دومین همایش شهید مطهری سیستانی در زابل برگزار شد

  • کد خبر : 31559
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
دومین همایش شهید مطهری سیستانی در زابل برگزار شد

گندم پرس:دومین همایش شهیدمطهری سیستانی درسالن آمفی تئاتر پردیس قدیم دانشگاه زابل برگزارشد   حجت الاسلام علی اکبرکیخا؛امام جمعه زابل با تبریک ایام دهه فجر گفت:این یک تکلیف است که از بزرگان و علما یاد کنیم و امروز دارلولایه سیستان به خاطر وجود این نعمت ها غرق در معرفت است.         وی […]

گندم پرس:دومین همایش شهیدمطهری سیستانی درسالن آمفی تئاتر پردیس قدیم دانشگاه زابل برگزارشد
 
حجت الاسلام علی اکبرکیخا؛امام جمعه زابل با تبریک ایام دهه فجر گفت:این یک تکلیف است که از بزرگان و علما یاد کنیم و امروز دارلولایه سیستان به خاطر وجود این نعمت ها غرق در معرفت است.
 
 
img_7263
 
 
وی افزود:رشد و تعالی اخلاقی یک ملت در گرواعتقادات و باورهای آن است و تلاش و مجاهدت بزرگانی چون شهید مرتضی مطهری سیستانی در عرصه های مختلف؛موجب افتخار این سرزمین است.
حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی؛امام جمعه سابق زابل در این مراسم گفت:ژرف نگری در علوم عقلی،نظری و عرفان و نقد و بررسی عالمانه مکتب های غربی و داشتن دو ابزار مهم قلم و بیان از ویژگی های شاخص شهید مطهری سیستانی به حساب می آید.
 
img_7328
 
وی با اشاره به کتب شهید مطهری افزود:منطق و معنویت شهید مطهری را میتوان در کتابهای وی در سطوح مختلف فلسفی،عرفانی و تاریخی مشاهده کرد.
وی در پایان افزود:شجاعت و غیرت از ویژگی های بارز مردمان سیستان است و خاک سیستان بوی توحید میدهد.
 
این مراسم با حضور جمعی از مسئولین و معتمدین منطقه ی سیستان در سالن آمفی تئاتر پردیس قدیم دانشگاه زابل برگزار شد.
 
img_7238
 
همچنین در این همایش از حجت الاسلام طباطبایی و جمعی از علمای منطقه ی سیستان تجلیل به عمل آمد.
 
img_7373
 
شعر خوانی،تواشیح،و پخش کلیپ درباره شخصیت شهید مطهری سیستانی از دیگر برنامه های این مراسم بود
 
img_7316
لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=31559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خدمت گندم پرس.ما میبینیم که وضعیت اسفالت شهر چجوریه .نزدیک بود الان با موتور چپ کنم پام بشکنه.بعد برم از کجا تعیه کنم.اقای رییس اداره عمران شهرداری ازت گلایه دارم نمیبینی وضع شهر رونزدیک تعطیلات عم میشه

  2. سلام چرا فرزتد مطهری در این همایش نیست تا به حالا به سیستان نیامده تا مشکلات سیستان را از نزدیک ببیند

  3. با تشکر و سپاس از امام جمعه معزز زابل حجه الاسلام کیخا ، از وقتی ایشان به شهرستان زابل تشریف آوردند همواره پیگیر برگزاری یک چنین همایش هایی و شناساندن و تقدیر از نخبگان و بزرگان سیستان بوده اند .

  4. اگر شهید مطهری سیستانی می باشد این مراسم باید در حضور اعضا خانواده ایشان و با پوشش خبری کشوری انجام شود تا ارزش داشته باشد با این وجود از زحمات مجریان این همایش سپاسگذاری می گردد.