ریتم شبانه روزی مرگ در یک خیابان

  • کد خبر : 31023
  • ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
ریتم شبانه روزی مرگ در یک خیابان

گندم پرس:اینجا خیابانی است در شهر نیمروز؛خیابانی که با علم کردن تیربرق ها در وسط آن حال و روز خوبی برای شهروندان رقم نزده است.       چنین اقدام نابخردانه ای برای جایگاه این تیربرق ها از کجا نشات می گیرد؟؟   گاهی بعضی از عوامل به صورت غیر قابل اجتناب در می آیند […]

گندم پرس:اینجا خیابانی است در شهر نیمروز؛خیابانی که با علم کردن تیربرق ها در وسط آن حال و روز خوبی برای شهروندان رقم نزده است.
 
 
IMG-20160102-WA0003
 
چنین اقدام نابخردانه ای برای جایگاه این تیربرق ها از کجا نشات می گیرد؟؟
 
گاهی بعضی از عوامل به صورت غیر قابل اجتناب در می آیند و مردم را به صورت ناخواسته اسیر می کنند!حال این تیر برق ها بجای اینکه دردی را دوا کنند؛جان شهروندان را نشانه گرفته اند.
 
انسداد و راهبندانی که این تیر برق ها در وسط یک خیابان ایجاد کرده هیچ پاسخ قانع کننده را در بر ندارد.
 
تشدید مشکلات شهری؛آن هم به این شدت فقط و فقط آرامش شهروندان  را به خطر می اندازد.
 
کاهش توانایی در اداره امور یک شهر و گله های نادیده گرفته ی مردم راه به جایی نمی برد.
 
نکته ی جالب اینست که این خیابان منتهی به مسجد سیدالشهداست و مردم یک شهر برای انجام اعمال مذهبی و نذرهای خود راهی این خیابان می شوند ؛غافل از اینکه خیابانی را انتخاب کرده اند که شاهراه مرگی است برای شهروندان؛کافی است شبی را تصور کنید و ازدحام ماشین های داخل خیابان و راه بندانی که این تیربرق ها ایجاد کرده اند.
 
حتی با نور مصنوعی هم نمی توان از کنار تیر برق هایی که در وسط خیابان قرار گرفته اند به راحتی گذشت.
 
اگر خطرات احتمالی ناشی از قرار گرفتن تیربرق در وسط خیابان را جدی بگیریم در نهایت به آمار وحشتناکی از بحرانهای ایجاد شده در این خیابان می رسیم!حال انگشت اتهام چنین فاجعه ای به سمت مسئولین شهرستان نیمروز و در راس آن فرمانداری و اداره برق دراز شده است چرا که شهروندان امنیت جان خود را در گرو مسئولیت پذیری مسئولان می دانند.
 
بیش از یکسال است که چشم مردم نیمروز انتظار پاسخگویی را می کشد اما ناآگاهی برای جایگاه تیربرق ها بدون در نظر گرفتن خطرات احتمالی ناشی از آن خواب مرگ را در این خیابان به رخ می کشد.
لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=31023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. علت ان تعریض خیابان بوده که بعد بزرگ شدن خیابان شهرداری هیچ اقدامی برای رفع سد معبر نکرده است

  2. سلام شهرداران فقط به فکر جیب خودشان هستند نه بفکر شهر