اولین سرزده گندمــ پرسی ها و تعطیلی اداره گمرک زابل !

  • کد خبر : 17423
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۰۹
اولین سرزده گندمــ پرسی ها و تعطیلی اداره گمرک زابل !

شهرگندمــــ : از همان ابتدای شروع بکار مجدد و زمانی که برنامه سرزده فکر میکردم , مطمئن بودم که این برنامه و حکایت هایش اگر چه جذاب و خواندنی و دیدنی خواهد شد اما مسائل دردناک و تاسف آوری را نیز برای ما روشن خواهد کرد. امروز صبح وقتی برای تهیه گزارش اولین برنامه سرزده […]

شهرگندمــــ : از همان ابتدای شروع بکار مجدد و زمانی که برنامه سرزده فکر میکردم , مطمئن بودم که این برنامه و حکایت هایش اگر چه جذاب و خواندنی و دیدنی خواهد شد اما مسائل دردناک و تاسف آوری را نیز برای ما روشن خواهد کرد.

امروز صبح وقتی برای تهیه گزارش اولین برنامه سرزده شهرگندمـــ حرکت میکردیم , در راه خیلی نگران این مساله بودم که چه خواهد شد و مشکلات و کوتاهی های که دیده می شود به چه شکل منعکس و به چه شکل پیگیری تا شاید حل شود.

بله , سـرزده به اداره گمرک زابل رفتیم تا مثلا به مشکلات پیش روی تجار گریزی بزنیم و از مدیران مربوطه راه حلهای جهت حل آنها بیابیم , با صحنه ای تاسف برانگیز مواجه شدیم , این اداره تعطیل بود !!!!!!!!!!!!

Download-Button8

درنگاه اول این تعطیلی و اینکه نگهبان گفت : کسی در اداره نیست و اگر کاری دارید به گمرک میلک مراجعه کنید , بنظرم ساده رسید اما وقتی دوباره علت را جویا شدم گفت : تقریبا میتوان گفت : که گمرک زابل تعطیل شده و کارکنان آن نیز به گمرک میلک منتقل شده اند گفتم : چند وقت است که این اتفاق رخ داده گفت : …………….

تماس تلفنی که با مدیر گمرک زابل داشتیم ایشان این مساله را تائید و گفتند که محل کار ما نیز به میلک منتقل شده است و گمرک زابل عملا تعطیل شده است.

این بود حکایت سرزده اول . امیدواریم در سرزده های بعدی خبرهای خوشی برای داشته باشیم.

شهرگندمـــ : متاسفانه گویا زمینه سازی جهت تعطیلی گمرک زابل از مدتها قبل بوده و این مساله در سکوت رسانه ای رخ داده و هیچکس هم نبوده و نیست که دراین خصوص گلایه ای مطرح کند که به واقع چرا ؟؟؟

DSC05516-Recovered

پس از رای بر انحلال شرکت توسعه آب و خاک که درحال حاضر نمایندگان محترم و دیگر مسئولین پیگیر هستند تا این مهم رخ ندهد , حال با تعطیلی یکباره گمرک زابل مواجه شدیم که بسیار تاسف برانگیز بود .

سعی کردیم جهت پیگیری این موضوع با مدیرکل محترم گمرکات استان تماس برقرار کنیم اما متاسفانه ایشان پاسخگوی تلفن خود نبودند(چند تماس و در چند وقت متفاوت صورت گرفت)

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=17423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 30در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۰
  1. یونس دور و بر گمرک یک چندتا اداره تعطیل دیگر هم هستند…

  2. خدمتتان عرض کنم که شرکت توسعه آب و خاک منحل شد جناب دهمرده ، در حال حاضر با وجود این ….. هم نمیشود کاری کرد .
    در خصوص اداره گمرک زابل هم باید گفت مشکل از زمان مدیر کل گمرکات سابق استان وجود داشت که ایشان بدون اطلاع فرمانداری وقت زابل اقدام به جابجای رییس اداره که با تایید فرماندار وقت منصوب شده بود نمود و در جریان هستم که با وجود مکاتبات زیاد فرماندار فعلی مبنی بر عدم هماهنگی با ایشان ، وی پاسخگو نبود ودر یک لج و لج بازی اداره گمرک زابل کم کم در حاشیه رفت و اکنون می بینید که دیگر اثری از آن نیست .

  3. واین است گوشه ای از بی مسئولیتی دولت مردان ما
    کم کم خیلی چیزها روشن خواهد شد

  4. سلام درود و سلام بر شما و دوستان شما یونس جان.چرا خانم هامون نورد بیخیال نباشند …………….حاج یونس همان کونه که اطلاع دارید سیستان در سال 92….. هیچ اقدامی نمیکنند اونوقت نماینده تهران اصرار داره باید تهران سه استان بشه!!!!!!!!!!فکر کنید

  5. درود برشما عالی بود

  6. واقعا جای تاسف داره که این اداره تعطیل شده و هیچکس صداش رو هم درنیاورده
    سرزده گرچه ناراحت کننده بود اما ممنونیم از شما

  7. پس از رای بر انحلال شرکت توسعه آب و خاک که درحال حاضر نمایندگان محترم ….

    شهرگندمـــ : سلام دراین خصوص اطلاعاتی دارید ارائه بفرمائید

  8. باسلام خدمت دوستان گندم پرس واقعاممنون ازاینکه ماروآگاه میکنید ازاین مشکلات.واقعابرخی ازمشکلات کنارگوشمون اتفاق میفته ومانمیفهمیم.حالامسئولین به چه دلیل سعی درمخفی نگاه داشتن این قضایاداران بماند.
    به امید دیدن سرزده های بعدی
    بدرود

  9. به نام خدا
    با سلام
    ازجناب آقای یونس دهمرده و همکاران عزیزشان بسیارتشکر می کنم .
    این گزارش یک واقعیت است .
    همچنان منتظر گزارشات بعدی شما هستم .
    امیدوارم این گزارشات نتیجه بدهد .
    انشاالله در پناه خداوند بزرگ موفق و پیروز باشید .

  10. واقعا دمت گرم یونسس . دوست داریم ….

  11. خسته نباشید به شهرگندمی ها.یک سوال چرا ریتم واهنگ خبری رادیو وتلویزیون را گذاشتید؟نمی شد سیستانی انتخاب می کردید؟متشکر

  12. این نشانه……. مسئولین
    منطقه هست

  13. واقعا جای تاسف دارد گمرک زابل با قدمت بیش از صد سال را فقط به خاطر …… تعطیل کردند که منشا ان ……………… هستند . سیستان خیلی دشمن دارد.

  14. درود و سلام فراوان به جناب دهمرده عزیز .واقعا داری یه برنامه نود میشی واس سیستان .امیدوارم با همت و تلاشی بیشتر و با همراهی مسئولین و مردم خدمتی در خور شان سیستان صورت گیرد .انشالله

  15. حالا بنده خدا زحمت کشیده و حقیقت رو با دلیل و مدرک روشن نموده ,چرا کسی از اقایان گمرک نمیاد پاسخی بده که مردم لااقل توجیه بشن و سوالاتیکه تو ذهنشون نقش بستهواسش جوابی داشته باشن .

  16. سلام آقای مهندس میری مدیر گمرک زابل از نیروهای توانمند گمرکات استان میباشد . .انشاالله با همت بالای ایشان وسایر مسولین دلسوز منطقه ازاد سیستان راه اندازی شود.

  17. آقای یونس دهمرده واقعافکرخوب وجالبیه شایدبرخی ازمسعولین ادارات ازخواب بیداربشن

  18. سلام برادر عزیز گندم پرس الگوئی از صداقت بود وکار کارشناسی نمی دانم چرا اینگونه نوشتید؟ اولاً من بیاد نمی آورم کی در خصوص زابل با من تلفنی صحبت کردید ثانیا خوب بود کار را کارشناسی پیگیری می کردید بجای خبر ساز کردن وجنجالی نمودن ؟!!! بهر حال برای پاسخگوئی درخدمتتان هستم؟

    • سلام جناب نوری عزیز
      منظور از تماس تلفنی با مدیرگمرک زابل بوده که نام فامیلی ایشان به اشتباه درج شده بودکه از این بابت پوزش میخواهیم , اگر اشتباه نکنم حضرتعالی مدیریت محترم گمرک میلک را برعهده دارید.
      درخصوص این مساله و کار کارشناسی که فرموده بودید اگر مساله ای خاص مدنظر میباشد که مردم باید از آن مطلع شود ما آمادگی کامل جهت انتشار آن را داریم
      از بابت پاسخگو بودن حضرتعالی ممنون و متشکریم

      • این مسخره بازیا چیه راه انداختین واقعا براتون متاسفم
        اسم مدیری رو میارید بعد میگید عذر میخام
        شما که کار کردن بلد نیستید کار تکنید

  19. سلام. خدا از ای شو نگذره

  20. سلام
    واقعا جالبه با این همه مشکل
    بجای برطرف کردن مشکلات مردم و سیستان عزیز هر روز غمی بر غم هایش اضافه میشود تا کی باید تحمل کرد …….و مسئولیتی مدیران استان و منطقه رو…. ممنون آقا یونس
    یک خواهش کوچک
    لطفا دوباره سامانه رای دادن به نظرات رو بگذارید

  21. اگه از مسولین سوال شود فکر کنم دکتر کیخا را مقصر اصلی این ماجرا بدانند. لطفا با سوال از …… فعلی شروع کنید انصافا جوابهای خنده‎داری خواهید یافت که البته …..

  22. یکی از کسانی که به دلیل خصومت قومیتی گمرک زابل را تعطیل کرد …… بود.

  23. ای کاش زابل دلسوزی میداشت که به این راحتی اداره ای به این مهمی را تعطیل کردند و نمایندگان محترم در خواب زمستانی بودند

  24. اگندم جان لطفا سری هم به گمرک میلک بزنید تا از نزدیک ببینید که همه آنجا با چه مشقتی کار میکنندو معنی محرومیت را از نزدیک مشاهده کنید

  25. اقای دهمرده لطفا پاسخ نمایندگان سیستان رادر مورد تعطیلی گمرک زابل با قدمتی بالاتر از تمام گمرکات استان را جویا شوید.

  26. درشهرهای کشور ادارات توسعه پیدا میکنند در سیستان ادارات ادغام میشوند و طرح تعدیل نیروی کار فقط و فقط در زابل اجرا میشود ظاهرا” همه طرحهای ادغام و تعدیل نیرو قراره از زابل اجرا شود این هم از شایستگی نمایندگان محترم و مسئولین عزیز میباشد که روزبروز مردم به دیار غربت مهاجرت کنند و میدان کار و درآمد برای عده ای خاص باز بماند و نسبت به تعطیلی و ادغام ادارات سکومت میکنند چون منافع شخصی خودشان در خطر می افتد. بازهم گندم جان ممنون از زحماتت که دوباره به درد دل مردم سیستان گوش میدهی و منعکس میکنی

  27. ریس گمرک زابل از بهترین و باتجربه ترین نیروها بود که به این راحتی او را از رییسی برداشتند فقط هم به بهانه ادغام شدن گمرک زابل و میلک چون از طریق دیگری نمیتوانستند که به او ضربه بزنند همچنین ایشان مدیر فهمیده ای بود که طرح تکریم ارباب رجوع را به نحو احسنت اجرا میکرد و با مردم مالباخته به مهربانی رفتار میکرد و سنگ صبور مردم ستم دیده سیستان بود حیف و صد حیف