمروز ارتقاء یافته است میباشد , وی از نیروهای قدیمی استانداری سیستان و بلوچستان و با گرایش اصلاح طلبانه میباشد .

نزدیکی وی به چهره های مطرح اصلاح طلبی سیستان  را میتوان اصلی ترین  دلایل  عدم تغییر تا بیش از یکسال از شروع بکار دولت جدید عنوان کرد.

 در مدت دوسالی که  وی بعنوان فرماندار دراین شهرستان حضور داشته است انتقادات بسیاری به عملکرد  حوزه شهرستان نیمروز وارد است که در مجالی مناسب بدان خواهیم پرداخت و البته گزارشی نیز از عملکرد مثبت ایشان تهیه و به اطلاع شما خواهد رسید

 

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=19670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. نیاز به این تغییر در اوایل دولت تدبیر و امید احساس میشد اما همانطور که نوشتید فقط چهره اصلاح طلبی ایشان مانع از این کار شد.
    نظر بنده اینست که آقای طاهری با وجود اینکه چندین سال از موعد بازنشستگی ایشان گذشته بود دیگر انگیزه ای برای خدمت هم نداشتند.
    با آرزوی توفیق روزافزون برای آقای طاهری،امیدوارم جایگزین جوان وشایسته و با انگیزه ای برای این شهرستان انتخاب شود که توانایی برطرف کردن مشکلات انبوه این شهرستان نوپاه را داشته باشد

  2. لطفا بدنبال گزینه جوان و اشنا به مسایل شهرستان مثل مهندس شعیبی باشید برای فرمانداری

  3. اگرفرماندار جدید سیستانی نباشد؟!!!!!

    • آقای سرگزی عزیز شاید تو را بگذارند چون از جناح دکتر کیخا و دکتر نورا بهجناح سید باقر تغییر رویه داده ای. و خودت را در سمتت حفظ کرده ای. مومن خدا تصمیم با دولت و استاندار محترم است نه من و تو.هر کس باشد و برای مردم ما کار کند ما دوستش داریم.

  4. ایشان واقعا لایق و باتجربه بودند حیف شد
    شخص جدید چه کسی است؟
    لطفا در مورد طرح ها و برنامه هاشون صحبت کنید

  5. شخص بعدی کی هست ؟

  6. جلسه معارفه شخص جدید کی هست؟

  7. سلام سیستانی هست فامیلش ……….. هست قبلا تو ,,,,,,,,,,,,, بوده

  8. با سلام فکر میکنم مدیر باید حتما با تجربه و بانفوذ باشد ولی معاونین آن جوان وپیگر امور محوله

  9. انشااللله هر چه زودتر فرماندار …….

  10. http://khabarnimrooz.ir/?p=40461

    چرا کاروان سلامت و امید با تدبیر استانداری به هامون میرود ولی نیمروز نرفت

  11. سلام خدمت مردم شریف نیمروز .من شنیدم که فرد پیشنهادی از مدیران باتجربه استان بوده وجزئ اصلاح طلبان استان نیز می باشد .ولی شنیده ها حاکی از این است که چون ایشان بایکی از بستگان ………………… دارای اختلافی می باشند مانع انتساب این فرد شده است .البته ما نباید اختلافات شخصی را به این مسائل ربط دهیم.امیدواریم چنانچه ایشان فرد توانمند وبا تجربه ای هستند ………………………. نیز همراهی کند .بنده باشناختی که از ………….. دارم قطعا ایشان همراهی خواهد نمود

  12. بسلامتی

  13. پس چرا تغییر صورت نگرفت.البته بهتر شد که جابه جایی انجام نشد.