زخم حفاری شرکت گاز در زابل بر پیکره آسفالت+عکس

  • کد خبر : 49394
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
زخم حفاری شرکت گاز در زابل بر پیکره آسفالت+عکس
در روزهای گذشته شهرداری زابل اقدام به آسفالت ترانشه حاصل از حفاری شرکت گاز نموده است .

در روزهای گذشته شهرداری زابل اقدام به آسفالت ترانشه حاصل از حفاری شرکت گاز نموده است .

براساس گزارش های مردمی بعد از گذشت دو روز مجدد شرکت گاز برای نصب علمک در خیابان امام خمینی(ره) بر پیکره آسفالت زخم وارد نمود.

ناهماهنگی ارگان های دولتی با سایر دستگاهها با هم در سال های اخیر جز حیف نمودن بیت المال هیچ سودی برای مردم و نظام نداشته است.

جا دارد دستگاههای نظارتی و سازمان بازرسی به این موضوع ورود جدی داشته باشند و مردم را از نتیجه آن آگاه نمایند.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=49394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. عوض اینکه تشکر کنیم از زحماتشون فقط یاد گرفتیم واسه چیزهای کوچیک دست به قلم بشیم و فوری انتقاد کنیم ، یک کم تامل و تفکر هم برای ما لازم هست گاها

  2. عرض سلام و وقت بخیر ،بله متاسفانه جز،حیف و میل کردن بیت المال کار دیگر بلد نیستن ،بنده ساکن بختیاری ۱۴هستم ،تمام کوچه های بختیاری ،گاز کشی ،فاضلاب کشی،ولی خبر حتی از شن ریزی نیست چه برسه به آسفالت ،حتی ماشین آب باش رو می‌فرستم خیابان آسفالت رو آب پاشی کته مثل امروز پنجشنبه که آسفالت مزار جدید رو شسته بود،در حالی که ما در کوچه های بختیاری حتی نمی توانیم از خاک زیاد را بریم ،و زمان بارندگی ،بدتر کوچه های پر از گل و آب،در حالی که بعضی خیابان ها را چند دفعه ،چند دفعه آسفالت میکنم ،مثل سام شرقی ،بخدا ما حاضر به آسفالت داغون و تکه پاره هستیم ،از وضع حال این کوچه ها بهتر هستش،هرچه با شهرداری و اعضای شورای شهر ارتباط برقرار می‌کنیم ،میگن خیابانهای اصلی واجب ترن و میشه این که آسفالت میکنن و فرداش اداره گاز میکنه،خواهشن این مطلب را به آقایان منعکس کنید شاید بفکر ماشدن ،بخصوص آقای شهردار که در این کوچه ها عکس گرفتن و گفتن بزودی آسفالت میشود ولی ما ها است که خبری نیست ،تشکر و سپاس

  3. خدا … کنه فقط همین

  4. شورای شهر داره چیکار میکنه
    … یک بچه میدونه اول از زیر تمام کنید بعد آسفالت
    ای بابا با یک دونفر حداقل مشورت کنید

  5. با سلام و تشکر فراوان از همه دست اندرکاران شرکت گاز و شهرداری ولی شما را خدا با هم هماهنگ باشید ۱۵سال منتظر آسفالت امام خمینی بودیم دستشان درد نکنه آمدند آسفالت کردند سه ماه بعد صبح بلند شدیم دیدیم شرکت گاز فاتحه آسفالت را خونده واقعا آدم تو شهر دیوانه میشه با این طور مسئولین ناهماهنگ و دلسوز هر کسی میخواد کار خودش پیش بره حالا به چه قیمتی …..