تشکرامام جمعه وفرماندارویژه زابل از حضور حماسی مردم دارالولایه سیستان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

  • کد خبر : 32014
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
تشکرامام جمعه وفرماندارویژه زابل از حضور حماسی مردم دارالولایه سیستان  در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

گندم پرس:امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان زابل در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم دارالولایه سیستان  در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.   حجت الاسلام و المسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل و مهندس ناظری معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در پیامی مشترک […]

گندم پرس:امام جمعه و فرماندار ویژه شهرستان زابل در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم دارالولایه سیستان  در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل و مهندس ناظری معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم دارالولایه سیستان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.
 
متن این پیام بدین شرح می باشد:
 
 سپاس خدای را که به ید قدرت بی منتهایش دریای آفرینش را جاری کرد و به اراده ازلی اش هر کس را در سایه اراده اش به راهی راهرو گردانید و آتش عشق خود را در وجودشان برانگیخت و موهبت الهی خویش را همواره شامل ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایتمدار سیستان فرمود و با مرحمت ، قامت رفیع مردمان این سرزمین ولایی را در مقابل بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی راسخ تر ساخت .
 
حضور باشکوه و دشمن شکن  مردمان دارالولایه سیستان در خلق حماسه ۷ اسفند ماه  که نشان از شیفتگی به انقلاب اسلامی ، پای بندی به‌نظام جمهوری اسلامی ایران ، ولایت فقیه و کشور  است ،موجب مباهات و نماد اتحاد و انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان و اعتقاد عمیق و دل‌بستگی زیاد به مکتب اسلام میدانیم.
 
 لذا برخود فرض می دانیم از همت بلند و حضور گسترده و باشکوه ملت ایران و خاصه مردمان همیشه در صحنه این خطه از ایران اسلامی که با همدلی ، هم‌زبانی و همراهی خویش  به جهانیان فهماندند که در تداوم مسیر آرمان ها و اهداف نظام اسلامی خود به قدر ذره ای تردید و دو دلی ندارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم ، از قادر متعال، سلامتی و رستگاری همگان را آرزومندیم و برای نمایندگان منتخب نیز توفیق روزافزون در خدمت به این مردم شریف را مسألت می‌کنیم
لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=32014
  • دیدگاه‌ها برای تشکرامام جمعه وفرماندارویژه زابل از حضور حماسی مردم دارالولایه سیستان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند. بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.