بازدید استاندار از روند اجرایی بزرگراه زابل به زاهدان

  • کد خبر : 24283
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
بازدید استاندار از روند اجرایی بزرگراه زابل به زاهدان

گندمــ پرس : یکی از مباحث اصلی که در سفر دو روزه استاندار به سیستان مطرح شد , بحث روند کند پیشرفت بزرگراه زابل به زاهدان بود. در همین راستان علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان , بهمراه مجید روستا عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، مالکی مدیرکل راه […]

گندمــ پرس : یکی از مباحث اصلی که در سفر دو روزه استاندار به سیستان مطرح شد , بحث روند کند پیشرفت بزرگراه زابل به زاهدان بود.

در همین راستان علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان , بهمراه مجید روستا عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، مالکی مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولین استانی از روند اجرایی و پیشرفت کار بزرگ راه زابل به زاهدان بازدید کردند.

 

به گزارش گندمــ پرس در حاشیه این بازدید مالکی مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به خبرنگار فارس گفت :  پروژه احداث باند دوم زابل ـ زاهدان بخشی از محور ترانزیت چابهار میلک است که نقش بسزایی در رونق اقتصادی و توسعه استان دارد و به دلیل ترافیک زیاد و تردد کامیون‎های سنگین از این محور سالیانه شاهد تصادفات منجر به فوت زیادی بوده‌ایم.

مسعود مالکی افزود: طول این پروژه 230 کیلومتر شامل محور زابل ـ اهدان به طول 200 کیلومتر و محور زابل -دوست محمد به طول 30 کیلومتر است.در حال حاضر 5 قطعه به طول 155 کیلومتر و پل بزرگ نهراب به طول 192 متر در حال احداث است و سه قطعه باقی مانده به طول 75 کیلومتر و نیز سه دستگاه پل بزرگ به مناقصه نرسیده است.

مالکی با بیان اینکه این پروژه شامل هشت قطعه است و از سال 85 آغاز شده است، گفت: کل طرح 41 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا سال 92، 998 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

 

لینک کوتاه : https://gandomkhabar.ir/?p=24283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. سلام…نیشگون محکم
    چی خوب بازید نشه مثل تذکرات برخی افراد در استان…که هردم تذکر میدن…چرا چایی داغه …چرا…

  2. کلا ما تو کار بازدید هستیم بازدید کنید بازدید و باز هم بازدید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. اگر دکتر دهمرده استاندار باقی می ماند تا حالا چندباره این بزرگراه پایان یافته بود و این همه کشته بر جا نمی ماند. تاوان خون مظلومانی که در این جاده کم عرض قربانی انحراف به چپ خودرو رو برویی شده اند با کیست؟

  4. بعد از 9 سال شده تازه 41 درصد !!!!!!!!!!!
    عاغا یه تذکر به اداره راه بده
    مگه با بیل اسفالت میریختن رو جاده و با فرغون از کارخانه اسفالت میاوردن که 9 سال شده 41درصد
    راستی ببخشید یادم رفت که مسئول اداره راه برادر نماینده هست
    تذکر نده نه تذکر نده

  5. چند روز پیش عزیزی رو در این جاده از دست دادیم
    تا کی باید شاهد این اتفاقات باشیم و مسیولین هم بیخیال

  6. این پروژه بزرگ راه زابل به زاهدان را که پیشرفت میلی متری دارد را چطور محاسبه نموده اند که از نظر آنها 41% درصد پیشرفت فیزیکی داشته است . 41 درصد یعنی اینکه نزدیک به یک دوم پروژه انجام شده است . احتمالاً زمانی که داشتند پیشرفت پروژه را بررسی می کردند درصد زوم را بالا برده اند . یا رقم بدست آمده را 10 برابر نموده اند .

  7. با سلام
    کند پیش رفتن چنین طرح هایی تنها به این علت است که مسئولین استانیمون قدرت جذب اعتبارات ندارند.
    تمام پروژه های راه سازی ما تنها به همین خاطر نیمه کاره مانده اند.

  8. این جاده جان چه عزیزان بسیاری از استان را گرفته است خارج از استان ساده ترین شهرها و روستاها مسیر دو بانده دارند اما گویا جان مردم این دیار ارزشی ندارد!!!!