تعطیلی اجرای خط لوله آب نیمروز +راه و شهرسازی بی آبی و عطش مردم نیمروز را ببیند

  • کد خبر : 25752
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
تعطیلی اجرای خط لوله آب نیمروز +راه و شهرسازی بی آبی و عطش مردم نیمروز را ببیند

گندمــ پرس : پروژه خط انتقال آب به ادیمی در مراحل نهایی قرار دارد , این پروزه که از مدتها قبل در دست اجرا بود , با انتصاب فرماندار جدید شهرستان نیمروز و رفع برخی از مشکلات بر سرراه اجرای خط از جمله مشکلاتی که با معارضین و صاحبان اراضی دراین شهرستان وجود داشت , […]

گندمــ پرس : پروژه خط انتقال آب به ادیمی در مراحل نهایی قرار دارد , این پروزه که از مدتها قبل در دست اجرا بود , با انتصاب فرماندار جدید شهرستان نیمروز و رفع برخی از مشکلات بر سرراه اجرای خط از جمله مشکلاتی که با معارضین و صاحبان اراضی دراین شهرستان وجود داشت , اجرای ان شدت و سرعت بیشتری یافته و حال درمراحل پایانی و تست نهایی می باشد.

حال عملیات اجرایی این خط لوله به سه راهی قایم آباد  و اتصال لوله برای آبگیری و تست و رفع نقص احتمالی پس از تست رسیده ,  اما مشکلی که در این محل بوجود آمده , عبور عرضی لوله از جاده در شمال میدان قایم آباد می باشد.

images

 

به گزارش گندمــ پرس علیرغم تلاش فرماندار نیمروز ، متاسفانه امروز  عملیات عبور لوله از جاده توسط اداره راه و شهرسازی  زابل متوقف شد.

بدون شک , اجرای اصولی عبور از جاده مد نظر اداره راه زابل است , اما شرایط بحرانی کم آبی شهر نیمروز نیاز به گذر از نگرش درون سازمانی دارد و می طلبد که عزیزان دراین راه هم راستا با منافع مردم همکاری لازم داشته باشند .

ممکن است هزار دلیل فنی توجیه این امر باشد اما بزرگترین دلیل که فلسفه وجودی دستگاهها ست خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان است که گویا دراین مساله به بوته فراموشی سپرده شده و یا به حاشیه رانده شده است.

1435559934303_3

 

مردم نیمروز انتظار دارند حضور و تکیه بر قدرت راه خدمت به نفع مردم را هموار سازد نه به تعطیلی کشاندن اجرای یک  پروژه عام المنفعه را . مردم انتظار دارند حال که فرصت خدمت  مهیا شده می باشد  ، چشم را بر درد و محنت مردم نبندید و  تب بی آب و عطش مردم نیمروز را ببینید , که شاید فردا دیر باشد و در مسیر خدمت همراه شوید و ان شالله در پایان تابستان که مشکل کم آبی تا حدودی حل شد چند روزی انتقال آب از این خط لوله را متوقف و پروزه را بصورت کاملا مهندسی شده , اجرایی نمایند.

گندمــ پرس نیمروز

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=25752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. خب اینام با هم دعوا کنن ببینن زور کی بیشتره، فعلا که هر کی هر کیه، کی به کیه، یا شبانه برن جاده زو خراب کنن و صبح تقصیر یکی دیگه بندازن، کی به کیه، بعد خسارتشو بدن.
    نیشگون2

  2. شهرهای سیستان مهم نیستن! زاهدان به سلامت باد!زاهدان سیراب باشه اونم با آب مجانی سیستان این مهمه نه شهرهای خود سیستان!!!

  3. اخر عزیز من ،عبور خط لوله با امکانات امروزی نیاز به اینهمه دعوا نداره مگر اینکه بخواهند جاده را تخریب کنند که انهم کار اشتباهی است.

  4. امامردم زاهدان آب سیستان را می خوردندبازهم ناشکرندازسیستان بی چاره

  5. کنار مخازن چاه نیمه زندگی بکنی و با گالن آب ببری خونه و در صف تحویل آب پشت تانکر باشی خیلی دردناکه!!! ولی در عوض طبقه 4 ساختمان ها در زاهدان بدون پمپ آب ، آب دارن اونم با فشار زیاد !!! جالبتر اینکه همش هم میگن چرا مردم سیستان دارن میروند زاهدان!!!!!!!!!!

  6. مسولین اگه میفهممند که زاهدان مهم تر اب ما رو هم به اونا بدند والا درسته زاهدان مرکز استان هست