گندمـــــ پرس : پاسخ بانک ملی ایران شعبه زابل به انتشار مطلبی تحت عنوان “بانک ملی زابل شعبه بی عدالتی”
بسمه تعالی
مدیریت محترم سایت گندم پرس
باسلام
احتراما از نکته بینی وظرافت دید مشتریان بانک ملی در سراسر کشور تقدیر وتشکر به عمل می آید واز اینکه این بانک افتخار پاسخگوئی به مردم استان سیستان وبلوچستان رانیز عهده دار می باشد خودرا شکرگزار لطف ومحبت بی دریغ آنان می داند .واین مهم را موهبت الهی می شمارد
اما درخصوص مطلب درج شده در سایت وزین گندم پرس ، شایسته است هرنوع انتقاد ، پیشنهاد وشکایت از طریق مجاری مربوطه ( رئیس شعبه ، رئیس حوزه ، بازرسی و حراست ) پیگیری گرددوخواسته به حق خود را مطرح نمایند وچنانچه در سطوح سلسله مراتب اعلام شده پاسخ دریافت نگردید، پیگیری از سایر مبادی محفوظ می باشد، ولی از آنجا که موسسه عظیم اقتصادی وبزرگترین بانک جهان اسلام در هشتاد هفت سال سابقه خدمت ، این مهم را ثابت نموده وهیچ شکایتی رابدون پاسخ منطقی رها ننموده است ، لذا چنانچه موارد مطروحه مستند ومستدل می باشد دریکی از ایام کاری به شعبه ویا حوزه مراجعه گردد در غیر اینصورت برابر قوانین مطبوعات ، بانک ملی حق رسیدگی از آن را برخود محفوظ می داند.