بهترین دفاع،حمله است/لفاظی و بازی با کلمات در بیانیه روابط عمومی علوم پزشکی

  • کد خبر : 49437
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
بهترین دفاع،حمله است/لفاظی و بازی با کلمات در بیانیه روابط عمومی علوم پزشکی
چند‌ روزی ست که در محافل عمومی و خصوصی صحبت از تخلفاتی در مجموعه علوم پزشکی مطرح میشود و هیچ مقام مسئولی آنرا رد و یا تایید نکرده است.

چند‌ روزی ست که در محافل عمومی و خصوصی صحبت از تخلفاتی در مجموعه علوم پزشکی مطرح میشود و هیچ مقام مسئولی آنرا رد و یا تایید نکرده است.

تا اینکه امام جمعه شجاع شهرستان هامون در خطبه های عبادی سیاسی روز جمعه دقایقی از خطبه را به تشریح این موضوع اختصاص داد.

آنچه از صحبت های امام جمعه و شایعات مطروحه برداشت می شود ، تخلفاتی در حوزه توزیع داروهای درمان بیماران معتاد به مواد مخدر رخ داده است.

در پی انتشار سخنان امام جمعه هامون توسط رسانه های منطقه،تکذیبیه ای تند و تهدید آمیز خطاب به انتشار دهنده گان این موضوع از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی منتشر گردید.

این تکذیبیه همچون سنوات گذشته که اگر کسی به احیانا قصد بیان مشکلات و کاستی های مجموعه ی علوم پزشکی را داشت اینبار نیز با لحنی بسیار تند گویا میخواهد این پیام را به ذهن مخاطب برساند که سکوت کنید.

همانگونه که بیان شد صحبت های امام جمعه در خصوص داروهای ترک اعتیاد بود و سخنی از بودجه ی علوم پزشکی مطرح نبود،حال چرا روابط عمومی علوم پزشکی قصد دارد با بازی کلمات و فرا فکنی اصل مطلب را به حاشیه ببرد الله اعلم.

اما چه پشتوانه و حامیانی باعث ایجاد این جسارت در برخی میشوند که چنین بیانیه ی تندی متنشر شود را هم خدا داند.

قطعا هنوز حکمی قطعی برای کسی صادر نشده است،و آنچه به نظر می رسد اتفاقاتی در علوم پزشکی رخ داده،حق مردم است که از صحت ماجرا مطلع شوند.

آنچه مردم را به نظام بد بین میکند دروغ و پنهان کاریست نه بیان واقعیت ها که مدیران هرجا به آنها هجمه ای وارد می شود سریع به ریسمان نظام و انقلاب چنگ می اندازند و چون از علاقه مردم به نظام آگاهند نام نظام جمهوری اسلامی را برای کاستی ها خود هزینه میکنند.

شاید هم این اتفاق در آستانه سالگرد فجر انقلاب اسلامی هدیه ای باشد برای مردم تا بدانند نظام در برخورد با تخلف و متخلف با احدی در هر جایگاه مماشات و ملاحظه ندارد.

پس اگر واقعا دلسوز نظامید و به فکر آبروی آن، شفاف و صادقانه با مردم سخن بگویید ما هم راضی به رفتن آبروی مومن بی گناهی نیستیم.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=49437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام چرا سازمان بازرسی ورود نمیکنه

  2. یه سر به دکه سر چهار راه بیمارستان بزنید ببینید چه خبره. سی سی سه هزارتومن متادون کردن و با کلی ترس و لرز که نمیدونم. دکتر … نامی را با دوتا ساپیا یخچالدار دارو گرفتن. همین بعد من کارگر گیر این بلا بودم هزارتا بهانه میارن بیشتر از صد نفر بیشتر پذیرش نداریم و خدا ازشون نگذره