آیاشهردارزابل دروغ می گوید!!!؟؟؟ +اسناد

  • کد خبر : 33182
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۷:۵۹
آیاشهردارزابل دروغ می گوید!!!؟؟؟ +اسناد

گندم پرس: آخرین روزهای فروردین ماه جلسه پرسش و پاسخ اصحاب رسانه با شورای شهر و شهردار زابل برگزار شد. در این جلسه که حدود ۴ ساعت به طول انجامید سوالات زیادی مطرح که یکی از مباحث اعلام شده حادثه جاده بنجار و ایجاد سرعت گیر های غیر استاندار بوده است. شهردار در این جلسه با […]

گندم پرس: آخرین روزهای فروردین ماه جلسه پرسش و پاسخ اصحاب رسانه با شورای شهر و شهردار زابل برگزار شد.

در این جلسه که حدود ۴ ساعت به طول انجامید سوالات زیادی مطرح که یکی از مباحث اعلام شده حادثه جاده بنجار و ایجاد سرعت گیر های غیر استاندار بوده است.

شهردار در این جلسه با صراحت تمام درباره سرعت گیرهای جاده بنجار چنین گفت:

IMG_20160419_155528

_ “سرعت گیرهای حرفه ای ایجاد شده در جاده بنجار توسط اداره راه احداث شده و شهرداری هیچ فعالیتی در این مورد نداشته و ندارد و این تصمیم یک ساعته گرفته شده و توسط اداره راه اجرا شده است.”

اما سوالی که در اینجا مطرح است:

_ جناب شهردار چطور ممکن است شهرداری هیچ دخالتی نداشته باشد؟

_ اگر دخالتی نداشته است پس امضای نماینده تام الاختیار شما(موسی میری) در پای صورت جلسه، جلسه شورای ترافیک ۲۹/۱/۹۵ (با موضوع بررسی حادثه تصادف محور زابل _بنجار) در محل فرمانداری شهرستان چگونه ظاهر شده است؟؟؟!

IMG_20160419_184839

و پاسخ تان به فیش دریافتی توسط شهرداری زابل جهت هزینه ی حفاری چیست؟!

IMG_20160419_155446

جناب شهردار…!!!

بر اساس :تبصره ۵ماد۳ که می گوید:” در هر محدوده یا حریمی که شهرداری عوارض ساختمانی و غیره را دریافت می نماید موظف به ارائه کلیه خدمات شهری می باشد”. اگر آن محدوده جز حوزه ی شهری نمی باشد پس چرا هزینه دریافت شده است؟!؟؟؟(دانلود طرح جامع انتها مطلب)

– همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید مصوبات جلسه شورای ترافیک به تاریخ ذکر شده در محل فرمانداری شهرستان به شرح زیر می باشد که برای اطلاع عموم شهروندان سیستانی و به منظور نمایان شدن واقعیت ها به سمع و نظر شما همراهان گرامی می رسانیم؛

IMG_20160419_183013

۱_ با مراجعه به صورتجلسه شورای ترافیک و با توجه به نقشه جامع شهری مشخص گردیده محل حادثه در محدوده شهری می باشد.

۲_ به منظور کاهش تصادفات در محل مورد نظر مقرر گردید، سریعا نسبت به ایجاد ۵ سرعت گیر اقدام گردیده که آسفالت مورد نیاز توسط اداره راه و شهرسازی تامین و شهرداری نیز نسبت به اجرا ، رنگ آمیزی و پیگیری نصب علائم اقدام نماید.

۳_ مقرر گردید گزارش حادثه و چگونگی اقدام دستگاههای ذیربط در جلسه شورای تامین مطرح و رسیدگی گردد.

با توجه به مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان که مشاهده نمودید،متاسفانه شاهد دوگانگی در صحبت های ارایه شده توسط شهردار می باشیم و مشخص نیست مبنای این دوگانگیها چیست؟

به قول مثل معروف دم خروس را باور کنیم یاقسم حضرت عباس را؟!؟؟

در ادامه توجه شما را به ویدئویی کوتاه جلب می کنیم که نشان می دهد احداث این سرعت گیر ها توسط پرسنل شهرداری صورت گرفته در حالی که شهردار در جلسه شب گذشته اعلام کرد: شهرداری هیچ فعالیتی در این مورد نداشته و ندارد!!!و این تصمیم یکساعته گرفته شده و توسط اداره راه اجرا شده است!!!

برای دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

با توجه به مستنداتی که ارائه شد و همانطور که دیدید پرسنل شهرداری با لباس شخصی در محل کار حاضر شده اند(کارگران) و شاید برنامه ریزی اینگونه بوده است که طوری جلوه داده شود که اداره راه در حال اجرا می باشد!!!

همچنین در جلسه پرسش و پاسخ با اصحاب رسانه موضوع سرعت گیر جاده بنجار مورد بحث قرار گرفت:

IMG_20160419_184443

_ ایجاد سرعت گیر در جاده بنجار کارشناسی نبود و بزودی تخریب خواهد شد.

نوری درواکنش به حادثه چند شب قبل جاده بنجار که منجر به کشته شدن یک نفر نیز شد گفت : ایجاد و احداث سرعت گیرها دراین محور اصلا درست نبود و علاوه بر این تصمیم احساسی ، نوع ساخت نیز به شکلی ست که با گرم شدن هوا، این سرعت گیرها تخریب و به شن تبدیل می شود و بر روی آسفالت پخش خواهد شد، وی همچنین گفت: اگر پلیس صحنه اول را که رخ داده بود زود جمع می کرد بدون شک شاهد صحنه دوم و مرگ آن همشهری نمی بودیم.

نوری معتقد بود که محل تصادف خارج از محدوده شهری می باشد که پس از بیان این مطلب در جلسه مذکور، طباطبایی مدیر گندم خبر با نشان دادن پیامکی به نقل ازعالی رئیس راه و شهرسازی گفت که محل تصادف درمحدوده شهری زابل می باشد و با واکنش ارباب رئیس شورای شهر مواجه شدند که گفت : این موضوع اختلاف نظریست که طبق قانون باید اظهار نظر نماییم و ما آنرا پیگیری خواهیم کرد.

عالی رئیس اداره راه و شهرسازی زابل نیز در این باره(ایجاد سرعت گیرها در جاده بنجار)چنین گفت:

“به استناد طرح جامع و باتوجه به اینکه سرعت گیرها در حوزه شهری زابل می باشد این اداره هیچگونه مسولیتی نسبت به آن محور واحداث سرعت گیرها ندارد و شهرداری زابل موظف به ارائه خدمات است.

برای دانلود طرح تفضیلی، قانون، محدوده و حریم شهر و روستا اینجا کلیک کنید.

درصورت لزوم مدراک و مستندات طرح جامع و تصاویر خودروها و افراد مرتبط با احداث سرعت گیر ها دراختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.”

آنچه خواندید شرحی از شنیده ها و دیده های مستند ما در ارائه عملکرد و توضیحات اداره راه و شهرداری زابل می باشد ،گندم پرس با رسالت پیگیری حقیقت و اطلاع رسانی، قضاوت را بر عهده شما شهروندان و همراهان همیشگی گندم پرس می گذارد.

(مولا علی فرمودند : دروغگویی عیبی رسوا کننده است.
بحارالانوار جلد ۶۶ صفحه ۳۱۳ حدیث ۷ )

به امید سیستانی آباد

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=33182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. امیدمابه رسانه هایی مستقل مانند گندم پرس است

    • سلام گندم خبر دست شما درد نکنه که واقعیت را اطلاعی دهید. تشکر مسولین دروغگو باید بدنام شوند.

  2. تا آنجا که شنیدم جاده بنجار تا محل کمربندی جاده در حریم شهر زابل است ، ولی اداره راه باید جاده را تکمیل کند و به شهرداری تحویل نماید، مثل جاده زابل به زاهدان که تا منابع طبیعی باید توسط اداره راه تکمیل شود و سپس به شهرداری جهت بهره برداری تحویل شود.

  3. من خودم درمحل جاده بنجاربودم که پرسنل شهرداری باهمراهی نیروهای پلیس راهنمایی ورانندگی داشتند سرعت گیرها رودرست می کردند

  4. باسلام و خسته نباشید خدمت شما و همه عزیزان فعال رسانه ای که دنبال حق و حقیقت هستید
    بنده حدود ۱سال با شهرداری برای دریافت حق خودم بحث و جدل داشتم متاسفانه نماینده حقوقی و مسئول حراست وجناب شهردار هیچ کدام صداقت در رفتار و حرف خود نداشتند
    متاسفم که سیستان با این گذشته پرافتخار خود باید توسط چنین کسانی مدیریت بشه
    انشاءالله روز قیامت جزای خیانتشون رو ببینن خائنین. به سیستان
    موفق و سربلند باشید

  5. شمابااین اعمال شخصیت های دروغین خودرابیش ازبیش آشکارمی کنید.انسان هیچوقت آنقدرخودراگول نمی زندکه فکرمی کنددیگران رافریب داده است باری تک تک شماهامتاسفم.

  6. به جای شانه خالی کردن و لفاظی کار کنن بهتره ؛ یکی از بهترین خدمات دولت فعلی ازادی انتقاد کردن از ادارات و مدیران هست ؛ اگر پیگیری و شفافسازی به همین صورت رسانه ای دنبال بشه نتیجه میده و اوضاع شهر و شهرداری بهتر میشه ؛ افرین به گندم پرس با پیگیری موضوع بدون رودربایستی !

  7. احسنت به رسانه با وجدان گندم. یا. گندم. پرس. موفق. باشید

  8. با سلام و خسته نباید خدمت مسولین گندم پرس
    من خودم اونجا شاهد بودم که پرنسل شهرداری داشتن انجام میدادن با یه افسر راهنمایی و رانندگی
    چند لحظه ای هم اونجا وایستادم که میخواستم عکس بگیرم جلوگیری کردن و گفتن حق ندارین فیلم یا عکس بگیرین
    واقعا جای تاسف داره
    تا کی میخوان….
    انجام دادین بگین بله انجام دادیم
    ما از جناب شهردار چنین زحمات زیاد دیدیم نمونش نهضت آسفالت که بعد از چند وقت نشست کرد و چاله سد و یا همین بلوارهای جدید که واقعا مدت عمر کوتاهی داره و یا رنگ امیزی بلوارهای فرسوده و …
    یکم دل بسوزونید
    ممنون

  9. واقعامتاسفم واقعا حرفى ندارم بگم،یک مسول عالى رتبه شهر.دروغ
    واقعاخجالت آوره،ایشون ظاهرا تخصص دراینکاردارند

  10. این شد پیگیری حرفه ای که ان شالله نتیجه اش خیر باشه برای مردم
    دارم امیدوار میشم به تیمتون
    خیلی خوبه اگه همه مسائل رو این طوری پیگیری کنید

  11. این مسئله خیلی مهمه و ما امشب در مجمع مشورتی زابل این موضوع را بررسی می کنیم

  12. آفرین و مرحبا……….آقا دروغ و کلک و مال مردم خوردن تاکی……دمت گرم گدم زنده باشی

  13. افرین گندمک .احسنت به تو

  14. سلام
    دیدید باز هم دروغ گفت شهردار

  15. سلام
    تیتر این خبر اشکال دارد
    و متاسفانه اغلب تیترهای کاربردی در رسانه های مجازی سیستان ، غیرکارشناسی و مغرضانه است!

    آیا کاربرد کلمه ” دروغ ” نشان از نقش تخریبی رسانه گندم پرس دارد ؟!
    همه میدانیم “تخریب” با ” انتقاد ” متفاوت است
    آیا شهرداری هیچ کارمثبت و رو به توسعه شهری نداشته است؟

    بنظر میرسد بزرگنمایی کردن اشکالات سرعت گیر در یک جاده ،و بر اساس آن مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی رادروغگو خطاب کردن ؛ به شدت نقش تخریبی این رسانه را آشکار میکند !
    در یک نقد درست و سازنده یا بعبارت بهتر مطالبه گری درست باید به نکات مثبت و منفی یک موضوع در کنار هم و یکسان پردازیم
    و از مبالغه و غلو و همچنین سیاه نمایی پرهیز کنیم
    شما نمی توانید بر اساس براهین فلسفی و قوانین علم منطق به استناد اشکال در یک جز ، کل یک مجموعه را دروغ بنامید
    کاربرد واژه ” دروغ” نشانه تبر به اصل و ریشه زدن است
    ☆نکته مهم این است که اگر بر فرض این سرعت گیرها اصلاح بشود ، شما می توانید بر اساس اعاده حیثیت دروغگو نامیدن شهردار را از اذهان عموم پاک کنید ؟!
    بعید است بدبین کردن مردم نسبت به مسئولین جمهوری اسلامی و نسبت به کلیت نظام اسلامی از اهداف و راهبردهای میان مدت رسانه معتبر گندم پرس باشد
    پهنه سیستان و بلوچستان عزیز ، یک پهنه ایدئولوژیک و حساس در مرزهای جنوب شرقی ایران اسلامی است
    شما با این نوع تیترها در واقع خواسته یا ناخواسته در طولانی مدت و با حرکتی خزنده ، مردم را نسبت به مسئولین نظام و کلیت نظام اسلامی بی اعتماد می کنید آنهم در جایی مانند سیستان و بلوچستان !
    لطفا در تیتر و عنوان لینک های خبری دقت بیشتری بفرمایید
    بجای واژه “دروغ” از واژه ” صداقت ” استفاده کنید

    ویرایش تیتر خبر :☆آیا جناب شهردار صداقت دارند ؟!

  16. آقای راهداری، حرف شما متین ولی برای اوضاع شهر ما کارد به استخوان رسیده

  17. اندر حکایات حفیف و میل شهرداری و دردسر برای مردم( پرفیوژ خیابان طالقانی)
    سلام
    واقعا چرا قبل از جلسات شورای ترافیک شهرستان کار کارشناسی در محل صورت نمی گیرد. نمونه اش ساخت پرفیوژ خیابان طالقانی حدفاصل میدان نگاره و میدان انقلاب است که هدف آن کمتر شدن ترافیک خیابان بوده که به صورت ضرب العجلی و شبانه روزی کاری پرسنل محترم شهرداری انجام شد که شاید کمی از بار ترافیک کاسته ولی مشکلاتی را هم درپی داشته است که از جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
    *مشکل تردد عابرین پیاده،خیلی بیشتر شد که مجددا بعد از ساخت پرفیوژ با تخریب جداول قسمت های محدودی را برای تردد عابرین باز کردند که عملا جوابگو نیست
    *عدم استقبال از پل هوایی موجود که با صرف هزینه زیادی در سنوات گذشته دو عدد پل هوایی خریداری و در خیابان نصب شد که به علت مشکلات عدیده از جمله برخورد با کامیونها یک عدد برچیده شد(پل کنار دبستان ۱۵ خرداد) اگر هدف تردد دانش آموزان و عابرین است که اکثرا غیر قابل استفاده است!!
    *بهتر نبود با تعریض خیابان مشکل رفع می شد خیابانی که نیاز به تعریض آن قبل از انجام جدول گذاری و پرفیوژ بیشتر احساس می شد و قطعا کار ماندگاری بود(با توجه به عرض زیاد پیاده رو در سمت مدارس)
    *بهتر نبود پرفیوژ را حداقل چند متری جلوتر می بردند تا دوربرگردانی برای خودروها نمی شد!!!
    * شاید یک طرفه کردن خیابان (حدفاصل میدان امام حسین(ع) و میدان انقلاب) به لحاظ وجود مدارس موجود کار بهتری بود.