خواب چهار مـاهه سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر زابــل

  • کد خبر : 27293
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۰
خواب چهار مـاهه سایت اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر زابــل

گندمــــ پرس : امروزه با گسترش ارتباطات و روشهای تبلیغاتی جدید، وب سایت به نوعی می تواند نقش ابزاری اطلاعاتی و ارتباطی همچون تلفن، موبایل، تلویزیون، روزنامه و دیگر رسانه ها را در خود جای دهد. از آنجا که در شرایط فعلی کشور و جهان هر روزه جایگاه و نقش فضای مجازی بیشتر نمود پیدا می […]

گندمــــ پرس : امروزه با گسترش ارتباطات و روشهای تبلیغاتی جدید، وب سایت به نوعی می تواند نقش ابزاری اطلاعاتی و ارتباطی همچون تلفن، موبایل، تلویزیون، روزنامه و دیگر رسانه ها را در خود جای دهد.

از آنجا که در شرایط فعلی کشور و جهان هر روزه جایگاه و نقش فضای مجازی بیشتر نمود پیدا می کند و دولت نیز تلاش خود را برای ورود دولت الکترونیک به خانه های مردم انجام می دهـد.

امروزه در شهر زابل فضای مجازی از جایگاه ویژه ای در بین جوانان و مردم برخوردار است، به طوری که ابعاد گسترده آن را در زندگی فردی و اجتماعی آنها می توان مشاهده کــزد .

حال سوال اینجاست چرا وب سایت شورای اسلامی شهر برای یک بازه زمانی 4 ماهه بخواب رفته است ؟

عدم انجام این کــار نشان از عملکرد ضعیف شورای شهر دارد که هیچ مطلبی برای انتشار در این وب سایت وجود نــدارد , بی گمان می توان براین مطلب صحه گذاشت زیرا اعضای شورای شهر نشان داده اند اگر عملکردی وجود داشته باشد به هر شکل ممکن سعی در اطلاع رسانی آن دارند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=27293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. شروع این رکود مقارن هست با استعفای آقای افسری از شورای شهر!!!
    آخه چرا؟!!!

  2. عزیز دل شما دیدی که اینا کاری بکنن که چیزی بنویسن ؟ اینا حتی بلد نیستن چطور پول در بیارن داخل زابل یک شهر یک پارک یعقوب لیث داره 3 تا وسایل بازی فقط واسه بچه ها . خجالت بکشید بهتره چند تا وسایل بازی درست بیارین مردم پول میدن خرج کنید واسه پارک ها .مشکل از منه که در انتخابم در زمان شورا و نماینده شهر فردی با درایت انتخاب نکردم . کاش ……….. .

  3. سلام
    این حضرات کل دوره رو خواب بودن و حالا چهار ماهه که……………..

  4. آقای …………………..

  5. الان هم اعضای محترم سفر سیاحتی کیش رفتن!!!!

  6. حداقل امیدواریم بعد از سفر موفقیت آمیز اعضای شورای شهر و شهردار به کیش تصاویر این سفر کاری در سایت شورا گذاشته بشه تا مردم از زحمات نمایندگان خود در شورا و شهردار تشکر کنن

  7. وقتی کسی ساکته یکی از احتمالات اینه شاید حرفی واسه گفتن نداره. به نظرتون اگر کار شایان توجهی انجام می شد ( که صدالبته مردم عزیز زابل شاهد هستند ) بدون اطلاع رسانی بود ؟

  8. با سلام :اعضای محترم شورای شهر کارهای جنبی زیادی دارند ،بعضی کار اداری فشرده ای دارند ،تعدادی…………………