حذف حجاب عامل از بین رفتن مقاومت در مقابل استکبار

  • کد خبر : 30987
  • ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
حذف حجاب عامل از بین رفتن مقاومت در مقابل استکبار

گندم پرس:به گــزارش پایگاه اطلاع رسـانی دفترامام جمعه شهرستان زابل ،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای المهدی (عج)  ضمن تشکر از حضور همه مردم ولایتمدار دارالولایه سیستان و ملت غیور ایران در حماسه ۹ دی گفت : دشمنان ایران می دانند که این […]

گندم پرس:به گــزارش پایگاه اطلاع رسـانی دفترامام جمعه شهرستان زابل ،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای المهدی (عج)  ضمن تشکر از حضور همه مردم ولایتمدار دارالولایه سیستان و ملت غیور ایران در حماسه ۹ دی گفت : دشمنان ایران می دانند که این مردم بصیر ، آگـاه و ولایتمدار اند و این یک عنایت ویژه از طـرف خداوند متعال است.

 

DSC_7148

 

شعار مرگ بر آمریکا رمز موفقیت ما

به گــزارش پایگاه اطلاع رسـانی دفترامام جمعه شهرستان زابل ،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای المهدی (عج)  ضمن تشکر از حضور همه مردم ولایتمدار دارالولایه سیستان و ملت غیور ایران در حماسه ۹ دی گفت : دشمنان ایران می دانند که این مردم بصیر ، آگـاه و ولایتمدار اند و این یک عنایت ویژه از طـرف خداوند متعال است .

وی ادامه داد:  بصیر یعنی کسی که بسیار دقیق دوست را از دشمن تشخیص می دهد و می داند که چگونه حرکت کند تا دشمن سوء استفاده نکند و هـر چقدر این گونه بصیرت ها بیشتر می شود مسئولیت مسئولین عزیز برای خدمت به این مـردم بزرگوار سنگین تر می شود .

امام جمعه زابل تاکید کرد : گفتمان مقاومت در مقابل استکبار جهانی بهترین گفتمان است و آمریکا همان آمریکاست و تغییر نکرده و بارها اعلام شده است که سعی نکنید این دشمن قسم خورده و گرگ خون آشام را بزک کنید و بگویید تغییر کرده است .

وی خاطر نشان کـرد : شعار مرگ بر آمریکا که از عمق جان و باورهایمان بر می خیزد و بر زبانمان جاری می شود رمز موفقیت ماست و آن ملت و امتی که دشمن خود را نشناسد به تعبیر مقام معظم رهبری قطعاَ خنجر از پشت بر قلب آن ها فرو میرود و همه ما این بصیرت را داشته و برای به زانو در آوردن استکبار ، مقاومت کنیم.

ایشان ادامه داد : قطعاَ با مقاومت چرخه های اقتصادی ایران عزیز بهتر می چرخد و اگر فکر کردیم که این استکبار قدمی برای این ملت برمی دارد ، این فکر نشانه غفلت و کوته فکری ما است .

گفتمان مقاومت عامل به زانو در آمدن استکبار

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا با اشاره به ۱۶ دی سالروز شهادت حماسی شهدای هویزه و روز شهدای دانشجو ، افـزود : از شهدا درس مقاومت ، ایستادگـــی و  از خانوادهای یشان گفتمان مقاومـت را در همه امور کشورمان یاد بگیریم .

وی در ادامه گفت : گفتمان مقاومت دشمن را به زانو در می آورد و هر کجا که دشمن احساس کند در جایی سستی وجود دارد تحریم ها از همان ناحیه زیادتر خواهد شد .

امام جمعه زابل با بیان اینکه فتنه ۸۸ هزینه های زیادی را برای ایران اسلامی داشت افزود: در این فتنه انقلاب به تعبیر رهبری نفسی تازه کرد و مردم با حضور خود دست استکبار را قطع و تمام معادلات دشمنان برهم خورد و آنها را از نفوذ در این مملکت و انقلاب اسلامی مایوس و ناامید کرد.

وی افزود : کسـانی که فتنه گری کردند و قدم در این فتنه برداشتند حق و جریمه آنها خیلی بیشتر از این مواردی می باشد که انقلاب اسلامی در مورد آنها تحرم کــرد و اوج مهربانی را در مقابل آنان نشـان داد .

ایشان تأکید کــرد : هر چقدر صفوف ما مستحکم تر و در مسیر آرمان ها ی انقلاب بیشتر حرکت کنیم و ارزش های انقلاب اسلامی را بهتر متوجه باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم روز به روز بر قدرت ما افــزوده خــواهــد شــد .

حضور در مجالس ملی و مذهبی ،تقویت و نشر تفکر انقلاب اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا با اشاره به ۱۳ دی ، سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی(ره) به گورباچف ، رهبر شوروی سابق اظهــار کرد : تفکر اسلامی روز به روز در تمام جهان گسترش و فـرا گرفته خواهد شد و این نتیجه خون شهدا و مقاومت ماست .

امام جمعه زابل از مقاومت در مقابل استکبار به جهاد فی سبیل الله عنوان کـرد و گفت : حضور در راهپیمایی ها و مجالس ملی و مذهبی تقویت و نشر تفکر انقلاب اسلامی به تمام جهـان است .

حذف حجاب عامل از بین رفتن مقاومت در مقابل استکبار

حجت الاسلام والمسلمین کیخا با اشاره به ۱۷ دی ، سالروز اجرای توطئه استعماری کشف حجاب به‏دستور رضاخان پهلوی عنوان کرد : دشمن می خواهد پوشش اسلامی را از بین ببرد و پوشش عریانی غربی را جایگزین آن کند .

وی در ادامه اظهار کــرد : دشمن می خواهد با حذف حجاب و گسترش تفکر عریانی در جامعه ایمان جوانان را از بین ببرد و آن زمانیکه ایمان از بین برود مقاومت در مقابل استکبار از بین خواهد رفت .

امام جمعه زابل تاکید کرد : والدین عزیز مواظب و متوجه خطرات ماهواره باشند و مسئولین بزرگوار در امور جامعه توجه ویژه ای به این مقوله داشته باشند .

پوشش اصیل سیستانی احیا و معرفی  شود

حجت الاسلام والمسلمین کیخا گفت : پوشش محلی  اصیل سیستانی  که مختص این استان و قسمتی از کشورهای افغانستان و پاکستان را شامل می شود باید احیا و معرفی شود  .

وی ادامه داد : چه اشکال دارد مسئولین عزیز ما در بعضی از مراسمات با پوشش محلی حضور پیدا کنندو اینکار باعث حفظ هویت ماست . 

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=30987
  • دیدگاه‌ها برای حذف حجاب عامل از بین رفتن مقاومت در مقابل استکبار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.