ریز و درشت های انتخاباتی سیستان

  • کد خبر : 30824
  • ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
ریز و درشت های انتخاباتی سیستان

گندمــــــــ پرس : چند روزی است که قدم های انتخاباتی کاندیدهای سیستان به سوی فرمانداری زابل می رود تا به مقصد نهایی که نمایندگی مجلس وصندلی زیبای خدمت دربهارستان است برسند. فرمانداری زابل این روزها میزبان کسانی است که از گوشه و کنار سیستان،هویت خود را در دست گرفته و راهی را انتخاب کرده اند […]

گندمــــــــ پرس : چند روزی است که قدم های انتخاباتی کاندیدهای سیستان به سوی فرمانداری زابل می رود تا به مقصد نهایی که نمایندگی مجلس وصندلی زیبای خدمت دربهارستان است برسند.

فرمانداری زابل این روزها میزبان کسانی است که از گوشه و کنار سیستان،هویت خود را در دست گرفته و راهی را انتخاب کرده اند که وعده های در جامانده ی سیستان را به تحقق آن نزدیک می کند.تمام شهر پر است از چشم هایی که خیره مانده به محرومیت های سیستان …
مسیر انتخابات بزرگ و کوچک و زن و مرد نمی شناسد.از جوان غیور سیستانی تا بزرگانی که آرزویشان همه سرسبزی و زندگی سیستان است آمدند.

گویا طوفان های پشت سر و پیش روی مشکلات سیستان خاطر خیلی ها را آزرده خاطر کرده است که هنوز دو روز مانده به پایان ثبت نام؛لیست های انتخاباتی یکی پس از دیگری کامل می شود .
هویت و اعتبار شخصیت های انتخاباتی سیستان می تواند اراده های قوی را برای رویارویی با مشکلات منطقه گلچین کند.
هنوز هم شاید همت های بلندی باشند تا دست های کوتاه محرومیت های سیستان را بگیرند و نگذارند سیستان و آرزوهایش در مخفیگاه روزهای سرد و بیرحمی بماند .

حضور گرم همه ی آنهایی که با اراده جلو می آیند بهانه  های فراموش شده ی سیستان را پر رنگ تر میکند و امیدواریهای توسعه یافتگی منطقه را بیشتر ….

گفتنی است تا پایان روز پنجم نام نویسی از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در سیستان ۱۹ نفر اقدام به ثبت نام کرده اند.که سهم روز پنجم سه نفرآقایان ابوالقاسم مختاری، شهریار شهرکی و فرهاد شهرکی بودند.

  1. حسین زاهدی
  2. احمد قنبری
  3. نرجس سادات حسینی طباطبایی
  4. حبیب الله دهمرده
  5. مهناز سارانی
  6. ناصر شهرکی
  7. غلامرضا ضیایی
  8. غلامعلی خمر
  9. غلامرضا شهرکی
  10. غلامحسین علی احمد
  11. شیرعلی کوهکن
  12. مجتبی شهرکی
  13. حبیب نورا
  14. محمد صیادی
  15. محمد میر
  16. عبدلقادر براهویی
  17. فرهاد شهرکی
  18. شهریار شهرکی
  19. ابوالقاسم مختاری
لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=30824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 69در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶۹
  1. انشالله فرد صالح بیاد

  2. انشاءالله دکتر دهمرده پیروز انتخابات خواهد بود با رای قاطع مردم فهیم سیستان

    • اقای دهمرده یا حامیان ایشون بفرمایید :اقای دهمرده تو این چند سال مدیریت استانداری چه اقداماتی واسه پیشرفت شهر زابل انجام دادند که بعنوان شهرستان و مرکز شهرستان حوزه انتخابی ایشون هست ؟والا ما که چیزی ندیدیم ، شاید ایراد از نوع نگرش من باشه لطفا بفرمایید تا بدونیم نمایندمون تو این چند سال چکارا کرده واسه سیستان ! ایشان در گذشته یک استبداد هدایت شده سیاسی را در منطقه راه انداختند و هرگز حاضر نشدند با کوچکترین افراد جناح مخالفش اندکی سرسازگاری نشان دهد و یا حداقل تلاشی در این زمینه انجام دهد.او نیروهایی که می توانستند در این چند سال به کمک شمال استان بیایند را دور نگه داشت.او به منتقدانش اجازه صحبت کردن نداد. به نظر شما دلیلش چیست؟!مگر نه اینست که لباس نمایندگی به تنش گشاد است؟و اکنون کبر و غرور اورا فراگرفته است؟ مگرنباید ما کسی را انتخاب کنیم که مراودت با سران مملکت برایش سنگینی نکند؟مگر نباید کسی را انتخاب کرد که انچه را که حقیقتا می تواند انجام دهد با مردم در جریان بگذارد نه ان برنامه های خیالی که در ذهن می پروراند؟

      • 1-اقدامات دهمرده و سایرین را در یک ترازو بگذارید کدام کفه سنگین تر است ؟
        2-چند بار از نخبگان و عوام سیستان دعوت شد تا در برنامه های نمایندگان مشارکت کنند ؟ بفرمایید تا بدانیم ؟
        3-برخلاف تصور شما آبادانی به عهده نمایندگان است. کدام طرح در مجلس توسط نمایندگان سیستان تصویب شده که دهمرده اجرایش نکرده باشد ؟ اگر اجرا نمی کرد مگر بازرسی و دیوان محاسبات و …. می گذاشتند که بعد به کرمان و لرستان برود ؟
        4- مثلا با منتقدانش چه کرد ؟ همین شما مگر الان انتقاد نمی کنید ؟ اگر موردی دارید بفرمایید تا ما هم مطلع شویم

        • ساخت دانشگاه زابل و چندین پژوهشکده تحقیقاتی با ردیف بودجه جاری
          ساخت مرکز آموزشی و تفریحی کنار چاه نیمه ها با ردیف بودجه جاری
          انتقال گاز طبیعی با قابلیت خوراک پالایشگاهی به استان
          شروع به ساخت بزرگراه و راه اهن از جنوب به شمال استان
          اجرای دهها طرح برای افزایش عمر چاه نیمه ها
          ساخت دانشگاه علوم پزشکی زابل
          ایجاد دبیرستانهای دانشگاه با ردیف بودجه جاری
          عریض کردن خیابانهای اصلی شهر زاهدان انهم در خیابانهایی که هر متر زمین میلیونها تومان ارزش دارد
          تکمیل اسکله چابهار برای پهلو گیری کشتی های غول پیکر به جای لنج برای تحرک به خط ترانزیت میلک به چابهار
          و صدها اقدام و همت مضاعف در کشور

          • ایشالله هرکسی شد برای آبآدانی بهتر سیستان قدم های دلسوزانه وغیرتمندانه ای بردارد

      • تو گاو داری فقط در مورد گاوا نظر بده عزیزم و بس

  3. ان شالله میاد

  4. آقایون سیستان را فدای خودخواهی واحساست مان نکنیم.یک تعدادی از عزیزان خودشان هم می دانند که مورد مقبول اجتماع نیستند ونخواهندشد ولی باز هم صرفا جهت مطرح شدن به صحنه می آیندکه آخر سرهم مطرح کنند که بزرگان از من خواستند به نفع فلان شخص برم کنار والا من رای می آوردم.عزیزان سیستان در وضعیت بحرانی است بیایید مرد باشیم از مومن ترین وپاکترین وبا تجربه ترین ومتخصص ترین افراد حمایت کنیم.واین کشتی طوفان زده (سیستان)را به سر منزل مقصود برسانیم.

  5. زنده باد دکتر ناصر شهرکی اصلح ترین کاندید

  6. همه خوبند ولی امار الان رو هم بزار بنظرم امروز هم امدند واسه ثبت نام فرمانداری

  7. دکتر کیخا

  8. با سلام
    ما مردمان سیستان بعد از خدا تمام امید مان به الطاف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هست امیدوارم توانمندترین فرد به بهارستان برسد تا برای احقاق حقوق مردم شریف سیستان در کشور دفاع کند. به امید روزهای خوب در سیستان بزرگ

  9. چر؟جامعه ما افرادی برای کاندیتوری چه مجلس خبرگان وچه مجلس شورای اسلامی وشوراها احساس تکلیف خوددانستیم درصحنه آمدیم
    چرا؟درفرایض ومستحبات الهی احساس تکلیف نمی کنیم

  10. انشاالله که افرادی توانمنددهمچون ضیایی برند به مجلس

  11. باسلام لطفا سیستان را فدای احساسات خود نکنید وقتی میدانید بین ارقام عددی نیستید لطفا به خودتان احترام بگذارید وداخل خانه خودتان برای خودتان خیال پردازی نمایید که ما مردم سیستان فدای خودخواهی شما میشویم
    تشکر

  12. دکترکیخا نماینده محبوب سیستان

    • ما هنوز از ظلم و ستم طایفه کیخا در ادارات رهایی نیافتیم که باز دوباره تکرار شود

      • از طایفه کیخا چه بدی دیدید دوست من؟ از خوش خلق ترین و مودب ترین طوایف سیستان یکیشون همین طایفه هستن. البته خوب و بد همه جا هستن ولی دوست عزیز با طایفه گرایی و تنگ نظری سیستانمون آباد نمیشه.

  13. سیستانیان عزیز قوم وقوم گرایی را بگذارید کنار تا سیستان اباد شود

  14. دکتر دهمرده و کیخا مقبول همه است به امید شهری آباد با متخصصین و متفکرین

  15. سیستان رنج کشیده . سیستان مظلوم . بخدا در روستای ما کسانی هستند که نون شب ندارند . ولی دلی صبور دارند . در یا دلند . شهید دادیم . عاشق ولایتیم . ولی سی شش سال از انقلاب گذشته . ندیدم کسی دلش بر ما بسوزد . ما شهر آباد ندیدیم . جاده خاکی داریم . شهر ما زابل با عظمت ویرانه و روستا شهر شده است . این مسئولین بی کفایت که باعث تبدیل شدن زابل عزیز به روستا شهر تبدیل شود . و خودشان از لحاظ اقتصادی گردن کلفت شدند . آیا می توانند جوابگو خون شهدای ما در قیامت باشند . باشد دنیا که می گذرد غمی نیست ما منتظر نجات دهنده بشریت مهدی موعود عج می مانیم . در پایان تاموقعه ای که به قومیت و فامیل خاص خودمان رای بدهیم پیشرفت نمی کنیم .

  16. سیستان با بی تدبیری از بین رفته زابل ویرانه شده وباید به حال آن گریست اگر خود مردم آن منطقه همت نکنند روز به روز بدتر از دیروز خواهد شد

  17. سلام برادر میعاف و حسینعلی کیخا و عباس
    طریقه نوشتن

    ایشاالله: یعنی خدا را به خاک سپردیم. (نعوذبالله) (استغفرالله) .

    انشاالله: یعنی ما خدا را ایجاد کردیم.(نعوذبالله) (استغفرالله) .

    ان شاءالله: یعنی اگر خداوند مقدر فرمود.(به خواست خدا) .

  18. امیدمردم سیستان اول مرزبود که دیوارشدبعد چندسال دوباره نمایندگان محترم وعده منطقه آزاد دادندمردم خیلی خوشحال شدند تااینکه اونم مردم ناامید کرد بازم مردم سیستان دلی وصبربزرگی دارند پس بیایم از عزیزانی رابرای نمایندگی استفاده کنیم که شایستگی ونفوذ دردولت مجلس داشته باشد

  19. گندم جان وافعا از شما تشکر می کنم که نظرات مردم روستای را منتشر می کنی واقعا دوستتان داریم خداوند به تمام سیستانیهای با اخلاق و قانونمند عمر و سلامتی کامل هدیه دهد . به امید فرج مهدی موعود عج علی یارتان

  20. سلام :خاطره یک روز در کوه خواجه،نمی دانم چه موضوعی بود که جمع زیادی کوه خواجه آمده بودند،از مدیر وقت میراث فرهنگی به خاطر فضای سبز ایجاد شده در ورودی کوه خواجه تشکر کردم وگفتم اگر امکاناتش را دارید این طرح را در فضای بالای کوه نیز ادامه دهید،،در جوابم گفت این طرح با راهنمایی دکتر دهمرده که مبلغ پیشنهادی میلیارد تومان است مطرح شده واقدامات وتجهیزات اولیه طرح خریداری شده ولی به دلیل رفتن دکتر دهمرده وعدم حمایت مسئولین وقت فعلا اجرای طرح غیر فعال شده است.دوستان عزیز انسانهای توانمند ودلسوز را به راحتی تخریب نکنیم چون نتیجه آن ،همراه بانداشتن اطلاعات مشکلاتی است که ما امروز داریم.

  21. فقط دکتر فرهاد

  22. دکتر . . . در دانشگاه که معاون بودند . فقط برای بزرگان طایفه خودشان کاری انجام می دادند به امید روزی که از زابل کاندید شوند و بتوانند از طریق همین بزرگان طایفه رای سیستان را از آن خودشان کنند . دکتر دهمرده در این چند سال که استاندار بودند به اندازه کافی تجربه کسب نموده اند . دکتر کیخا هم در پستهای مدیریتی بالا دستی تجربه کافی را کسب نموده اند .

    • با نظرات جناب مهران‌کاملا موافقم نمایندگانی میخواهیم که کارکشته و لایق باشند حضور این دو نماینده واقعا برای سیستان لازمه. دکتر کیخا و دکتر دهمرده

  23. دوستان و همشهریان عزیز بهتر است دکتر دهمرده را در نظراتتان تخریب نکنید . چون ایشان یکی از افتخارات سیستان هستند . و این وصله ها به ایشان نمی چسبد . شماها در استانداری قبل دکتر دهمرده خدمت نکرده بودید قبل از دکتر دهمرده استانداری دست یک قومیت خاص بود . و سیستانی و بلوچ در آنجا نطق نمی توانستند بزنند و حال و روزی نداشتند . دکتر دهمرده که آمد ریشه همه آنها را خشکاند . پس بهتر است که قدر دکتر دهمرده را که یک سیستانی متعصب است به خوبی بدانید .

    • باسلام واحترام خدمت دوستان وسیستانیان عزیز.به جای تخریب شخصیتی منطقی فکرکنید افکارابتدایی کناربگذاریددنبال کسی باشید که پیش زمینه عمرانی داشته باشد تنهاقانون گذاری مفیدنیس بلکه بایدکارعمرانی انجام بشود وازتجربه به بالایی برخودارباشد.خودتان قضاوت کنیدمردم سیستان درفقرکامل هستن وهمه به سمت کارخانجات یزد وسمنان وتهران رفتند فامیل گرایی روبزاریدکناروبتواندطرحهای ناتمام وراهی برای آبادی دوباره بازشوددنبال کسی که خودش مای کارباشدنه فقط درتهران حضور داشته باشد.

    • درحال حاضرکسی روانتخاب کنیدکه فعالیت عمرانی انجام داده نه مهره سوخته

  24. اگه آبادانی سیستان را میخواهید دست به دست هم دهیم رای به دکتر کیخا

  25. چند سوال از دکتر دهمرده درزمان استانداریش آقای دکتر چرا مسیر رودخانه روستای شیخ لنگی را آسفالت کردید که حتی سال یک ماشین رفت امد ندارد وجاده روستاهای همجوار از اسفالت محروم هستنداونجا خونه برادر وخویش قومهایت بودند

    • ببین برادر من رو هوا حرف نزن اگر مدرک دارید که زمان دهمرده و با دستور ایشون اسفالت انجام شده ارائه کنید لطفا
      در ضمن مطمئن بشید اگر دهمرده نماینده بشه از اعضای دفترش کسی پست و مقام نمی گیره و با رانت جایی استخدام نخواهد شد. نه خودش و نه بچه هاش

  26. سلام دوستان دیوار مرز که برداشته نشد. منطقه ازاد هم که تصویب نشد دیگه چه حقی مونده واسه سیستان که عزیزان سرش دعوا می کند و هر یک ادعا یی دارند و طرفداران هم به جون هم دیگه و تخریب کاندیدا ها افتادند دیگه چه حقی مونده که کسی بخواد بگیره، سیستانی که شده حکومت نظامی و محلی برای ارتقاء رتبه شغلی بعضی مدیران.نکنه میخواهند پارک آبی( سرزمین موج های آبی) را تو چانیمه درست کنند . بخدا همه نامید شدند اگر هم تو انتخابات شرکت میکنیم بخاطر اینه که مهر انتخابات تو شناسنامه ما بخوره که بعدا واسه استخدامی بچه هامون نگویند که پدرت دشمن نظام و …. است. یا علی

  27. گندم پرس عزیز شما وظیفه دارید از عملکرد نمایندگان کنونی سیستان یک گزارشی در سایتتان بذارید . از افرادی هم که در حال حاضر کاندید شده اند یک رزومه و شرح حالی بگذارید . یکی از تهران آمده یک روز هم در زابل زندگی نکرده است و خاک زابل را نخورده و از اسم و رسم دیگری می خواهد بالا بیاید .یکی که مثلا پرفسور تشریف دارد و از خانواده بزرگی هم است حتی متاسفانه یاد ندارد زبان مادری اش ، زبان سیستانی را صحبت کند . این دفعه خواهشا به خاطر سیستان که رو به ویرانی است بی طرفی را کنار بگذارید و افراد اصلح را مطرح کنید . سایت گندم پرس بازدید کننده و طرفدار در بین مردم سیستان زیاد دارد و قطعا مطالب این سایت در انتخابات پیش رو تاثیر گذار خواهد بود . پس بهتر است نگذاریم گذشته تکرار شود و احساسی رفتار کنیم .

  28. ژاپنی ها مثال معروفی دارند و اینکه هیچ خانه ای در دنیا نیست که از وسایل ژاپنی استفاده نکرده باشد. این نشان از کار و تلاش صادقانه آنهاست که همیشه به نیکی بیان میشوند.
    حالا مطمین باشید هیچ خانه ای در سیستان نیست که از خیرات و برکات زحمات دکتر دهمرده بی نصیب شده باشد، مطمینا در هر خانه ای حداقل یک نفر یا از دبیرستان دانشگاه به جایی رسیده است یا در علوم پزشکی کار می کند یا در چاه نیمه کار می کند یا در دانشگاه یا در پیام نور یا در …..
    و باز منتظ خواهیم ماند تا بیایی و مردم ناامید را به امید برگردانی
    نگران نباش در تمام تاریخ وجود دارد که باطل با طزاران طرفند و دسیسه در مقابل حق صف آرایی کرده اند اینان همان هایی هستند که مملکت ری را می خواهند تا از مردم سواری بگیرند.
    پس بیا و دست دلالان را قطع کن

  29. سلام علیکم
    من از یک چیز تعجب میکنم. وقتی رهبر انقلاب میگوید به او دهمرده نگویید بلکه حقیقتا صد مرده است.
    ما سیستانی ها چرا این گونه در صدد تخریب این ابر مرد هستیم باباجان کاش رهبر مملکت به شما هم همین و یا مشابه این القاب را میداد خوب شما هم خودتان را نشان دهیدتا چهره ملی شوید نه اینکه در خفا و تاریکی دنبال پست و مقام های دنیوی بوده و خودتان را به خواب زده اید.
    آخر بندگان خدا یکی را هم که مملکت به او اعتماد کرده شما خودتان او را متهم میکنید . نکنید و لااقل جوانمرد باشید لااقل مرد باشید لااقل شرف داشته باشیم وا… که آدم از خودش شرمش میگیرد . بد است از خدا پروا کنید بالاخره روزی خواهیم مرد و جواب بی تدبیری ها تهمت ها و خرابکاری ها را در قبر خودمان باید بدهیم نه باندمان

  30. بروید و ببینید که کرمانی ها چقدر از دکتر دهمرده تعریف می کنند . متاسفانه ما سیستانی ها چشم دیدن پیشرفت یکدیگر را نداریم و به همین علت هم پیشرفت نمی کنیم . در زمان استانداری ایشان در استان خودمان بیشترین لطمات و نقدها از جانب خود سیستانیها بر عملکرد دکتر دهمرده وارد بود .

  31. بله مدرک دارم که اسفالت شده جایی که مورد استفاده نیست

  32. با سلام و احترام.خواهشمند است متن ذیل را با دقت بخوانید وتصمیم خوب را انتخاب کنید.بهترین فرد در مجلس آینده جناب دکتر دهمرده و آقای ضیایی هستند.دیوار مرزی و آنتقال آب را بهانه نفرمایید.آیا کسی از حق ریزکردها ی کارمندان از مسولین در تهران دفاع کرد.وقتی مدیران سیستانی را در استان برداشتند کی از آنها دفاع کرد.آیا سهم سیستان از اعتبارات را میدانید .طرحهای که مدتها است غیر فعال است نبایست جهت اعتبار از مسولین مربوطه خواست . نرخ برق آیا کاهش داده شد با توجه به دمأی بالای سیستان.برأی إیجاد اشتغال أقدامی شد.بازارهای مرزی فعال شد .سهم سوخت مرزنشینا ن به کجا رسیدن. با توکل به خداوند متعال و تحقیق و هوشیاری به أین دو فرد دلسوز رأی دهید .ما برأی سا ختن و توسعه سیستان به أفراد دلسوز نیاز داریم .به حرفهای غیر کارشناسی که جنبه تخریبی دارد توجه نکنید. به امید سربلندی سیستان و سیستای جانم فدای إیران.دوستتان داریم مردم ولایت مدار سیستان

  33. بگذرید از آسفالت این روستا و آن روستا ، این بحثهای کلیشه ایی را بالا و پایین نکنید . دکتر دهمرده و دکتر کیخا در بین این افراد از سابقه و تجربه بالاتری برخوردارند . نمایندگان کنونی هم که امتحان خودشان را پس دادند خود مردم از روی عملکردشان قضاوت کنند که رفوزه شده اند یا قبول .زمانی هم برای آزمون و خطا نداریم .

  34. جناب گندم پرس لطفا در رابطه با جناب آقای ضیایی اگر از رزومه کاری ایشان و برنامه های آینده اشان اطلاعاتی دارید برای اطلاع بازدید کنندگان سایت بگذارید. چون به نظر می رسد نفر اول دکتر دهمرده باشد و بین دکتر کیخا و مهندس ضیایی باید بر سر کرسی دوم رقابت صورت بگیرد . ما به کسی می خواهیم رای بدهیم که تعصب روی سیستان داشته باشد و اگر بخواهند مدیر سیستانی را عزل کنند جلوی آنها بایستد . لطفا روشنگری کنید سکوت و بی طرفی به ضرر ما است .

  35. ما مردم ولایتمدار سیستان فقط به سیدباقر حسینی که از اولاد پیامبر می باشند رای می دهیم

  36. آره هرکی بیادبگه من اولاد پیامبر هستم بعدش سیستان نابود کنه چه کاری انجام داده برای سیستان

    • با سلام من هم با نظر شما موافق هستم در دوره قبلی متاسفانه مردم شریف سیستان از روی لج بازی با بعضی از کاندیدها باعث شدن که سیستان به وضع ۲۰ سال قبل برگردد امید که در این دوره در شان سیستان نمایندگانی به مجلس بفرستند

  37. دکتر . . . را که زمانی معاون دانشگاه بودند . را از نزدیک با ایشان برخورد داشته ام محال است که بدون واسطه برای کسی قدمی بردارند اگر از جایی سفارش شده باشی کارت را راه می اندازند یعنی باید حتما جزو خواص باشی . مهندس ضیایی را هم از نزدیک دیده ام لااقل در برخوردشان با مردم عادی و عوام ، برخورد بهتری دارند . دکتر کیخا را از نزدیک برخوردی با ایشان نداشته ام اما خاطرم هست که زمانی که نماینده مجلس بودند کل اعضای کمسیون کشاورزی مجلس را همراه با خود به سیستان آوردند . کاندیداهای وابسته به دولت هم در حال حاضر به درد سیستان نمی خورند . دولتی که نماینده عالی آن در استان یکی از اهداف و سیاست های آن حذف مدیران سیستانی بوده و هست ، قطعا نماینده ایی که وابسته به آنها باشد نمی تواند برای سیستان مفید باشد .

  38. دوست من اگ این نمایندگان امتحان خودشونو پس دادن و رفوزه شدن دکتر کیخا هم امتحانشو پس داده و رفوزه شده پس الکی نیایم از اروی احساسات حرف بزنیم ب فکر پیشرفت سیستان باشیم،فقط مهندس ضیایی

  39. دکتر کیخا روفوزه نشده اند نایب ریس اول کمسیون کشاورزی مجلس یعنی رفوزه شدن ، معاون سازمان محیط زیست کشور یعنی رفوزگی .!مردم سیستان در یک حرکت احساسی که بعدا هم پشیمان شدند به دکتر کیخا رای ندادند . کدام یک از نمایندگان کنونی یک همچین جایگاهی در مجلس داشته اند . و در جواب بعضی ها هم که می گویند دکتر دهمرده چون با این دولت زاویه دارد به درد سیستان نمی خورد باید بگویم که دکتر دهمرده کسی هست که لااقل نخواهد گذاشت در این استان مدیران سیستانی را یکی پس از دیگری عزل کنند .دکتر دهمرده چون استاندار بوده اند با ردیف بودجه ها و اعتبارات آشنایی کافی دارند . و نکته دوم اینکه که اگر نماینده ایی که همسو با دولت فعلی است در سیستان انتخاب شود هیچکاری نمی تواند بکند جز سکوت و مماشات در قبال سیاست دولت در این استان که سیاست سیستانی ستیزی را در پیش گرفته است .

    • مگه کشکه ! نماینده مجلس چکاره است که تو عزل و نسب مدیران دخالت بکنه ؟ تمام مدیران منصوب احمدی باید برکنار شوند و افراد لایق جایشان را بگیرند. علت بیشتر بدبختی های سیستان به علت زاویه داشتن دو نماینده فعلی با دولت می باشد. چوب لای چرخ دولت کردن جوابش همینه ! هیچ وقت یادمان نمی رود موقع اعلام استیضاح وزیر علوم در صحن مجلس ، نماینده سیستان کنار رییس مجلس ایستاده بوده و با لبخند معنی داری ابراز شادمانی می کرد ! نماینده علی آباد کتول هم به ما از پشت خنجر زد و در تصویب منطقه آزاد سیستان رای منفی داد و دینی
      که خانم عالی به گردنش داشت ادا نکرد ! امیدواریم ایندفعه مردم سیستان دوباره از همان سوراخ گزیده نشوند و نمایندگان اصلاح طلب را انتخاب بکنند

  40. کاملا واضح و مشخصه که مردم دکتر دهمرده رو میخوان و رای اول رو میاره رقابت برای نفر دومی هم بین اقای حسینی و اقای کیخاست . احتمال رای اوردن دکتر کیخا بیشتره البته. تمام

  41. همشهریان عزیز شما را به هر چی دوست دارین قسم چشمها را باز کنید. چهار سال شهر رو عقب انداختین با یه دروغ و لج بازی بچه گانه.خواهشا دوباره تکرار نکنین. فقط کیخا و دهمرده

  42. یکی از عاملینی که در انتخابات قبلی دکتر کیخا در مقابل خانم عالی بازنده شود . همین جناب دکتر . . . معاون دانشگاه بودند . و چون دکتر کیخا را عامل رد صلاحیتشان می دانستند بدینوسیله دست به انتقام جویی زدند . خوب نتیجه حاصل از این انتقام جویی و کینه ورزی چه شد . نتیجه این شد که شخصی نمایندهٔ سیستان شد که شاید یکصدم کارهای دکتر کیخا را هم برای منطقه سیستان انجام نداد و فقط پست و منصبی برای فامیل های خودش دست و پا کرد . جناب دکتر …. شما که حتی یاد ندارید سیستانی صحبت کنید چرا برای زابل کاندید می شوید . علتش را خوب می دانم بزرگان طایفه تان که شما برایشان در زاهدان کارگشایی می کردید حالا نوبتشان رسیده که دین شان را به شما پس بدهند .

  43. به امید فردایی روشن…………………………………………………………… فقط یک درخواست دارم هر کس نماینده شد برای بیکاری هر کاری از دستش بر میاد انجام بده با تشکر.

  44. اقا هادی عزیز چرا دل نگرانی??

  45. رای مردم روستای حیدرآبادوتوابع قطعادهمرده است.

  46. پروفسور فرهاد شهرکی

  47. سلام به همه دوستان….شعار سال ۹۴
    همه با هم پروفسور فرهاد شهرکی
    آزموده را آزمودن خطاست………………………..

  48. ای کاش مهندس غلامعلی شهرکی امیر کبیر سیستان دوباره کاندید میشد…..محبوب همه طوایف سیستان فقط ایشان هستند چهره ای فرا قومی و فرامذهبی و چهره ای ملی درود بر مهندس شهرکی نماینده ۱۲ سال مردم شریف سیستان

  49. باسلام و عرض ادب و احترام خدمت یکایک دوستان عزیز…خواهشی ک از شمابزرگواران دارم این است ک یک مقدار مو شکافانه نسبت به قضایای اطراف خود بنگریید.در موردشخصی ک بعضی ازبزگواران باسماجت تمام ازایشون حمایت میکنندبایدعرض کنم که این اشخاص اگرواقعاتوانایی داشتند درسوابق قبلی خود گلی ب سر مردم میزدنندباوجوداینکه دران سازمان مربوطه به نوعی همه کاره بودند.ب فریاد هامون ….میرسدندنه ب دریاچه ی ارومیه.حرف برای گفتن بسیار دارم درموردبعضی از چهره ها.قصد تخریب این عزیزان رابه هیچ عنوان ندارم ولی نقدبسیاردارم درمورد بعضی از این چهره ها….

  50. باسلام ابتدای بحثم رو باشعری از قیصر امین پور آغاز می کنم .که می گوید .اگر داغ دل بود ما دیده ایم -اگر خون دل بود ما خورده ایم -اگر دل دلیل است آورده ایم -اگر داغ شرط است ما برده ایم.نه دوره از انتخابات مجلس گذشت و در آستانه دهمین دوره انتخابات هستیم .دیگر الان مردم می بایست به یک شعور فکری رسیده باشند .که فارغ از بحث فامیلی بدانند چه افرادی برای سیستان مفیدند .وبرای سیستان کار خواهند کرد.وقتی عملکرد کسانی که ثبت نام نموده اند رابررسی میکنیم این امر محقق میشود و معلوم میشود یک نفر در اینها واقعا مفید بوده و کار زیادی هم برای زابل و هم استان و هم سایر استانها انجام داده است .و آن شخص دکتر دهمرده می باشد .که رهبر بزرگ انقلاب می فرمایند به ایشان بگویید صد مردو ان شا الله با رفتن ایشان به مجلس شاهد تفاوت کاری ایشان و بقیه نماینده هایی که قبلا به مجلس رفته اند خواهیم بود .همه مردم با دل و جان با دکتر دهمرده هستند .وبه فضل الهی با آرا زیاد ایشان به مجلس خواهند رفت .مهدی فاطمه نگهدار دکتر حبیب الله دهمرده باشد.آمین

  51. آخرش اونی که باید بره میره اینا همش سرگرمیه

  52. دکتر دهمرده موسس اختلاف شیعه و سنی در استان….
    دکتر کیخا موسس تضییع رای ملت…..