امــام جمعه زابــل : حادثه منا نشانه بی لیاقتی و بی کفـایتی حکـام آل سعود است.

  • کد خبر : 28795
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
امــام جمعه زابــل : حادثه منا نشانه بی لیاقتی و بی کفـایتی حکـام آل سعود است.

گندمـــــ پرس : خطبه های نمـاز جمعـه این هفته زابـل به امـامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین کیخــا امام جمعه زابل درمحل مصلی المهدی زابل برگزار گردید.       به گـــزارش گندمـــــ پرس به نقل از وب سایت دفتر امام جمعه ،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه زابل […]

گندمـــــ پرس : خطبه های نمـاز جمعـه این هفته زابـل به امـامت حضرت حجه الاسلام و المسلمین کیخــا امام جمعه زابل درمحل مصلی المهدی زابل برگزار گردید.

 

نماز جمعه

 

 

به گـــزارش گندمـــــ پرس به نقل از وب سایت دفتر امام جمعه ،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه زابل با تبریک 13 مهر روز نیروی انتظامی به تمام زحمتکشان این عرصه افزود: ایران اسلامی با وجود اینکه بیش ترین دشمنان قسم خورده را دارد اما امن ترین کشور جهان است.

 

 

وی از نیروی انتظامی که با سعه صدر و انتقاد پذیری مشکلات را پیگیری می کند تقدیر کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی برای امنیت جامعه شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

 

 

امام جمعه زابل همچنین با یادآوری حادثه تلخ منا گفت: تلخ تر از اصل حادثه و جان باختن شمار زیادی از مسلمانان، بی شرمی و عادی جلوه دادن این فاجعه از سوی مسئولان دولت عربستان و آل سعود است.

 

 

وی خطاب به اربده کشان به اصطلاح حقوق بشر افزود: کجایند کسانی که تا حادثه ای کوچک رخ می دهد دم از حقوق بشر می زنند و در فتنه 88 که در ایران ایجاد شد برخی افراد که حقشان اعدام بود مجامع غربی و مزدوران استکبار جهانی ایران را به رعایت نکردن حقوق بشر متهم کردند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین کیخا اظهار داشت: در حادثه تلخ منا رسانه های غربی حتی در حد یک تیتر و خبر بی کفایتی و بی لیاقتی حکام آل سعود را محکوم نکردند.

 

 

وی ادامه داد: این حادثه ابعاد آشکار و پنهانی دارد که بی لیاقتی حکام آل سعود از جمله آنهاست و نشان می دهد که حکام آل سعود نسبت به مهمانان خدا ارزشی قائل نیستند.

 

 

امام جمعه زابل تاکید کرد: جهان اسلام خواستار پذیرفتن مسئولیت حادثه منا از سوی دولت سعودی، تشکیل کمیته حقیقت یاب و کمیته مدیریتی برای اجرای آیین های خاص در عربستان است.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین کیخا با تبریک عید غدیر خم به مسلمانان جهان به ویژه مردم دارالولایه سیستان گفت: در سال 10 هجری پیامبر اکرم(ص) با حضور ده ها هزار از مسلمانان بازگشته از آیین حج، حضرت علی (ع) را به عنوان امام و ولی بعد از خودشان اعلام و شمار زیادی از حجاج با حضرت علی بن ابیطالب(ع) در آن روز بیعت کردند.

 

 

وی افزود: امیرالمومنین پس از 25 سال خانه نشینی به سبب عمل نکردن بسیاری از مسلمان به بیعت خود در روز غدیر خم، در نهایت با اسرار مردم به حاکمیت دعوت شد و پس از حدود پنج سال حکومت به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=28795
  • دیدگاه‌ها برای امــام جمعه زابــل : حادثه منا نشانه بی لیاقتی و بی کفـایتی حکـام آل سعود است. بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.